Obnova začala 16. května demolicí nájezdové rampy ze Strakonické ulice a měla být dokončena 2. září. Bohužel, motoristé budou muset posbírat trpělivost ještě na další měsíc (odhad 27 dní). Zdroj: TSK

Obnova začala 16. května demolicí nájezdové rampy ze Strakonické ulice a měla být dokončena 2. září. Bohužel, motoristé budou muset posbírat trpělivost ještě na další měsíc (odhad 27 dní). | Zdroj: TSK

Během závěrečných prací na mostovce, kdy dělníci nahrazují zkorodovaná lana uvnitř konstrukce, narazili při vrtání otvorů pro nová lana na hustou a silnější síť armatury. Zdroj: TSK

Během závěrečných prací na mostovce, kdy dělníci nahrazují zkorodovaná lana uvnitř konstrukce, narazili při vrtání otvorů pro nová lana na hustou a silnější síť armatury. | Zdroj: TSK

S tím původní projekt nepočítal. Vzhledem k tomu, že je až 10 metrů hluboko v konstrukci, to nešlo předpovídat. Hloubení navíc musí probíhat pomalu, aby se nepoškodily výztuže mostovky připojující rampu ze Strakonické ulice. Zdroj: TSK

S tím původní projekt nepočítal. Vzhledem k tomu, že je až 10 metrů hluboko v konstrukci, to nešlo předpovídat. Hloubení navíc musí probíhat pomalu, aby se nepoškodily výztuže mostovky připojující rampu ze Strakonické ulice. | Zdroj: TSK

Rekonstrukce má probíhat ve čtyřech etapách - uzavřené pruhy vidíte v jednotlivých sekcích zleva do prava. Zdroj: TSK

Rekonstrukce má probíhat ve čtyřech etapách - uzavřené pruhy vidíte v jednotlivých sekcích zleva do prava. | Zdroj: TSK

Silničáři již pokládají vyrovnávací vrstvu pro hladké napojení opravované části, obrubníkové odvodňovače a ochrannou izolaci. Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic

Silničáři již pokládají vyrovnávací vrstvu pro hladké napojení opravované části, obrubníkové odvodňovače a ochrannou izolaci. | Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic

Stavba římsy je již hotová, takže nic nebrání instalaci zábradlí a svodidel. V závěru silnici pokryje čerstvý asfalt a v noci osvětlí nové lampy.

Stavba římsy je již hotová, takže nic nebrání instalaci zábradlí a svodidel. V závěru silnici pokryje čerstvý asfalt a v noci osvětlí nové lampy.

Rekonstrukce vyjde celkem na 594,5 mil. Kč. Řidiči se budou nadále otáčet u Lihovaru, přičemž tato možnost by jim měla zůstat i po skončení omezení z důvodů rekonstrukce.   Zdroj: Pixabay.com

Rekonstrukce vyjde celkem na 594,5 mil. Kč. Řidiči se budou nadále otáčet u Lihovaru, přičemž tato možnost by jim měla zůstat i po skončení omezení z důvodů rekonstrukce.   | Zdroj: Pixabay.com

Barrandovský most se od svého otevření v roce 1983 letos dočkal první generální opravy. Harmonogram je rozdělen na tři části, přičemž každá bude probíhat po určitou část roku. Byl nejvyšší čas, s denním přejezdem přibližně 140 000 vozů je nejvytíženějším uzlem v Praze. Foto: Metrostav

Barrandovský most se od svého otevření v roce 1983 letos dočkal první generální opravy. Harmonogram je rozdělen na tři části, přičemž každá bude probíhat po určitou část roku. Byl nejvyšší čas, s denním přejezdem přibližně 140 000 vozů je nejvytíženějším uzlem v Praze. | Foto: Metrostav

Během závěrečných prací na mostovce, kdy dělníci nahrazují zkorodovaná lana uvnitř konstrukce, narazili při vrtání otvorů pro nová lana na hustou a silnější síť armatury. Zdroj: TSK
S tím původní projekt nepočítal. Vzhledem k tomu, že je až 10 metrů hluboko v konstrukci, to nešlo předpovídat. Hloubení navíc musí probíhat pomalu, aby se nepoškodily výztuže mostovky připojující rampu ze Strakonické ulice. Zdroj: TSK
Rekonstrukce má probíhat ve čtyřech etapách - uzavřené pruhy vidíte v jednotlivých sekcích zleva do prava. Zdroj: TSK
Silničáři již pokládají vyrovnávací vrstvu pro hladké napojení opravované části, obrubníkové odvodňovače a ochrannou izolaci. Zdroj: Ředitelství silnic a dálnic
8
Fotogalerie

Oprava Barrandovského mostu se o měsíc protáhne. Na vině je překvapivě bytelná konstrukce

Řidiči měli už 2. září projíždět Barrandovský most. Ve finální fázi se ale práce zdržely a termín se posunul o měsíc.

Barrandovský most se od svého otevření v roce 1983 letos dočkal první generální opravy. Harmonogram je rozdělen na tři části, přičemž každá bude probíhat po určitou část roku. S denním přejezdem přibližně 140.000 vozů je nejvytíženějším uzlem v Praze. Obnova začala 16. května demolicí nájezdové rampy ze Strakonické ulice a měla být dokončena 2. září. Bohužel, motoristé budou muset posbírat trpělivost ještě na další měsíc (odhad 27 dní). Aby se předešlo dalšímu odložení termínu, od pondělí tým doplní třetí směna.

Během závěrečných prací na mostovce, kdy dělníci nahrazují zkorodovaná lana uvnitř konstrukce, narazili při vrtání otvorů pro nová lana na hustou a silnější síť armatury. S tím původní projekt nepočítal. Vzhledem k tomu, že je až 10 metrů hluboko v konstrukci, to nešlo předpovídat. Hloubení navíc musí probíhat pomalu, aby se nepoškodily výztuže mostovky připojující rampu ze Strakonické ulice. Jde o nejvíce namáhané místo celého mostu. Aktuálně probíhá předepínání lan a vrtání posledních dvou děr.

Silničáři již pokládají vyrovnávací vrstvu pro hladké napojení opravované části, obrubníkové odvodňovače a ochrannou izolaci. Stavba římsy je již hotová, takže nic nebrání instalaci zábradlí a svodidel. V závěru silnici pokryje čerstvý asfalt a v noci osvětlí nové lampy.

Rekonstrukce vyjde celkem na 594,5 mil. Kč. Řidiči se budou nadále otáčet u Lihovaru, přičemž tato možnost by jim měla zůstat i po skončení omezení z důvodů rekonstrukce.  

Doporučujeme

Články odjinud