První český motorista miloval dálkové jízdy. Baron von Liebieg auta i vyráběl

4 komentáře

Alda
20. února • 8:15

Taková dobrodružství zažívají první elektromobilisté. :-DPo dlouhé době článek, který má smysl si přečíst.

LukHo
20. února • 9:25

Článek o historii a to je vždy zajímavé.
Ty BEV jsi připomínat neměl, zkazil jsi celou atmosféru po přečtení.

Jan
20. února • 11:47

To snad nemyslíš vážně, tohle to.

History
20. února • 9:24

Jojo, František Křižík postavil svůj elektromobil o 2 roky dříve, než vznikl první český vůz se spalovacím motorem Tatra Präsident. Ovšem Křižík by si s elektromobilem asi na nějakou delší cestu jako Liebieg tenkrát netroufl. Přece jen Liebieg mohl sehnat pohonné hmoty po cestě mnohem snadněji. Z hlediska možností dojezdu a dobíjení na cestách na tom byl ten 1. elektromobil daleko víc omezen oproti vozidlům se spalovacím motorem.

Doporučujeme

Články odjinud