Taková dobrodružství zažívají první elektromobilisté. :-DPo dlouhé době článek, který má smysl si přečíst.
Článek o historii a to je vždy zajímavé.Ty BEV jsi připomínat neměl, zkazil jsi celou atmosféru po přečtení.
To snad nemyslíš vážně, tohle to.
Jojo, František Křižík postavil svůj elektromobil o 2 roky dříve, než vznikl první český vůz se spalovacím motorem Tatra Präsident. Ovšem Křižík by si s elektromobilem asi na nějakou delší cestu jako Liebieg tenkrát netroufl. Přece jen Liebieg mohl sehnat pohonné hmoty po cestě mnohem snadněji. Z hlediska možností dojezdu a dobíjení na cestách na tom byl ten 1. elektromobil daleko víc omezen oproti vozidlům se spalovacím motorem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.