Barevné hlavy a evropské premiéry: Pozvánka na autosalon do Vídně

Ve Vídni se až do neděle koná jeden z prvních evropských autosalonů. Třeba Seat se tam chlubí, že prezentuje jeden ze svých modelů ve světové premiéře.

Autosalon ve Vídni je tradiční akcí, na které si zájemci o koupi nového vozu můžou udělat docela dobrý obrázek o aktuální nabídce jednotlivých automobilek. Letos je jedním z největších lákadel výstavní evropská premiéra sedmé generace manažerského sedanu BMW 5.

Dokonce světovou premiéru ohlašuje na svém stánku značka Seat. Design modernizovaného provedení modelu Leon je ale znám již od loňského podzimu, dokonce již proběhla řada novinářských testů.

V rakouském hlavním městě si ale zájemci můžou prohlížet i vozy, které se u nás oficiálně neprodávají. Například jde o modely značky Tesla, případně Infiniti nebo malé SUV Ecosport na stánku Fordu.

Autosalon je otevřen od čtvrtka do neděle v době od 9 do 18 hodin. Denní vstupenka stojí ve všedních dnech dospělého návštěvníka 12,50 eur, v sobotu a v neděli je o euro dražší. Děti do deseti let neplatí nic, školáci, studenti a lidé nad 62 let 8,50 eur.

Návštěvníci můžou zaparkovat v přilehlém parkovacím domu za denní paušál 9 eur.

Některá lákadla autosalonu si můžete prohlédnout v následující galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků