Baojun 630: čínský sedan z dílny GM vstoupil na trh

V úterý 9. srpna byl oficiálně zahájen prodej čínského modelu Baojun 630. Zcela nový čtyřdveřový sedan vznikl ze spolupráce SAIC, General Motors a Wuling. Novinka se má stát cenově dostupným, ale kvalitním a bezpečným automobilem. Výroba probíhá v nově postavené továrně v Kuang-si. V plánu je produkce přesahující 100 000 vozů ročně.

Baojun 630 se světu představil už loni na podzim. Na délku měří 4597 mm, široký je 1736 mm a vysoký 1462 mm. Rozvor náprav činí 2640 mm a zavazadelník nabídne objem 445 l. O pohon se stará benzinový motor 1.5 P-TEC, který disponuje maximálním výkonem 110 koní a točivým momentem 146 Nm. V kombinovaném provozu s řekne o 6,9 l/100 km. Přes pětistupňovou manuální převodovku (časem možná přijde i šestistupňový automat) jsou poháněna kola přední nápravy.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Velký důraz je kladen na bezpečnost a bohatou výbavu. Karoserie je z padesáti šesti procent tvořena vysokopevnostní ocelí, základní výbava obsahuje ABS, EBD nebo ISOFIX. Za příplatek si mohou zájemci pořídit dokonce i parkovací asistent, případně automatické světlomety. Baojun 630 se zatím týká pouze čínského trhu. Cena nového sedanu se v přepočtu pohybuje kolem 180 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků