„Baby Rolls-Royce” s naftovým motorem?

Do příchodu menšího modelu britské automobilky Rolls-Royce zbývají ještě minimálně dva roky, ale již nyní se začíná spekulovat o tom, co se spolu s jeho příchodem stane.

Dle britských magazínu by měl totiž model s interním označením RR4 dostat pod kapotu osmiválec o objemu 4,4 l z modelu BMW X6 a dvanáctiválec o objemu 6 litru z modelu BMW 760i. Tradiční dvanáctiválec 6,75 by tak měl zůstat jen pro vrcholné modely.

Každopádně nejdůležitější spekulace se točí okolo nasazení naftového motoru, což by bylo ve třídě opravu aristokratických a luxusních vozů revoluční. Bentley, Rolls-Royce, Maybach a další stále sázejí na benzín a ono to ani jinak v této třídě vozů nejde. Není vůbec známo, jaký motor by se měl pod kapotou objevit a zdroje toto ani neuvádějí.

Pokud Rolls-Royce skutečně přijde s naftou, pak budou muset zarytí odpůrci kadlajících traktorů asi spáchat sebevraždu. Supersport s naftou tu již je, takže zbývá pouze luxusní třída...
 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků