Avia A11 Trend chtěla k české armádě, ta ji ale odmítla. Jízda byla otřesný zážitek

Jan.A.K.  |  06. 02. 2021 09:20

Rozkaz zněl jasně.
NEBRAT

Odpovědět  |   | 
.  |  06. 02. 2021 13:41

hňupe

Odpovědět  |   | 
Rata  |  07. 02. 2021 15:28

Copak, vydal jsi ten rozkaz ty?

Odpovědět  |   | 
tonds  |  06. 02. 2021 14:44

Nemělo toto auto být derivátem mercedesu G?
asi si s laděním moc práce nedali, ale spíš to chce srovnat s auty té doby...
dnes bych už do staré škodovky první 120 a jiné nešel, tahat volant, mačkat spojku a modlit se u brzd bez posilovače a o moc rychleji to nejezdilo proti této Avii

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  06. 02. 2021 15:06

Rozkaz znel jasne
# vyrobit pokoritele Mercedesu G
# vyrobit pokoritele vsech Land Roveru
# vyrobit ekvivalent Land Criuseru J40
Nesplneno, finance rozkradeny a vysledny produkt stal za .........
Konecny rozkaz - NEBRAT

Odpovědět  |   | 
Tomáš Matný  |  06. 02. 2021 17:41

Hrůza. Ještě že to nevyhráli...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  06. 02. 2021 20:17

Odfláknutý článek plný nesmyslů. Vlastní vývoj neexistoval. A co byla Avia AN? že stát po revoluci odmítl dát peníze na rozjezdí sériové výroby je durhá věc, auto bylo připravené na sériovou produkci pro rok 1990-91

Srovnávat jízdní vlastnosti u 25 let starého kusu s kdovíjakou historií a motor je navíc francouzský Peugeot XUD

Odpovědět  |   | 
Radek  |  06. 02. 2021 21:52

Avia AN se měla dostat do výroby , na tu dobu to bylo skvěle vymyšlené auto .

Odpovědět  |   | 
Marty  |  07. 02. 2021 19:18

Přesnně tak, na to kolik ty auta odjely testovacích km a kolik bylo vyrobených prototypů, ta kontrukce, navíc se sklopnou budkou a trubomotory byla výrazně lepší, než to co pytlíkovali od 1990 do 1999

Některým značkám paradoxně sametovka ublížila no, Avii, Let Kunovice a nnnnašly by se i další

Odpovědět  |   | 
Radek  |  06. 02. 2021 21:49

Ten kdo psal tento článek tak vy velký kulový a píše bláboly . Do armády se tento vůz nedostal , protože to byly vyšší zájmy tam dostat Land rover. Avia A11 byla stavěná do terénu a ne na silnici. To co jsme sní projeli v terénu tak to v žádném případě Land rover nedokáže. A také záleží na tom kdo sedí mezi pedálem spojky a volantem. Vím o čem píšu dva roky jsem s tímto vozem jezdil ve zkušebně v Avii.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  06. 02. 2021 21:56

Ve zkušebně,to jako trenažér?
Tož to věřím,že to projelo všechno s tím slaboučkým motorkem. Prachy se poztrácely a konečná vystupovat z trenažéru.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  06. 02. 2021 23:10

A pan chytrák je vidět , že nikdy nejel termín vozem. Nejde tolik o výkon motoru , ale o převody .

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  06. 02. 2021 23:19

Převody si dej do termínu a jeď.
Pohádky si nech pro děti.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  07. 02. 2021 19:20

Ve vývoji zřejmě myšleno. Mimochodem můj táta tam dělal taky. Měl sem doma na tyhle Auverlandy krásný prospekty.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  07. 02. 2021 07:43

jan a.k ty jsi fakt uplne mimo...ty auta se delaly i u nas na Vsetine a osobne jsem v tomhle aute zazil neuveritelne vecy

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  07. 02. 2021 07:49

Neuveritelne to bylo,to je jiste,proto to nikdo nechtel. Simple as fuck.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  07. 02. 2021 08:19

..jedinna chyba toho auta byla vysoka cena..to auto je velice ztroze vybavene a zamerene na vlastnosti v terenu a jednoduchost..ano,na asfaltu pri normalnim jezdeni to byla kozina,ale v terenu nezmar..jako kazde doopravdicke terenni auto..bavime se o dobe,kdy bezne jezdily Uazy,Ara a Nivy..vrchol byl dovezeny Range rover ze Svycarska..

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  07. 02. 2021 11:21

'' doopravdicke terenni auto - RR ze Swajtzu ''
Clovece, vy jste komediant k pohledani.
Ale je alespon sranda '' chytraku ''

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 02. 2021 10:11

Tohle je krásná ukázka, jak nemá vypadat práce novináře, aneb články píše každý kdo má do zadku díru....
Aut se vyrobilo necelých sto, žádných 250. Co se týče jízdních vlastností, tak byly standardní pro terénní auto, na silnici srovnatelné s Defenderem, v terénu mnohem lepší. To auto mělo jedinou nevýhodu, zapadlo až v takovém terénu, kde už se bylo obtížné se pro něj dostat. Motor odpovídal samozřejmě době. ale každý kdo si pamatuje naftovou 1,9 tak ví že to byl příjemný motor a asi nejlepší své doby. Cena by byla podstatně nižší, než za kolik kupovala armáda Defíky a ještě by měla práci domácí fabrika. Bohužel devadesátky byly tak trochu klondajk.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  07. 02. 2021 12:51

jj..lepe uz to napsat neslo..

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  08. 02. 2021 08:57

Tohle auto jsem mel v polovine devadesatek jako kvazi sluzebni. Na silnici to byl traktor, kvalita zpracovani rustikalni, bylo videt, ze se to boucha na kolene ale v terenu to projelo nesmysl – kam ja se bal vkrocit pesky, tam se auverland prodral s prstem v nose…

Odpovědět  |   | 
Radek  |  08. 02. 2021 15:39

Dr.lver má pravdu. Neskutečná průchodnost terénem tohoto vozidla
.👍

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  08. 02. 2021 15:56

Jezdí vůbec ještě alespoň jeden z těch zázraků ?
Pokud to byl takový zázrak,proč nikdo nepokračoval ve vývoji ?
Prostě to nebyl zázrak,ale jen traktor .
Konec zázraku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi