Avia A11 Trend chtěla k české armádě, ta ji ale odmítla. Jízda byla otřesný zážitek

24 komentářů

Radek
8. února • 15:39

Dr.lver má pravdu. Neskutečná průchodnost terénem tohoto vozidla
.👍

Jan.A.K.
8. února • 15:56

Jezdí vůbec ještě alespoň jeden z těch zázraků ?
Pokud to byl takový zázrak,proč nikdo nepokračoval ve vývoji ?
Prostě to nebyl zázrak,ale jen traktor .
Konec zázraku.

Qadus
24. března • 20:52

Kdo se s tím nesvezl, nemá vůbec právo cokoliv posuzovat. Na Šumavě jsem měl prašan sníh skoro do půlky čelního okna a ono to stále jelo. Projel jsem s tím bikrosovou trať jako jediný ze všech přítomných terénních aut. Na skautském setkání na Brdech jsem v zimě vyjel až na hřebeny a nikdo nechápal, kde jsem se tam vzal. Jezdil jsem s ním celá léta výroby jako zkušební řidič a opakuji - kdo to nezažil, nechť mlčí a neplácá takové nesmysly.

Dr.Iver
8. února • 8:57

Tohle auto jsem mel v polovine devadesatek jako kvazi sluzebni. Na silnici to byl traktor, kvalita zpracovani rustikalni, bylo videt, ze se to boucha na kolene ale v terenu to projelo nesmysl – kam ja se bal vkrocit pesky, tam se auverland prodral s prstem v nose…

Jiří
7. února • 10:11

Tohle je krásná ukázka, jak nemá vypadat práce novináře, aneb články píše každý kdo má do zadku díru....
Aut se vyrobilo necelých sto, žádných 250. Co se týče jízdních vlastností, tak byly standardní pro terénní auto, na silnici srovnatelné s Defenderem, v terénu mnohem lepší. To auto mělo jedinou nevýhodu, zapadlo až v takovém terénu, kde už se bylo obtížné se pro něj dostat. Motor odpovídal samozřejmě době. ale každý kdo si pamatuje naftovou 1,9 tak ví že to byl příjemný motor a asi nejlepší své doby. Cena by byla podstatně nižší, než za kolik kupovala armáda Defíky a ještě by měla práci domácí fabrika. Bohužel devadesátky byly tak trochu klondajk.

chytrak
7. února • 12:51

jj..lepe uz to napsat neslo..

chytrak
7. února • 8:19

..jedinna chyba toho auta byla vysoka cena..to auto je velice ztroze vybavene a zamerene na vlastnosti v terenu a jednoduchost..ano,na asfaltu pri normalnim jezdeni to byla kozina,ale v terenu nezmar..jako kazde doopravdicke terenni auto..bavime se o dobe,kdy bezne jezdily Uazy,Ara a Nivy..vrchol byl dovezeny Range rover ze Svycarska..

Jan A.K.
7. února • 11:21

'' doopravdicke terenni auto - RR ze Swajtzu ''
Clovece, vy jste komediant k pohledani.
Ale je alespon sranda '' chytraku ''

chytrak
7. února • 7:43

jan a.k ty jsi fakt uplne mimo...ty auta se delaly i u nas na Vsetine a osobne jsem v tomhle aute zazil neuveritelne vecy

Jan A.K.
7. února • 7:49

Neuveritelne to bylo,to je jiste,proto to nikdo nechtel. Simple as fuck.

Radek
6. února • 21:49

Ten kdo psal tento článek tak vy velký kulový a píše bláboly . Do armády se tento vůz nedostal , protože to byly vyšší zájmy tam dostat Land rover. Avia A11 byla stavěná do terénu a ne na silnici. To co jsme sní projeli v terénu tak to v žádném případě Land rover nedokáže. A také záleží na tom kdo sedí mezi pedálem spojky a volantem. Vím o čem píšu dva roky jsem s tímto vozem jezdil ve zkušebně v Avii.

Jan.A.K.
6. února • 21:56

Ve zkušebně,to jako trenažér?
Tož to věřím,že to projelo všechno s tím slaboučkým motorkem. Prachy se poztrácely a konečná vystupovat z trenažéru.

Marty
7. února • 19:20

Ve vývoji zřejmě myšleno. Mimochodem můj táta tam dělal taky. Měl sem doma na tyhle Auverlandy krásný prospekty.

Radek
6. února • 23:10

A pan chytrák je vidět , že nikdy nejel termín vozem. Nejde tolik o výkon motoru , ale o převody .

Jan.A.K.
6. února • 23:19

Převody si dej do termínu a jeď.
Pohádky si nech pro děti.

Marty
6. února • 20:17

Odfláknutý článek plný nesmyslů. Vlastní vývoj neexistoval. A co byla Avia AN? že stát po revoluci odmítl dát peníze na rozjezdí sériové výroby je durhá věc, auto bylo připravené na sériovou produkci pro rok 1990-91Srovnávat jízdní vlastnosti u 25 let starého kusu s kdovíjakou historií a motor je navíc francouzský Peugeot XUD:-D

Radek
6. února • 21:52

Avia AN se měla dostat do výroby , na tu dobu to bylo skvěle vymyšlené auto .

Marty
7. února • 19:18

Přesnně tak, na to kolik ty auta odjely testovacích km a kolik bylo vyrobených prototypů, ta kontrukce, navíc se sklopnou budkou a trubomotory byla výrazně lepší, než to co pytlíkovali od 1990 do 1999Některým značkám paradoxně sametovka ublížila no, Avii, Let Kunovice a nnnnašly by se i další

Tomáš Matný
6. února • 17:41

Hrůza. Ještě že to nevyhráli...

tonds
6. února • 14:44

Nemělo toto auto být derivátem mercedesu G?
asi si s laděním moc práce nedali, ale spíš to chce srovnat s auty té doby...
dnes bych už do staré škodovky první 120 a jiné nešel, tahat volant, mačkat spojku a modlit se u brzd bez posilovače a o moc rychleji to nejezdilo proti této Avii

Jan A.K.
6. února • 15:06

Rozkaz znel jasne
# vyrobit pokoritele Mercedesu G
# vyrobit pokoritele vsech Land Roveru
# vyrobit ekvivalent Land Criuseru J40
Nesplneno, finance rozkradeny a vysledny produkt stal za .........
Konecny rozkaz - NEBRAT

Jan.A.K.
6. února • 9:20

Rozkaz zněl jasně.
NEBRAT

.
6. února • 13:41

hňupe

Rata
7. února • 15:28

Copak, vydal jsi ten rozkaz ty?

Doporučujeme

Články odjinud