Autoškola trochu jinak. V Londýně můžete jízdy absolvovat v BMW i8

Zřejmě ne každý si své jízdy v autoškole užil. Pokud byste je ale dělali v BMW i8, možná byste si rádi připlatili za nějaké ty jízdy s instruktorem navíc.
Autoškola trochu jinak. V Londýně můžete jízdy absolvovat v BMW i8

Jízdy v autoškole můžou vypadat skutečně různě. Většina z nás zřejmě neměla štěstí na nějaký moderní nebo dokonce luxusní vůz. V Londýně by se ale pro vás mohly stát jízdy s instruktorem zážitkem.

Ne každý den se vám totiž podaří sednout za volant BMW i8. Autoškola Bill Plant působící v hlavním městě Velké Británie tuto možnost nabízí. Hodina jízdy s instruktorem v tomto hybridním sporťáku vyjde v přepočtu přibližně na 1 600 českých korun. 

Video: Kaskadér nebo šílenec? Chlapík přeskočil protijedoucí BMW i8

Video: Kaskadér nebo šílenec? Chlapík přeskočil protijedoucí BMW i8

Ani ostatní vozy této londýnské autoškoly rozhodně nejsou k zahození. Vybrat si můžete z řady modelů německé automobilky. Nechybí mezi nimi například BMW 1 Series M Sport nebo plně elektrické BMW i3. 

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků