Autoshow v Praze: Mazda3, Kia Picanto, Ford Focus C-MAX a Suzuki Ignis

Hlavními aktéry právě skončené Autoshow na pražském výstavišti bylo pár novinek z frankfurtského autosalonu. Zúčastněné firmy sice vystavovaly i automobily současné produkce, nás ale nejvíce zajímala Mazda3, Suzuki Ignis a Kia Picanto.
Autoshow v Praze: Mazda3, Kia Picanto, Ford Focus C-MAX a Suzuki Ignis
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 156, BMW M3 CSL, Ford Focus C-MAX a nové Mondeo, Kia Picanto
  2. Mazda3, Renault Mégane cabrio, Saab 9-3 Cabrio
  3. Subaru Legacy, Suzuki Ignis, Škoda Roomster

Následující fotogalerie nepotřebuje žádné zvláštní komentáře, o všech vozech jsem na AutoRevue psali. Fotili jsme jen auta, jejichž premiéra se konala na frankfurtském autosalonu, případně v nedávné době.

Alfa Romeo 156

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Do nové Alfy Romeo 156 jsme se okamžitě „zamilovali“

Více o faceliftu Alfy Romeo 156

BMW M3 CSL

Vezměte klasickou M3, vyházejte vše, co nepotřebujete k ostré jízdě, abyste co nejvíce ušetřili na hmotnosti. Pod kapotu dejte šestiválec 3.2 litru s výkonem 265 kW při 7900 otáčkách. A máte BMW M3 CSL - káru, která sedí na devatenáctkách a zrychlí na stovku za 4,9 s. Mňam!

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Přední maska je skutečně brutální

Více o BMW M3 CSL

Ford Focus C-MAX

C-MAX se začal na českém trhu prodávat terpve nedávno, jde o zajímavou alternativu k již nabízeným vozům Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira, Mazda Premacy, Peugeot 307 SW či Volkswagen Touran. Ceny začínají na 519 tisících za nejnižší verzi s motorem 1.6 74 kW. C-MAX se nabízí pouze v pětidveřovém provedení.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Vzhled je poměrně povedený, nicméně žádné specialitky nehledejte, v segmentu kompaktních MPV se dá těžko něco nového vymyslet. Důležitá je funkčnost

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Interiér je poměrně povedený, trošku zde vládne německá nuda, ale stále je to lepší než třeba Touran. Vzadu jsou tři samostatné sedačky, místa pro kolena je dostatek.

Ford Mondeo po faceliftu

Stejně jako na brněnském autosalonu ani zde jsem nemohli vyfotit interiér faceliftovaného Mondea, ačkoliv právě zde proběhlo nejvíce změn.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nové Mondeo je jiné především uvnitř

Kia Picanto

Toto malé vozítku velikosti zhruba Daewoo Matiz nás překvapilo poměrně hodnotným a povedeným interiérem, který se s plastovým provedením Matizu nedá příliš srovnávat. Uvnitř zkrátka vypadá auto lépe, než jak přísluší jeho třídě. Narozdíl od Matizu bude mít v základu 14" kola, auto bude vybaveno motory 1.0 a 1.1, za dva roky se objeví i diesel. Malá Kia by měla stát zhruba tolik, co Fiat Panda v základu, tedy okolo 215 tisíc. Zajímavé.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Malé hezké autoíčko velikosti Matize; je však o něco širší a vypadá masivněji

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Palubní deska i volant vypadají hodnotně a kvalitněji než v Matizu nebo Pandě

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Místa na zadních sedačkách není nadbytek, ale vejdete se

Více o malém vozítku Kia Picanto

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 156, BMW M3 CSL, Ford Focus C-MAX a nové Mondeo, Kia Picanto
  2. Mazda3, Renault Mégane cabrio, Saab 9-3 Cabrio
  3. Subaru Legacy, Suzuki Ignis, Škoda Roomster
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků