Autoshow v Praze: Mazda3, Kia Picanto, Ford Focus C-MAX a Suzuki Ignis

Hlavními aktéry právě skončené Autoshow na pražském výstavišti bylo pár novinek z frankfurtského autosalonu. Zúčastněné firmy sice vystavovaly i automobily současné produkce, nás ale nejvíce zajímala Mazda3, Suzuki Ignis a Kia Picanto.
Autoshow v Praze: Mazda3, Kia Picanto, Ford Focus C-MAX a Suzuki Ignis
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 156, BMW M3 CSL, Ford Focus C-MAX a nové Mondeo, Kia Picanto
  2. Mazda3, Renault Mégane cabrio, Saab 9-3 Cabrio
  3. Subaru Legacy, Suzuki Ignis, Škoda Roomster

Následující fotogalerie nepotřebuje žádné zvláštní komentáře, o všech vozech jsem na AutoRevue psali. Fotili jsme jen auta, jejichž premiéra se konala na frankfurtském autosalonu, případně v nedávné době.

Alfa Romeo 156

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Do nové Alfy Romeo 156 jsme se okamžitě „zamilovali“

Více o faceliftu Alfy Romeo 156

BMW M3 CSL

Vezměte klasickou M3, vyházejte vše, co nepotřebujete k ostré jízdě, abyste co nejvíce ušetřili na hmotnosti. Pod kapotu dejte šestiválec 3.2 litru s výkonem 265 kW při 7900 otáčkách. A máte BMW M3 CSL - káru, která sedí na devatenáctkách a zrychlí na stovku za 4,9 s. Mňam!

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Přední maska je skutečně brutální

Více o BMW M3 CSL

Ford Focus C-MAX

C-MAX se začal na českém trhu prodávat terpve nedávno, jde o zajímavou alternativu k již nabízeným vozům Citroen Xsara Picasso, Opel Zafira, Mazda Premacy, Peugeot 307 SW či Volkswagen Touran. Ceny začínají na 519 tisících za nejnižší verzi s motorem 1.6 74 kW. C-MAX se nabízí pouze v pětidveřovém provedení.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Vzhled je poměrně povedený, nicméně žádné specialitky nehledejte, v segmentu kompaktních MPV se dá těžko něco nového vymyslet. Důležitá je funkčnost

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Interiér je poměrně povedený, trošku zde vládne německá nuda, ale stále je to lepší než třeba Touran. Vzadu jsou tři samostatné sedačky, místa pro kolena je dostatek.

Ford Mondeo po faceliftu

Stejně jako na brněnském autosalonu ani zde jsem nemohli vyfotit interiér faceliftovaného Mondea, ačkoliv právě zde proběhlo nejvíce změn.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nové Mondeo je jiné především uvnitř

Kia Picanto

Toto malé vozítku velikosti zhruba Daewoo Matiz nás překvapilo poměrně hodnotným a povedeným interiérem, který se s plastovým provedením Matizu nedá příliš srovnávat. Uvnitř zkrátka vypadá auto lépe, než jak přísluší jeho třídě. Narozdíl od Matizu bude mít v základu 14" kola, auto bude vybaveno motory 1.0 a 1.1, za dva roky se objeví i diesel. Malá Kia by měla stát zhruba tolik, co Fiat Panda v základu, tedy okolo 215 tisíc. Zajímavé.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Malé hezké autoíčko velikosti Matize; je však o něco širší a vypadá masivněji

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Palubní deska i volant vypadají hodnotně a kvalitněji než v Matizu nebo Pandě

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Místa na zadních sedačkách není nadbytek, ale vejdete se

Více o malém vozítku Kia Picanto

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 156, BMW M3 CSL, Ford Focus C-MAX a nové Mondeo, Kia Picanto
  2. Mazda3, Renault Mégane cabrio, Saab 9-3 Cabrio
  3. Subaru Legacy, Suzuki Ignis, Škoda Roomster
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků