Autosalony Seat v novém.

Automobilka Seat cílevědomě mění svůj image – po novém logu a nové filozofii v designu vozů přichází na řadu i vzhled jejích autosalonů. Před několika dny byl v Mladé Boleslavi slavnostně otevřen showroom firmy ASB Bartoš, který je vůbec prvním autosalonem…
Autosalony Seat v novém.
Automobilka Seat cílevědomě mění svůj image – po novém logu a nové filozofii v designu vozů přichází na řadu i vzhled jejích autosalonů. Před několika dny byl v Mladé Boleslavi slavnostně otevřen showroom firmy ASB Bartoš, který je vůbec prvním autosalonem značky Seat na světě, jenž je postaven podle nového architektonického konceptu španělské automobilky.

„Podílem na trhu pro Seat ČR řadí k nejlepším zemím v Evropě a jsem rád, že nyní jsme získali i významné prvenství: „Otevřeli jsme vůbec první autosalon, plně odpovídající novému konceptu automobilky Seat,“ prohlásil při slavnostním otevření Udo-Ernst Quast, ředitel divize Seat společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o., která je oficiálním importérem automobilů Seat do ČR.

„Je symbolické, že toto nové dealerství vyrostlo právě v Mladé Boleslavi, městě automobilky Škoda, která – stejně jako Seat - patří do silné skupiny koncernu Volkswagen,“ říká José M. Garcia, regionální ředitel společnosti Seat S.A.

Nový vzhled i nové materiály – to jsou pilíře architektonického konceptu Seatu, podle kterých se budou budovat všechny nové autosalony. Mladoboleslavské centrum značky Seat tedy charakterizuje hojné využití skla a oceli, velké prosklené plochy a zcela originální půdorys předváděcí haly ve tvaru písmene „S“.

Servisní zázemí mladoboleslavského prodejce značky Seat se kolaudovalo před necelým rokem. Stavba předváděcí haly a souvisejících provozů však byla náročnější, protože s novým designérským konceptem dosud nebyly žádné zkušenosti. „Dokumentaci jsme dostali loni na podzim, stavět jsme začali letos v únoru,“ komentuje průběh stavby Ivan Bartoš, majitel firmy ASB Bartoš s.r.o., díky které má po letech Seat opět zastoupení v Mladé Boleslavi.

Projekt si vyžádal investice ve výši přibližně 14 milionů Kč. „Nabídky stavebních firem, které nám chtěli autosalon postavit na klíč, se pohybovaly někde od 25 do 35 milionů. My jsme ale šli cestou dodávek menších stavebních celků od různých firem a tímto způsobem se nám podařilo výrazně snížit náklady. Bylo to sice náročné na organizaci práce, ale v konečném efektu mnohem levnější,“ říká Ivan Bartoš.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků