Autosalony Seat v novém.

Automobilka Seat cílevědomě mění svůj image – po novém logu a nové filozofii v designu vozů přichází na řadu i vzhled jejích autosalonů. Před několika dny byl v Mladé Boleslavi slavnostně otevřen showroom firmy ASB Bartoš, který je vůbec prvním autosalonem…
Autosalony Seat v novém.
Automobilka Seat cílevědomě mění svůj image – po novém logu a nové filozofii v designu vozů přichází na řadu i vzhled jejích autosalonů. Před několika dny byl v Mladé Boleslavi slavnostně otevřen showroom firmy ASB Bartoš, který je vůbec prvním autosalonem značky Seat na světě, jenž je postaven podle nového architektonického konceptu španělské automobilky.

„Podílem na trhu pro Seat ČR řadí k nejlepším zemím v Evropě a jsem rád, že nyní jsme získali i významné prvenství: „Otevřeli jsme vůbec první autosalon, plně odpovídající novému konceptu automobilky Seat,“ prohlásil při slavnostním otevření Udo-Ernst Quast, ředitel divize Seat společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o., která je oficiálním importérem automobilů Seat do ČR.

„Je symbolické, že toto nové dealerství vyrostlo právě v Mladé Boleslavi, městě automobilky Škoda, která – stejně jako Seat - patří do silné skupiny koncernu Volkswagen,“ říká José M. Garcia, regionální ředitel společnosti Seat S.A.

Nový vzhled i nové materiály – to jsou pilíře architektonického konceptu Seatu, podle kterých se budou budovat všechny nové autosalony. Mladoboleslavské centrum značky Seat tedy charakterizuje hojné využití skla a oceli, velké prosklené plochy a zcela originální půdorys předváděcí haly ve tvaru písmene „S“.

Servisní zázemí mladoboleslavského prodejce značky Seat se kolaudovalo před necelým rokem. Stavba předváděcí haly a souvisejících provozů však byla náročnější, protože s novým designérským konceptem dosud nebyly žádné zkušenosti. „Dokumentaci jsme dostali loni na podzim, stavět jsme začali letos v únoru,“ komentuje průběh stavby Ivan Bartoš, majitel firmy ASB Bartoš s.r.o., díky které má po letech Seat opět zastoupení v Mladé Boleslavi.

Projekt si vyžádal investice ve výši přibližně 14 milionů Kč. „Nabídky stavebních firem, které nám chtěli autosalon postavit na klíč, se pohybovaly někde od 25 do 35 milionů. My jsme ale šli cestou dodávek menších stavebních celků od různých firem a tímto způsobem se nám podařilo výrazně snížit náklady. Bylo to sice náročné na organizaci práce, ale v konečném efektu mnohem levnější,“ říká Ivan Bartoš.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 183 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 59 369 km
Cena: 137 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků