Všechny ostré verze Volkswagenu Golf odhaleny únikem. Nejsilnější má 333 koní

21 komentářů

Gretén pisklavý
21. ledna • 18:42

Povolil bych jen GTE za podmínky, že pořizovatel prokáže, že je majitelem dostatečně výkonné FVE. Vše ostatní zakázat bez náhrady!

Cyril
22. ledna • 10:29

No a já bych ti okamžitě vydal papíry na hlavu a vycházky povolil jenom po ústavní zahradě s dvěma statnými ochránci.

Karel.
21. ledna • 12:55

Tři sta třicet tři stříbrných stříkaček.... hezké číslo zvolili.

eMKejx
22. ledna • 9:05

Hasici hovno hasej...

fanda rs twincharger
21. ledna • 13:05

To muselo byt schvalne. :-)) Ta automobilka vypousti z fabriky dvoulitr s hodnotama, co se v predchozich generacich muselo chiptuningem

eMKejx
21. ledna • 12:37

co ten lambo naraznik vpredu?! :-/

Kuk Vykuk
21. ledna • 12:35

Volkswagen skončí jako Nokie B-]VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-str... ...

Vimr
21. ledna • 12:50

No ty už jsi skočil, jako duševní bezdomovec.

Kuk Vykuk
28. ledna • 3:34

Běž psát Burešovi projevy, meleš stejný kraviny jako von.

Dude
21. ledna • 12:01

Jenom 5? A není to málo?

Michal
21. ledna • 11:32

Golf je dost nenápadné auto aspoň podle vzhledu mimo ty 4koncovky výfuku narozdíl od AMG A.Každý nechce dávat na odiv že má kompakt za +- 1,5míče

fanda rs twincharger
21. ledna • 9:16

Joooooooo panacci, tri sta tricet tri...tak to je slusnyB-]

ACE
21. ledna • 9:27

Jo souhlasím to už je opravdu slušnej výkon, už je to jen o 90 koní míň, než má z dvoulitru špička.

.
21. ledna • 12:51

Žádná špička není, je jenom dvoulitr Mercedesu, který má víc a to jenom proto, že v rámci prémie nemá mercedes R5 jako Audi a R6 jako BMW.

Ginter
21. ledna • 9:53

Plně souhlasím. Akorát, že ta špička (předpokládám AMG A45S) má motor speciál, který zvládne tlaky, jaké se vyskytují u moderních dieselů a cenu někde okolo 1,5 mega. Navíc rozdíl ve výkonu bude znát až tak od 150-160 km/h. U Golfa R odhaduji zrychlení na 4.2-4.3 s na 100 km/h.

ACE
21. ledna • 13:25

Jo ať se jmenuje jak chce, třeba Speciál, to nerozporuju, ani netvrdím že zvládne větší tlaky, proč ne? Kde a jak bude znát rozdíl se můžeme domnívat, ale realitu nám ukáže až srovnávací test. Jediný co jsem napsal že je znatelně silnější. A cenu taky neznáme. Dosavadní Rko, nic extra na silnici nepředvedlo, tak snad se to zlepší.

JaneK
21. ledna • 10:27

On ten Golf R taky nebude pod 1,2 milionu, otazka jestli uz pak teda neni lepsi koupit za 1,5 to AMG. Ale vse je o penezich a 300 tisic rozdil taky neni zanedbatelnej.

stealth01
21. ledna • 10:59

Udělal jsem si jen tak letmo konfiguraci A45S a jsem na dvou milionech za malý sportovní hatchback.
Byl bych hodně překvapený, kdyby premiovka dala kůži tak lacino.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
21. ledna • 11:13

1,2 milionu u Golfu R se taky bavime o zakladnim R bez pridany vybavy. I kdyz ja mit ty penize, tak by mi to nejspis v tom "zakladu" bohate stacilo, teda to AMG, Golfa jsem nikdy nechtel a nechci.

stealth01
21. ledna • 11:22

Aha, tak možná se změnily ceny. Měl jsem zato, ze R je v základu cca milion.
AMG v te minulé generaci mě osobně moc nenadchlo, R jsem testoval taky, to bylo zase něco, co mě příjemně překvapilo. Ale dnes kdybych vybíral R4 v nějakém rychlém autě, tak bych šel taky do A45

JaneK
21. ledna • 11:28

Uz R minuly generace bylo v ceniku skoro 1,2 milionu a TCR pres 900 tisic. Tolik penez stejne nemam a letos bych rad neco koupil, zatim mam vybranej Hyundai i30 fastback N.

Doporučujeme

Články odjinud