Povolil bych jen GTE za podmínky, že pořizovatel prokáže, že je majitelem dostatečně výkonné FVE. Vše ostatní zakázat bez náhrady!
No a já bych ti okamžitě vydal papíry na hlavu a vycházky povolil jenom po ústavní zahradě s dvěma statnými ochránci.
Tři sta třicet tři stříbrných stříkaček.... hezké číslo zvolili.
Hasici hovno hasej...
To muselo byt schvalne. :-)) Ta automobilka vypousti z fabriky dvoulitr s hodnotama, co se v predchozich generacich muselo chiptuningem
co ten lambo naraznik vpredu?! :-/
Volkswagen skončí jako Nokie B-]VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reformshttps://www.reuters.com/article/us-volkswagen-str... ...
No ty už jsi skočil, jako duševní bezdomovec.
Běž psát Burešovi projevy, meleš stejný kraviny jako von.
Jenom 5? A není to málo?
Golf je dost nenápadné auto aspoň podle vzhledu mimo ty 4koncovky výfuku narozdíl od AMG A.Každý nechce dávat na odiv že má kompakt za +- 1,5míče
Joooooooo panacci, tri sta tricet tri...tak to je slusnyB-]
Jo souhlasím to už je opravdu slušnej výkon, už je to jen o 90 koní míň, než má z dvoulitru špička.
Žádná špička není, je jenom dvoulitr Mercedesu, který má víc a to jenom proto, že v rámci prémie nemá mercedes R5 jako Audi a R6 jako BMW.
Plně souhlasím. Akorát, že ta špička (předpokládám AMG A45S) má motor speciál, který zvládne tlaky, jaké se vyskytují u moderních dieselů a cenu někde okolo 1,5 mega. Navíc rozdíl ve výkonu bude znát až tak od 150-160 km/h. U Golfa R odhaduji zrychlení na 4.2-4.3 s na 100 km/h.
Jo ať se jmenuje jak chce, třeba Speciál, to nerozporuju, ani netvrdím že zvládne větší tlaky, proč ne? Kde a jak bude znát rozdíl se můžeme domnívat, ale realitu nám ukáže až srovnávací test. Jediný co jsem napsal že je znatelně silnější. A cenu taky neznáme. Dosavadní Rko, nic extra na silnici nepředvedlo, tak snad se to zlepší.
On ten Golf R taky nebude pod 1,2 milionu, otazka jestli uz pak teda neni lepsi koupit za 1,5 to AMG. Ale vse je o penezich a 300 tisic rozdil taky neni zanedbatelnej.
Udělal jsem si jen tak letmo konfiguraci A45S a jsem na dvou milionech za malý sportovní hatchback. Byl bych hodně překvapený, kdyby premiovka dala kůži tak lacino.
1,2 milionu u Golfu R se taky bavime o zakladnim R bez pridany vybavy. I kdyz ja mit ty penize, tak by mi to nejspis v tom "zakladu" bohate stacilo, teda to AMG, Golfa jsem nikdy nechtel a nechci.
Aha, tak možná se změnily ceny. Měl jsem zato, ze R je v základu cca milion. AMG v te minulé generaci mě osobně moc nenadchlo, R jsem testoval taky, to bylo zase něco, co mě příjemně překvapilo. Ale dnes kdybych vybíral R4 v nějakém rychlém autě, tak bych šel taky do A45
Uz R minuly generace bylo v ceniku skoro 1,2 milionu a TCR pres 900 tisic. Tolik penez stejne nemam a letos bych rad neco koupil, zatim mam vybranej Hyundai i30 fastback N.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.