Všechny ostré verze Volkswagenu Golf odhaleny únikem. Nejsilnější má 333 koní

fanda rs twincharger  |  21. 01. 2020 09:16

Joooooooo panacci, tri sta tricet tri...tak to je slusny

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 01. 2020 09:27

Jo souhlasím to už je opravdu slušnej výkon, už je to jen o 90 koní míň, než má z dvoulitru špička.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  21. 01. 2020 09:53

Plně souhlasím. Akorát, že ta špička (předpokládám AMG A45S) má motor speciál, který zvládne tlaky, jaké se vyskytují u moderních dieselů a cenu někde okolo 1,5 mega. Navíc rozdíl ve výkonu bude znát až tak od 150-160 km/h. U Golfa R odhaduji zrychlení na 4.2-4.3 s na 100 km/h.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  21. 01. 2020 10:27

On ten Golf R taky nebude pod 1,2 milionu, otazka jestli uz pak teda neni lepsi koupit za 1,5 to AMG. Ale vse je o penezich a 300 tisic rozdil taky neni zanedbatelnej.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 01. 2020 10:59

Udělal jsem si jen tak letmo konfiguraci A45S a jsem na dvou milionech za malý sportovní hatchback.
Byl bych hodně překvapený, kdyby premiovka dala kůži tak lacino.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  21. 01. 2020 11:13

1,2 milionu u Golfu R se taky bavime o zakladnim R bez pridany vybavy. I kdyz ja mit ty penize, tak by mi to nejspis v tom "zakladu" bohate stacilo, teda to AMG, Golfa jsem nikdy nechtel a nechci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 01. 2020 11:22

Aha, tak možná se změnily ceny. Měl jsem zato, ze R je v základu cca milion.
AMG v te minulé generaci mě osobně moc nenadchlo, R jsem testoval taky, to bylo zase něco, co mě příjemně překvapilo. Ale dnes kdybych vybíral R4 v nějakém rychlém autě, tak bych šel taky do A45

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  21. 01. 2020 11:28

Uz R minuly generace bylo v ceniku skoro 1,2 milionu a TCR pres 900 tisic. Tolik penez stejne nemam a letos bych rad neco koupil, zatim mam vybranej Hyundai i30 fastback N.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 01. 2020 13:25

Jo ať se jmenuje jak chce, třeba Speciál, to nerozporuju, ani netvrdím že zvládne větší tlaky, proč ne? Kde a jak bude znát rozdíl se můžeme domnívat, ale realitu nám ukáže až srovnávací test. Jediný co jsem napsal že je znatelně silnější. A cenu taky neznáme. Dosavadní Rko, nic extra na silnici nepředvedlo, tak snad se to zlepší.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 01. 2020 12:51

Žádná špička není, je jenom dvoulitr Mercedesu, který má víc a to jenom proto, že v rámci prémie nemá mercedes R5 jako Audi a R6 jako BMW.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 01. 2020 11:32

Golf je dost nenápadné auto aspoň podle vzhledu mimo ty 4koncovky výfuku narozdíl od AMG A.Každý nechce dávat na odiv že má kompakt za +- 1,5míče

Odpovědět  |   | 
Dude  |  21. 01. 2020 12:01

Jenom 5? A není to málo?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 01. 2020 12:35

Volkswagen skončí jako Nokie

VW CEO says carmaker faces same fate as Nokia without urgent reforms
https://www.reuters.com/article/us-volkswagen-str... ...

Odpovědět  |   | 
Vimr  |  21. 01. 2020 12:50

No ty už jsi skočil, jako duševní bezdomovec.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 01. 2020 03:34

Běž psát Burešovi projevy, meleš stejný kraviny jako von.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  21. 01. 2020 12:37

co ten lambo naraznik vpredu?!

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 01. 2020 12:55

Tři sta třicet tři stříbrných stříkaček.... hezké číslo zvolili.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  21. 01. 2020 13:05

To muselo byt schvalne. Ta automobilka vypousti z fabriky dvoulitr s hodnotama, co se v predchozich generacich muselo chiptuningem

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  22. 01. 2020 09:05

Hasici hovno hasej...

Odpovědět  |   | 
Gretén pisklavý  |  21. 01. 2020 18:42

Povolil bych jen GTE za podmínky, že pořizovatel prokáže, že je majitelem dostatečně výkonné FVE. Vše ostatní zakázat bez náhrady!

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 01. 2020 10:29

No a já bych ti okamžitě vydal papíry na hlavu a vycházky povolil jenom po ústavní zahradě s dvěma statnými ochránci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

včera | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A