Nový VW Golf GTI oficiálně: Má 245 koní a manuál! Přiváží i úsporné GTD a GTE

koncernový rozumbrada  |  27. 02. 2020 01:29

Fenomenální technologie, impozantní design! A tomu všemu i atraktivní cenovka!

A kdo napíše, že je to jen facelift G7, je kundaj a zaslouží vybrabčit!

Odpovědět  |   | 
joe  |  27. 02. 2020 06:47

možná bys mohl i napsat geniální

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 02. 2020 11:32

Medzitym, vo Vlkohrade:

"Nový ID.3 má totiž veľké problémy so softvérom. Zdá sa, že chyba je už v jeho základnej architektúre.

...môžu problémy ohroziť štart predaja tohto vozidla, ktorý je naplánovaný už na letné mesiace tohto roka. V hre je posunutie začiatku distribúcie až o rok. Otázne je, či sa koncernu Volkswagen vôbec podarí dané nedostatky odstrániť. Stovky testovacích šoférov majú totiž podľa magazínu hlásiť denne približne 300 chýb. Nemecký magazín odvolávajúci sa na odborníkov spoločnosti VW informuje, že nedostatky so softvérom sa môžu nachádzať už v jeho základnej architektúre. Má to byť dôsledok príliš rýchleho vývoja."

https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/543778-nov... ...

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  27. 02. 2020 12:20

A komu tím prospějete, co?! Druhé straně?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 02. 2020 13:24

No zdá se, že to nezvládají. Akorát že, na rozdíl třeba od Toyoty, si nemohou dovolit elektrická auta nevyrábět.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  27. 02. 2020 06:02

Volant s dotykovymi plochami? Ntvl...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 06:08

Včera se mnohým nelíbilo provedení přední části i30 po faceliftu. Tak to jsem zvědavý na názory na design Golfu.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  27. 02. 2020 06:22

Toto má byť impozantný design? 10 ročná giulietta vyzerá lepšie,na mazdu 3 nemá ani náhodou, z ich vlastnej stajne Leon je kráľ... Aaaaa asi ešte aj Scala vyzerá lepšie.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 02. 2020 07:09

Já ti rozumím, vítěznou sestavu rychle změň.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  27. 02. 2020 07:19

Toho Leona ako Kinga som myslel samozrejme z ponuky VAG😊nie všeobecne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 21:20

Který Golf z předchozích generací měl tak prapodivný předek auta, když píšeš něco o vítězné sestavě?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2020 07:17

Venkovní vzhled je jen o zvyku.Menší cx=lepší spotřeba.Hlavně nechali Gti a Gtd.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2020 07:38

Strašná popelnice.

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 02. 2020 08:23

Vzhled hodnotit nebudu, popravdě se mi předchozí model líbil víc, ale to, že zachovali manuál, byť jen u jedné motorizace je dobrý.
Škoda, že i u GTD není ta volba. Na dálky a i případné "zablbnutí" by to bylo super.
Díky bohu za manuál alespoň v nejzábavnější, benzinové verzi.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  27. 02. 2020 08:34

Tento facelift fakt nic moc, tam jde vic p interier nez cokoliv jonyho.
Nejzajimavejsi zmena v cele nabidce je tudiz zmena motoru GTD na EVO. A to mi pripada malo.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  27. 02. 2020 08:47

to tam mohli nechat radsej alu z predoslej generacie. Nieco otrasne toto.

Odpovědět  |   | 
Velký Vezír  |  27. 02. 2020 10:32

V liště chybí takový ten zvracející smajlík. Škoda, ten by se hodil nejlépe. Tak aspoň takto:

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 11:01

Je zábavné se dívat, jak stačí změnit znak na kapotě a z "divného" designu Golfu je najednou špička. Včera jsem se toho zdržel, ale kdyby na i30 byl znak VW, tak ti, co se včera posmívali, dnes by ten design i30 chválili.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 18:59

Zajímavé, čekám celý den a žádná slova chvály tohoto designu jsem nečetl. Tak co, koncernoví nadšenci, zmohli jste se jen na mínusování, ale pochválit tuto žábu nedokážete?

Také mě mrzí, že se to ubírá tímto prapodivným směrem, čekal jsem přece jen něco, co by se mi mohlo konečně i líbit. Vždy jsem slýchával, že prodává design, potom až technika a kvalita. Když design auta neupoutá, tak hodně potencionálních kupců se již nezajímá, jestli ten zbytek za něco stojí, hlavně u žen.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 02. 2020 20:44

Myslím, že není absolutně podstatné, jestli to někdo na netu pochválí nebo pohaní, podstatné je, kdo půjde a Octavii skutečně koupí, kecálisti na netu jsou většinou lidé, kteří se vzmohou tak maximálně na olítanou vránu někde v bazaru a jejich názor na nová auta je zcela bezcenný. Jinak na netu je řada prostoduchých anket typu líbí/nelíbí a pokud bych dal na ně, tak Octavia zase totálně zválcuje trh, ale netřeba to brát vážně, lepší bude počkat si na skutečné prodeje. Viz třeba zde
https://www.auto.cz/prohlednete-si-detaily-sk... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 21:18

Ale já neřeším, jestli se bude které auto prodávat, a tady navíc nejde o Octavii, té je věnován jiný článek, a je mi jasné, že ta u nás zválcuje všechny, i kdyby byla hnusná. Mě jen zaráží, že si někdo dá tu práci, aby jakkoliv poháněl design i30, která vypadá docela k světu a když dojde na modlu, tak vidím u naprosté většiny příspěvku hodnocení designu, že nelíbí, ale uctívači modly to evidentně vidí jinak, když se podívám na hodnocení příspěvků, ale nikdo z nich není schopen vyzdvihnout přednosti tohoto designu, pochválit ho.
Ne, nechystám se kupovat ani i30, ani Golf ..., jde mi čistě o hodnocení designu. Po designové stránce u mě, v tomto porovnání, vyhrála ovšem i30,

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 02. 2020 21:24

Že u tebe něco vyhrálo v designu je jenom jeden subjektivní názor na design, napsal jsi ho na web a tím to hasne. Někomu se líbí, někomu se nelíbí. I u toho Golfu vs i30 se ukáže zase jenom v prodejích kdo se víc líbí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 22:08

Stále nechápeš, že věc vkusu, líbivého designu, ještě neznamená, že to je úspěšné? Že se něco prodává vůbec neznamená, že se design povedl.. Je to přesně jako s tou Octavii v Česku, vůbec nejde o design.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 02. 2020 09:31

A kdo rozhoduje o tom, že se design povedl? Ty? Já? Jediné objektivní měřítko, že se design povedl jsou právě prodeje, když se auto většině lidí nelíbí, tak se prostě neprodává.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 02. 2020 11:28

To se potom divím, že se Fiat Multipla vůbec prodávala, když zpackaný design má zajistí (ne)prodejnost.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 02. 2020 16:58

A proč by se Multipla nemohla některým lidem líbit? Lidé jako ty, co mají patent na všechno, včetně designu mě vždy fascinují.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 02. 2020 11:09

Já patent na všechno rozhodně nemám, ten tady máš evidentně ty, ale Multipla to v hodnocení designu naprosto u lidí projela. Pokud ti zůstalo trochu soudnost, jistě nebudeš mít problém si to sám najít, jak lidi hodnotili design Multiply. A když se podíváš na názory místních čtenářů, kde máš ty kladné ohlasy, když jsem asi tady, dle tebe, v osamocení? Takže to není moje hodnocení. Samozřejmě se kupci vždy najdou. Osobně znám dva, kteří toto auto vlastnili, oba řekli, že je škaredé, ale chtěli to kvůli užitným vlastnostem, tedy šest míst na sezení, kvůli rodině, čtyři děti. A takto to je i u tebou obhajované hlouposti, že prodeje rozhodnou, jestli se auto designově povedlo. U Golfu například rozhoduje více technika, pověst německé kvality..., než design. Zářným příkladem tohoto je můj švagr, kterého zajímá kdo to vyrobil mnohem více, než jak to vypadá, stačí říci, že je to VW a nic dalšího neřeší. A když se podívám na tento web, tak je to vidět také.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2020 09:57

Pověst německé kvality... ano, to je přesné. Jen ta kvalita tam chybí a zůstala už pouhá pověst.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 12:31

Design se da vzdy vice ci mene hodnotit objektivne. V automotive prodeje rozhodne nejsou meritkem kvalitniho designu (staci zminit AlfuR). Neco jineho je libivy (masam podbizivy) design.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  27. 02. 2020 15:31

Furt stejná nuda. Golf je vanilková zmrzlina automobilovýho průmyslu.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  27. 02. 2020 18:53

Tu vanilkovou mají evidentně rádi mraky lidí. Co by za to jiné příchutě dali kdyby měli stejný úspěch.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2020 19:44

Poctiva/prava vanilka patri bez debat mezi chutovy top.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2020 09:58

Ale pravá vanilka je ve zmrzlině málokdy...

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 02. 2020 18:24

"245 koní a manuál. Neposrali jste se z toho, čtenáři? Protože my v redakci už ano. No tak tam dáme ještě výkřičník - 245 koní a manuál!"

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 02. 2020 07:55

Předek jako mix camry a megane RS. Upřímě nevidím důvod koupit golfa když je tu pohledný nový leon a octavia

Odpovědět  |   | 
Kulda  |  29. 02. 2020 16:44

Mix Camry a MRS? V tom případě ty máš v hlavě mix exkrementů a slámy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

dnes | Vladimír Kadera
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 64 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan