Nový VW Golf GTI oficiálně: Má 245 koní a manuál! Přiváží i úsporné GTD a GTE

37 komentářů

Tom
28. února • 7:55

Předek jako mix camry a megane RS. Upřímě nevidím důvod koupit golfa když je tu pohledný nový leon a octavia

Kulda
29. února • 16:44

Mix Camry a MRS? V tom případě ty máš v hlavě mix exkrementů a slámy.

Žere mi klakson
27. února • 18:24

"245 koní a manuál. Neposrali jste se z toho, čtenáři? Protože my v redakci už ano. No tak tam dáme ještě výkřičník - 245 koní a manuál!"

Polo
27. února • 15:31

Furt stejná nuda. Golf je vanilková zmrzlina automobilovýho průmyslu.

bzzz
27. února • 19:44

Poctiva/prava vanilka patri bez debat mezi chutovy top.

mpolan
1. března • 9:58

Ale pravá vanilka je ve zmrzlině málokdy...

TVL
27. února • 18:53

Tu vanilkovou mají evidentně rádi mraky lidí. Co by za to jiné příchutě dali kdyby měli stejný úspěch.;-)

Mirek
27. února • 11:01

Je zábavné se dívat, jak stačí změnit znak na kapotě a z "divného" designu Golfu je najednou špička. Včera jsem se toho zdržel, ale kdyby na i30 byl znak VW, tak ti, co se včera posmívali, dnes by ten design i30 chválili.

Mirek
27. února • 18:59

Zajímavé, čekám celý den a žádná slova chvály tohoto designu jsem nečetl. Tak co, koncernoví nadšenci, zmohli jste se jen na mínusování, ale pochválit tuto žábu nedokážete?Také mě mrzí, že se to ubírá tímto prapodivným směrem, čekal jsem přece jen něco, co by se mi mohlo konečně i líbit. Vždy jsem slýchával, že prodává design, potom až technika a kvalita. Když design auta neupoutá, tak hodně potencionálních kupců se již nezajímá, jestli ten zbytek za něco stojí, hlavně u žen.

.
27. února • 20:44

Myslím, že není absolutně podstatné, jestli to někdo na netu pochválí nebo pohaní, podstatné je, kdo půjde a Octavii skutečně koupí, kecálisti na netu jsou většinou lidé, kteří se vzmohou tak maximálně na olítanou vránu někde v bazaru a jejich názor na nová auta je zcela bezcenný. Jinak na netu je řada prostoduchých anket typu líbí/nelíbí a pokud bych dal na ně, tak Octavia zase totálně zválcuje trh, ale netřeba to brát vážně, lepší bude počkat si na skutečné prodeje. Viz třeba zde
https://www.auto.cz/prohlednete-si-detaily-sk... ...

Mirek
27. února • 21:18

Ale já neřeším, jestli se bude které auto prodávat, a tady navíc nejde o Octavii, té je věnován jiný článek, a je mi jasné, že ta u nás zválcuje všechny, i kdyby byla hnusná. Mě jen zaráží, že si někdo dá tu práci, aby jakkoliv poháněl design i30, která vypadá docela k světu a když dojde na modlu, tak vidím u naprosté většiny příspěvku hodnocení designu, že nelíbí, ale uctívači modly to evidentně vidí jinak, když se podívám na hodnocení příspěvků, ale nikdo z nich není schopen vyzdvihnout přednosti tohoto designu, pochválit ho.
Ne, nechystám se kupovat ani i30, ani Golf ..., jde mi čistě o hodnocení designu. Po designové stránce u mě, v tomto porovnání, vyhrála ovšem i30,

.
27. února • 21:24

Že u tebe něco vyhrálo v designu je jenom jeden subjektivní názor na design, napsal jsi ho na web a tím to hasne. Někomu se líbí, někomu se nelíbí. I u toho Golfu vs i30 se ukáže zase jenom v prodejích kdo se víc líbí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. února • 22:08

Stále nechápeš, že věc vkusu, líbivého designu, ještě neznamená, že to je úspěšné? Že se něco prodává vůbec neznamená, že se design povedl.. Je to přesně jako s tou Octavii v Česku, vůbec nejde o design.

.
28. února • 9:31

A kdo rozhoduje o tom, že se design povedl? Ty? Já? Jediné objektivní měřítko, že se design povedl jsou právě prodeje, když se auto většině lidí nelíbí, tak se prostě neprodává.

bzzz
28. února • 12:31

Design se da vzdy vice ci mene hodnotit objektivne. V automotive prodeje rozhodne nejsou meritkem kvalitniho designu (staci zminit AlfuR). Neco jineho je libivy (masam podbizivy) design.

Mirek
28. února • 11:28

To se potom divím, že se Fiat Multipla vůbec prodávala, když zpackaný design má zajistí (ne)prodejnost.

.
28. února • 16:58

A proč by se Multipla nemohla některým lidem líbit? Lidé jako ty, co mají patent na všechno, včetně designu mě vždy fascinují.

Mirek
29. února • 11:09

Já patent na všechno rozhodně nemám, ten tady máš evidentně ty, ale Multipla to v hodnocení designu naprosto u lidí projela. Pokud ti zůstalo trochu soudnost, jistě nebudeš mít problém si to sám najít, jak lidi hodnotili design Multiply. A když se podíváš na názory místních čtenářů, kde máš ty kladné ohlasy, když jsem asi tady, dle tebe, v osamocení? Takže to není moje hodnocení. Samozřejmě se kupci vždy najdou. Osobně znám dva, kteří toto auto vlastnili, oba řekli, že je škaredé, ale chtěli to kvůli užitným vlastnostem, tedy šest míst na sezení, kvůli rodině, čtyři děti. A takto to je i u tebou obhajované hlouposti, že prodeje rozhodnou, jestli se auto designově povedlo. U Golfu například rozhoduje více technika, pověst německé kvality..., než design. Zářným příkladem tohoto je můj švagr, kterého zajímá kdo to vyrobil mnohem více, než jak to vypadá, stačí říci, že je to VW a nic dalšího neřeší. A když se podívám na tento web, tak je to vidět také.

mpolan
1. března • 9:57

Pověst německé kvality... ano, to je přesné. Jen ta kvalita tam chybí a zůstala už pouhá pověst.

Velký Vezír
27. února • 10:32

V liště chybí takový ten zvracející smajlík. Škoda, ten by se hodil nejlépe. Tak aspoň takto::-|:-/

eMKejx
27. února • 8:47

to tam mohli nechat radsej alu z predoslej generacie. Nieco otrasne toto.

Freddka
27. února • 8:34

Tento facelift fakt nic moc, tam jde vic p interier nez cokoliv jonyho.
Nejzajimavejsi zmena v cele nabidce je tudiz zmena motoru GTD na EVO. A to mi pripada malo.

kari
27. února • 8:23

Vzhled hodnotit nebudu, popravdě se mi předchozí model líbil víc, ale to, že zachovali manuál, byť jen u jedné motorizace je dobrý.
Škoda, že i u GTD není ta volba. Na dálky a i případné "zablbnutí" by to bylo super.
Díky bohu za manuál alespoň v nejzábavnější, benzinové verzi.

Assasin
27. února • 7:38

Strašná popelnice.:-D

Michal
27. února • 7:17

Venkovní vzhled je jen o zvyku.Menší cx=lepší spotřeba.Hlavně nechali Gti a Gtd.

Sorpressa
27. února • 6:22

Toto má byť impozantný design? 10 ročná giulietta vyzerá lepšie,na mazdu 3 nemá ani náhodou, z ich vlastnej stajne Leon je kráľ... Aaaaa asi ešte aj Scala vyzerá lepšie.

Kankunen
27. února • 7:09

Já ti rozumím, vítěznou sestavu rychle změň.

Mirek
27. února • 21:20

Který Golf z předchozích generací měl tak prapodivný předek auta, když píšeš něco o vítězné sestavě?

Sorpressa
27. února • 7:19

Toho Leona ako Kinga som myslel samozrejme z ponuky VAG😊nie všeobecne.

Mirek
27. února • 6:08

Včera se mnohým nelíbilo provedení přední části i30 po faceliftu. Tak to jsem zvědavý na názory na design Golfu.

Xixao
27. února • 6:02

Volant s dotykovymi plochami? Ntvl...

koncernový rozumbrada
27. února • 1:29

Fenomenální technologie, impozantní design! A tomu všemu i atraktivní cenovka!A kdo napíše, že je to jen facelift G7, je kundaj a zaslouží vybrabčit!

Joe Doe
27. února • 11:32

Medzitym, vo Vlkohrade:"Nový ID.3 má totiž veľké problémy so softvérom. Zdá sa, že chyba je už v jeho základnej architektúre....môžu problémy ohroziť štart predaja tohto vozidla, ktorý je naplánovaný už na letné mesiace tohto roka. V hre je posunutie začiatku distribúcie až o rok. Otázne je, či sa koncernu Volkswagen vôbec podarí dané nedostatky odstrániť. Stovky testovacích šoférov majú totiž podľa magazínu hlásiť denne približne 300 chýb. Nemecký magazín odvolávajúci sa na odborníkov spoločnosti VW informuje, že nedostatky so softvérom sa môžu nachádzať už v jeho základnej architektúre. Má to byť dôsledok príliš rýchleho vývoja."https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/543778-nov... ...

Marek71
27. února • 13:24

No zdá se, že to nezvládají. Akorát že, na rozdíl třeba od Toyoty, si nemohou dovolit elektrická auta nevyrábět.

koncernový rozumbrada
27. února • 12:20

A komu tím prospějete, co?! Druhé straně?

joe
27. února • 6:47

možná bys mohl i napsat geniální:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud