Nový VW Golf GTI oficiálně: Má 245 koní a manuál! Přiváží i úsporné GTD a GTE

koncernový rozumbrada  |  27. 02. 2020 01:29

Fenomenální technologie, impozantní design! A tomu všemu i atraktivní cenovka!

A kdo napíše, že je to jen facelift G7, je kundaj a zaslouží vybrabčit!

Odpovědět  |   | 
joe  |  27. 02. 2020 06:47

možná bys mohl i napsat geniální

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 02. 2020 11:32

Medzitym, vo Vlkohrade:

"Nový ID.3 má totiž veľké problémy so softvérom. Zdá sa, že chyba je už v jeho základnej architektúre.

...môžu problémy ohroziť štart predaja tohto vozidla, ktorý je naplánovaný už na letné mesiace tohto roka. V hre je posunutie začiatku distribúcie až o rok. Otázne je, či sa koncernu Volkswagen vôbec podarí dané nedostatky odstrániť. Stovky testovacích šoférov majú totiž podľa magazínu hlásiť denne približne 300 chýb. Nemecký magazín odvolávajúci sa na odborníkov spoločnosti VW informuje, že nedostatky so softvérom sa môžu nachádzať už v jeho základnej architektúre. Má to byť dôsledok príliš rýchleho vývoja."

https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/543778-nov... ...

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  27. 02. 2020 12:20

A komu tím prospějete, co?! Druhé straně?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  27. 02. 2020 13:24

No zdá se, že to nezvládají. Akorát že, na rozdíl třeba od Toyoty, si nemohou dovolit elektrická auta nevyrábět.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  27. 02. 2020 06:02

Volant s dotykovymi plochami? Ntvl...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 06:08

Včera se mnohým nelíbilo provedení přední části i30 po faceliftu. Tak to jsem zvědavý na názory na design Golfu.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  27. 02. 2020 06:22

Toto má byť impozantný design? 10 ročná giulietta vyzerá lepšie,na mazdu 3 nemá ani náhodou, z ich vlastnej stajne Leon je kráľ... Aaaaa asi ešte aj Scala vyzerá lepšie.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  27. 02. 2020 07:09

Já ti rozumím, vítěznou sestavu rychle změň.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  27. 02. 2020 07:19

Toho Leona ako Kinga som myslel samozrejme z ponuky VAG😊nie všeobecne.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 21:20

Který Golf z předchozích generací měl tak prapodivný předek auta, když píšeš něco o vítězné sestavě?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2020 07:17

Venkovní vzhled je jen o zvyku.Menší cx=lepší spotřeba.Hlavně nechali Gti a Gtd.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2020 07:38

Strašná popelnice.

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 02. 2020 08:23

Vzhled hodnotit nebudu, popravdě se mi předchozí model líbil víc, ale to, že zachovali manuál, byť jen u jedné motorizace je dobrý.
Škoda, že i u GTD není ta volba. Na dálky a i případné "zablbnutí" by to bylo super.
Díky bohu za manuál alespoň v nejzábavnější, benzinové verzi.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  27. 02. 2020 08:34

Tento facelift fakt nic moc, tam jde vic p interier nez cokoliv jonyho.
Nejzajimavejsi zmena v cele nabidce je tudiz zmena motoru GTD na EVO. A to mi pripada malo.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  27. 02. 2020 08:47

to tam mohli nechat radsej alu z predoslej generacie. Nieco otrasne toto.

Odpovědět  |   | 
Velký Vezír  |  27. 02. 2020 10:32

V liště chybí takový ten zvracející smajlík. Škoda, ten by se hodil nejlépe. Tak aspoň takto:

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 11:01

Je zábavné se dívat, jak stačí změnit znak na kapotě a z "divného" designu Golfu je najednou špička. Včera jsem se toho zdržel, ale kdyby na i30 byl znak VW, tak ti, co se včera posmívali, dnes by ten design i30 chválili.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 18:59

Zajímavé, čekám celý den a žádná slova chvály tohoto designu jsem nečetl. Tak co, koncernoví nadšenci, zmohli jste se jen na mínusování, ale pochválit tuto žábu nedokážete?

Také mě mrzí, že se to ubírá tímto prapodivným směrem, čekal jsem přece jen něco, co by se mi mohlo konečně i líbit. Vždy jsem slýchával, že prodává design, potom až technika a kvalita. Když design auta neupoutá, tak hodně potencionálních kupců se již nezajímá, jestli ten zbytek za něco stojí, hlavně u žen.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 02. 2020 20:44

Myslím, že není absolutně podstatné, jestli to někdo na netu pochválí nebo pohaní, podstatné je, kdo půjde a Octavii skutečně koupí, kecálisti na netu jsou většinou lidé, kteří se vzmohou tak maximálně na olítanou vránu někde v bazaru a jejich názor na nová auta je zcela bezcenný. Jinak na netu je řada prostoduchých anket typu líbí/nelíbí a pokud bych dal na ně, tak Octavia zase totálně zválcuje trh, ale netřeba to brát vážně, lepší bude počkat si na skutečné prodeje. Viz třeba zde
https://www.auto.cz/prohlednete-si-detaily-sk... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 21:18

Ale já neřeším, jestli se bude které auto prodávat, a tady navíc nejde o Octavii, té je věnován jiný článek, a je mi jasné, že ta u nás zválcuje všechny, i kdyby byla hnusná. Mě jen zaráží, že si někdo dá tu práci, aby jakkoliv poháněl design i30, která vypadá docela k světu a když dojde na modlu, tak vidím u naprosté většiny příspěvku hodnocení designu, že nelíbí, ale uctívači modly to evidentně vidí jinak, když se podívám na hodnocení příspěvků, ale nikdo z nich není schopen vyzdvihnout přednosti tohoto designu, pochválit ho.
Ne, nechystám se kupovat ani i30, ani Golf ..., jde mi čistě o hodnocení designu. Po designové stránce u mě, v tomto porovnání, vyhrála ovšem i30,

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 02. 2020 21:24

Že u tebe něco vyhrálo v designu je jenom jeden subjektivní názor na design, napsal jsi ho na web a tím to hasne. Někomu se líbí, někomu se nelíbí. I u toho Golfu vs i30 se ukáže zase jenom v prodejích kdo se víc líbí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 22:08

Stále nechápeš, že věc vkusu, líbivého designu, ještě neznamená, že to je úspěšné? Že se něco prodává vůbec neznamená, že se design povedl.. Je to přesně jako s tou Octavii v Česku, vůbec nejde o design.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 02. 2020 09:31

A kdo rozhoduje o tom, že se design povedl? Ty? Já? Jediné objektivní měřítko, že se design povedl jsou právě prodeje, když se auto většině lidí nelíbí, tak se prostě neprodává.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 02. 2020 11:28

To se potom divím, že se Fiat Multipla vůbec prodávala, když zpackaný design má zajistí (ne)prodejnost.

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 02. 2020 16:58

A proč by se Multipla nemohla některým lidem líbit? Lidé jako ty, co mají patent na všechno, včetně designu mě vždy fascinují.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 02. 2020 11:09

Já patent na všechno rozhodně nemám, ten tady máš evidentně ty, ale Multipla to v hodnocení designu naprosto u lidí projela. Pokud ti zůstalo trochu soudnost, jistě nebudeš mít problém si to sám najít, jak lidi hodnotili design Multiply. A když se podíváš na názory místních čtenářů, kde máš ty kladné ohlasy, když jsem asi tady, dle tebe, v osamocení? Takže to není moje hodnocení. Samozřejmě se kupci vždy najdou. Osobně znám dva, kteří toto auto vlastnili, oba řekli, že je škaredé, ale chtěli to kvůli užitným vlastnostem, tedy šest míst na sezení, kvůli rodině, čtyři děti. A takto to je i u tebou obhajované hlouposti, že prodeje rozhodnou, jestli se auto designově povedlo. U Golfu například rozhoduje více technika, pověst německé kvality..., než design. Zářným příkladem tohoto je můj švagr, kterého zajímá kdo to vyrobil mnohem více, než jak to vypadá, stačí říci, že je to VW a nic dalšího neřeší. A když se podívám na tento web, tak je to vidět také.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2020 09:57

Pověst německé kvality... ano, to je přesné. Jen ta kvalita tam chybí a zůstala už pouhá pověst.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2020 12:31

Design se da vzdy vice ci mene hodnotit objektivne. V automotive prodeje rozhodne nejsou meritkem kvalitniho designu (staci zminit AlfuR). Neco jineho je libivy (masam podbizivy) design.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  27. 02. 2020 15:31

Furt stejná nuda. Golf je vanilková zmrzlina automobilovýho průmyslu.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  27. 02. 2020 18:53

Tu vanilkovou mají evidentně rádi mraky lidí. Co by za to jiné příchutě dali kdyby měli stejný úspěch.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2020 19:44

Poctiva/prava vanilka patri bez debat mezi chutovy top.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 03. 2020 09:58

Ale pravá vanilka je ve zmrzlině málokdy...

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 02. 2020 18:24

"245 koní a manuál. Neposrali jste se z toho, čtenáři? Protože my v redakci už ano. No tak tam dáme ještě výkřičník - 245 koní a manuál!"

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 02. 2020 07:55

Předek jako mix camry a megane RS. Upřímě nevidím důvod koupit golfa když je tu pohledný nový leon a octavia

Odpovědět  |   | 
Kulda  |  29. 02. 2020 16:44

Mix Camry a MRS? V tom případě ty máš v hlavě mix exkrementů a slámy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A