Škoda neuhlídala Octavie RS a Scout. Sériovky se už mohou lišit jen v detailech

Fabia R2 Twincharger  |  24. 01. 2020 10:32

Velice, velice povedena prace. Tesim se az to budu vidat na silnicich

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 01. 2020 15:29

... až na tu nevýraznou stříbrnou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 15:52

Pořád lepší než ta šedá základovka, co dávali ve třetí generaci.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  24. 01. 2020 16:59

Nekdo je na stribrnou. Znam takovych lidi dost. Napriklad moji dinosauri twin screw besti ta nudna stribrna dava sleeper kamuflaz

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 01. 2020 19:20

jděte do háje, sporťák má být červený, žlutý, oranž či jiná tuze výrazná barva, ne sedá myš. Ta spolu s bílou patří firemním flotilám obchoďáků.....

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  24. 01. 2020 19:41

seda WRC mys v beznem provozu nedostava tak casto pokuty

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  27. 01. 2020 15:17

Co si představujete pod pojmem "Šedá WRC myš v běžném provozu"?

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  27. 01. 2020 23:30

Sleeper. Nevyrazne, obycejne, nijake a nejlepe sede, ale nadupane svezeni

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 20:34

Jaky je tohle sportak? Jeste tak 'sportak'

Odpovědět  |   | 
Stanislav Podřanský  |  24. 01. 2020 10:36

:DDDD kecy v kleci, ZAKAZAT takovej HNUJ

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  24. 01. 2020 11:39

Proč neudělají 4x4 u normální benzínové verze, která jako jediná do RS patří? Musej tam zase nacpat naftu. A vůbec tenhle nesmysl jako 2 varianty RS nechápu. RS by měl bejt vrchol modelu s jednou vrcholnou motorizací a ne nafta s benzínem. Ale, když si to trh žádá a lidi to kupujou, nezbývá, než se s tím smířit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 12:04

Treba to v MB neberou jako vrchol/tresnicku nebo chteji zavrit usta ceske tradici kdyby bych pokud... Tohle se nebude libit maximalne nekterym puristum, ale zakaznik obecne se teteli blahem, jak na nej jeho automobilka mysli.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  24. 01. 2020 12:04

Benzínovou čtyřkolku si budeš moc koupit ve výbavách Ambition,Style,Scout.Jak LB,tak combi.Je to motorizace 2.0 TSI 140 Kw 4x4 DSG.ale nejdřív od 48KT/20.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  24. 01. 2020 12:22

Nemělo by větší význam udělat 4x4 radši u 180 kW, než u 140? Ať už i z hlediska přenosu výkonu? Ono 180 kW na přední nápravu už je poměrně solidní porce. Ale jsou to jen moje domněnky, asi ve Škodovce vědí, co dělají, jen mi to příjde škoda.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 01. 2020 13:50

Nafta jim sníží emisní průměr výroby a tím bruselský gréta flastr.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 01. 2020 17:06

4x4 benzin patri len do RS - uplne suhlasim .... nech to nenazyvaju rs ked tam je diesel...

Odpovědět  |   | 
Zdeněk Satola  |  24. 01. 2020 12:24

Další generace Škodovky je podařená, ale .....
Znak Škoda není pták a letící šíp s okem - skutečnost je slepice, která snáší zlaté vejce Náckům. Dnešní montovna Škodofka mohla být ještě lepší, to by však musela být Česká a to by šlo, nebýt Klause. Zdraví Sato.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 01. 2020 13:27

Tyhle výkřiky mám moc rád. Škoda neměla peníze na vývoj nových modelů, Favorit byla těžce nekonkurenceschopný a dnes by buď paběrkovala nebo už spíš nebyla vůbec.
Podobný pamflet může napsat jen notorický rudoch, odborář nebo absolutní naivka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 01. 2020 13:52

Plácáš nesmysly. VW byl na začátku devadesátých let v bankrotovém režimu. Klausův dárek je postavil na nohy.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 01. 2020 16:52

Kdy poprve prevysily zisky naklady (investice)? Po deseti letech?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 01. 2020 17:05

Něco si o tom přečti, takhle jsi tu za blba.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2020 18:54

Zelí se nám probudil.
V bankrotovém režimu mohla být tak akorát Škoda, ne VW.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2020 20:47

Vidím, že se již jeden chytrák našel.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/pred-dvaceti-... ...
Šest miliard dluhů, jediná modelová řada a 170 tisíc vyrobených vozidel ročně ve 30 zemích světa. To byla bilance mladoboleslavské automobilky počátkem devadesátých let.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 01. 2020 20:54
Josef  |  26. 01. 2020 13:40

Zelí je důkazem toho, že lidská hloupost je nezničitelná a že nepomůže jakákoliv věcná argumentace a jakékoliv objektivní důkazy. Zelí je zkrátka zelí a nic a nikdo to nezmění a to, že má prázdnou hlavu a podivnou uvědomělost a vytrvalost typickou pro rudou ideologii a související černobílé vidění Světa, to už Zelí prokázal mnohokrát... O absenci i obyčejného "selském rozumu" v případě Zelí nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Sato  |  24. 01. 2020 13:59

Nehanobím značku Škoda z hlediska historie, kterou zřejmě neznáte, ale dnešní montovnu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2020 17:37

hlupáku, bez VW by místo fabriky byl opuštěny areál...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 17:54

Montovna nestaci vyrabet, kvuli nedostatku kvalifikovane sily musi nabirat agenturni/cizi zamestnance, pravidelne vyplaci zamestnancum celkem stedre odmeny a navysuje (i diky praci odboru) mzdy. Na tak rizikovy obor celkem fajn, ne?

Odpovědět  |   | 
Yy  |  25. 01. 2020 06:07

Jaká montovna, v mb se vyvíjí auta. S koncern komponenty ale, ale jsou to celé kastle a interiery, Gretene.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  24. 01. 2020 14:20

Montovnu z ní chtěli udělat Japonci:

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vaclavu-kl... ...

Odpovědět  |   | 
Sato  |  24. 01. 2020 14:32

O značku Škoda, která zachraňuje z emisního průseru VW je světový zájem. Nevíte někdo, kolik jsme za značku Škoda dostali, vím, že pro VW byly daňové prázdniny.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 01. 2020 15:09

Tak
1) Přímý prodej Škody VW nebo Renaultu prosazoval ministr Dyba, Klaus byl tvrdě proti a spolu s Dlouhým ji chtěli narvat do kuponové privatizace.
2) Kdyby se povedl plán Klause, tak Škodovka by dnes byla rozkradená nebo neexistovala nebo by živořila někde na okraji zájmu tak jako všechny firmy z kuponové privatizace.
3) Ekonomové se vzácně shodují na tom, že přímý prodej VW byla nejúspěšnější polistopadová privatizace podniku v ČR a pomohla samotné firmě i celé ekonomice, protože přivedla do ČR další investory, z čehož naše ekonomika těží dodnes, vysokou mírou zaměstnanosti, velkými odvody daní do státní kasy (škoda je zdaleka největším plátcem daní v zemi).
4) Můžeme jenom litovat, že podobných privatizací nebylo více a ve více oborech, protože dnes na Škodovce a na ní vyrostlých subdodavatelských firmách do značné míry stojí a padá celá naše ekonomika (za to nemůže VW/Škoda, ale desítky zmrvených privatizací jiných firem).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 15:55

Na druhou stranu... sice přišli investoři, ale nezůstávají tu zisky. Všechno je vyváděno ven a sanují se tím štědřejší podmínky pro pracovníky v "domovských zemích".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 16:06

Nas pan premier (a jemu podobni ve vychodnim bloku, tzn. Madarsko, Bulharsko atd.) se uporne (a celkem uspesne) toto snazi kompenzovat cerpanim eurodotaci. Akorat sanuji predevsim svuj byznys.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 01. 2020 18:30

Pořád je mi milejší, že zisky ze Škody má rodina Porsche/Piech než kdyby to zprivatizoval nějaký Babiš nebo Kellner a zisky brali oni. Porsche/Piech je rodina s tradicí u které je záruka, že chtějí firmu rozvíjet a reinvestovat do ní, u Babišů a Kellnerů bych takovou záruku vůbec nehledal, ti když se hodí, tak převedou majetek třeba do Holandska a v ČR z jejich firem nemáme ani daně, ani zisky.

Odpovědět  |   | 
Yy  |  25. 01. 2020 06:11

Kdyby to zprivatizoval "po klausofsku" nějaký oligarcha tak první co by udělal tak prodá stroje a budovy jako kdekoli jinde po republice. A bylo by po Škodě. Němce nemusím ale furt lepší než kuponová klausova rozkradačka...

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 08:49

A že ten Agrofert v tom Holandsku už dávno nemá........

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  25. 01. 2020 10:34

No hádej, dokud si Babinský přihrává dotace ČR z Bruselu do svého, tak bude český, až dotace vyschnou, a ta doba se blíží, tak uvidíš ten úprk.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 11:56

Je řeč o daních, chápeš?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 12:07

Nechápe. Hlavně rejpat. To jim jde dobře.

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  25. 01. 2020 12:09

No právě, kdyby danil v Holandsku tak sice ušetří na daních, ale přišel by o všechny dotace, které má v ČR, čerpat české dotace na holandskou firmu jaksi nejde. A na těch dotacích si nakrade daleko víc než by ušetřil na daních.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 12:17

No a co? Tak by je čerpal v Holandsku.

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  25. 01. 2020 12:31

Jistě, kdyby řídil holandskou vládu, tak možná ano. Ale daleko pravděpodobněji by už dávno seděl v holandském lapáku za podvody s dotacemi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 13:33

Píšeš nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 01. 2020 23:11

Hele, alter ego, přešlápni si, stojíš si na vedení.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2020 09:37

Neposuzuj podle sebe.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 01. 2020 10:18

Tak vidím, že ten úkrok jsi neudělal.....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 01. 2020 13:30

Cerpa je v Nemecku a i tam je kolem toho dusno.

Odpovědět  |   | 
jan  |  26. 01. 2020 23:10

Škodovka je dnes největší plátce daní v CZ, daňové prázdniny jim dávno skončili a nyní nám přispívají do rozpočtu. A navíc spousty jejich dodavatelů zaměstnává lidi a také platí daně. Jak to tu někdo napsal, je to slepice co snáší zlaté vejce. A že si zisky užije rodina v Německu, to je realita. Kdyby si je užil = utratil je někdo v CZ, bylo by to ještě lepší. Bohužel z u nás vydělaných a zdaněných peněz teď staví továrny v Čině a v Indii.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  27. 01. 2020 08:39

Vcelku souhlas, jenom malá technická, užívá si je rodina Porsche/Piech a ta sídlí v Rakousku, Salzburg a okolí a někteří členové rodiny žijí ve Švýcarsku. Takže ti Němci z toho mají stejné kulové jako my.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 15:57

A navíc - v podstatě jsme přišli o veškerý vývoj a je to skutečně jen montovna. Už teď VW uvažuje o přesunu výroby jinam kvůli ziskům a až ta montovna jednou opravdu odejde, zůstanou nám jen oči pro pláč. Takže ano, teď se máme hezky, ale budoucnost v tom pořád není.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  24. 01. 2020 18:27

Škoda, že se ty stovky inženýrů ve vývoji Škody od tebe ještě nedozvěděli, že Škoda už nemá žádný vývoj a jediné co tam funguje jsou výrobní linky. To by tam zbůhdarma nevysedávali a mohli by si najít nějakou perspektivní práci.
Expert mpolan opět promluvil.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 01. 2020 18:40

Vývojová oddělení ve Škodě jsou několikanásobně větší než byla za socíku. Škoda sice řadu komponent přejímá od koncernu, ale také řadu komponent sama vyvíjí pro celý koncern. Kdyby to byla montovna tak sem jenom vozí agenturní lopaty z Polska, Slovenska a dalších zemí a nebudou vyhazovat peníze třeba za takové věci jako vlastní vysoká škola. Budoucnost především není v tom, že se celý stát upíná na Škodovku a není schopen rozvíjet další firmy a obory a diverzifikovat tak svá rizika, ano při útlumu autoprůmyslu to bude mít těžké dopady na ČR a to především na ty vývojáře, kteří přijdou o práci nejen ve Škodovce ale i u řady dodavatelských firem, ty agenturní lopaty co sem vozí z jiných zemí aby montovali na pásu problém nejsou, prostě se přestanou vozit. Ale jak jsem psal, to není problém Škody/VW, to je problém neschopnosti tohoto státu rozvíjet ostatní obory.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 19:37

Vývojová oddělení jsou větší a co vyvíjejí? Motory nemáme, převodovky nemáme, platformu bereme koncernovou, i ta grafika přístrojů je čistě koncernová od doby, kdy přišly displeje. Takže to oddělení je tam kvůli vývoji "simply clever" nesmyslů.
To, že podpoří vznik "vlastní školy" z nich nedělá vývojářskou automobilku.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  24. 01. 2020 20:39

Ty se moc nevyznas, ze?

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 01. 2020 21:35

Evidentně nemáš ani nejmenší tušení co se v ČR vyvíjí.
1. Ve Škodě se vyvíjí motory pro celý koncern. Škoda investovala cca 1,2 mld. na odkoupení bývalého lihovaru vedle Česany, kde vzniklo vývojové a testovací středisko pro vývoj motorů. Konkrétně tam vznikly 1.0 MPI a 1.6 MPI které se používají ve všech značkách koncernu na mimoevropských trzích.
https://www.skoda-kariera.cz/blog/2019-09-25-skoda-vyv... ...
2. Dtto převodovky, např. ručně řazené MQ200 a MQ200 GA
3. Palubní přístroje (a tedy i jejich grafika), světlomety, řídící jednotky motorů a další hromada automotive komponent, se vyvíjí v dodavatelských firmách, která vznikly díky Škodě v ČR a dnes dodávají přístroje nejen do Škody, ale i do VW, do Seatu, do Volva, do Mercedesu, do BMW, do Audi a do řady dalších značek. Všechny tyto přístroje vyvíjí čeští vývojáři. Zjisti si, co vyvíjí a vyrábí třeba Varroc Lighting Systems nebo Automotive Lighting a jaké špičkové produkty (Laserová světla pro Audi nebo BMW). Nebo se podívej pro koho vyvíjí a dodává autoskla Saint-Gobain Sekurit
https://www.saint-gobain-sekurit.cz/cs/...
To je jenom namátkou, takových příkladů jsou desítky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 22:51

Super, Škoda dělá "vývoj" pro východ a Asii. Recyklaci a drobné úpravy staré koncernové techniky, luxusní!
Dodavatelské firmy opravdu nevznikly díky Škodě. Ale... nechme škodovkáře při tom snu, že za to mohou oni.

Odpovědět  |   | 
Yy  |  25. 01. 2020 06:16

Ježiž ty si pako.. nic nevíš ale sedíš na webu a hejtuješ. Ale nic, kvůli takovým rudozeleným arogantům se vývoj (nejenom v mb) nezruší.

Jenom si dál žij v te svojí umaštěné představě reality...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 18:58

Kvuli montovne si dali praci (a financuji) s vybudovanim a akreditaci vlastni vysoke skoly, co Vyvoj v Cesku je levnejsi nez v SRN a soucasne nase skolstvi a strojirenstvi ma delsi/lepsi tradici nez to v Bulharsku ci Turecku. Kapisto?

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  24. 01. 2020 13:57

Tak ja nevim cemu verit. Nekde pisou ze motory posili, pak zase ctu ze zustanou na 245 konich u benzinu. Tak jak?

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  24. 01. 2020 14:11

Taky jsem cekal u spalovaku aspon ..270hp-290hp. Spotreba bude s 245 nizsi. to je to

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 01. 2020 15:43

245 koní se týká verze PHEV. U benzínu nikdo nikde přesný výkon nepsal, protože jej prostě neví. Osobně tipuji nějaké lehké přizvednutí někam do oblasti 260-270 hp.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 16:01

Tak... žádný designový zázrak to není, ale s ohledem na dárkyni DNA nelze čekat nic výjimečného.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 19:07

Ktere mainstreamove RS je, prosim, designovy zazrak?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 19:38

Třeba Focus RS? Mégane R.S.? Pak už tu, bohužel, žádná další nejsou...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 20:36

Designovy zazrak

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 01. 2020 22:52

Musím se opakovat? Nemusím, doufám.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 01. 2020 13:41

Expert mpolan na vse. Nejen ze rozumi vyvoji, vyrobe, technice, nyni je to i expert pres design.
Bravo!!!! Dalsi auto vyberu jen dle doporuceni mhovada.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  24. 01. 2020 18:59

Ty kola se mi vážně nelíbí, jinak celkem dobrý.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  24. 01. 2020 18:59

Ty kola se mi vážně nelíbí, jinak celkem dobrý.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 01. 2020 20:24

Realita budou plechy a litrovy trivalec. To zas bude na autorevue onanie nad timhle superautem. Ze vas to panove bavi.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  24. 01. 2020 21:00

Tak nějak mne už výtvory škoda nezajímají. Ty ceny jsou dost mimo. A individuálnímu zákazníkovi nemají co nabídnout. Doplatí na to. Zamířím jinam.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 01. 2020 21:27

Ty ceny odrazi urcitou kvalitu a uspech znacky, ktera pres kazdorocni navyseni vyroby nestaci uspokojovat poptavku. A cenove proti konkurenci taky neni zasadne mimo.

PS Popisuji hola fakta.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  24. 01. 2020 21:31

Mezi hjondé i30 komfort 1.4 a škoda octavia ambition 1.5 je rozdíl skoro dvě stě talířů. A to má hjondé lepší výbavu. A to je rozhodně příliš, to ta údajná kvalita a úroveň značky neutáhne.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 14:26

Ta cena hjondé odráží nezájem. Pokud by se začala ta auta trochu lépe prodávat tak se spolehni, že cena půjde nahoru. Momentálně na tom pár lidí vydělává.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  25. 01. 2020 21:56

Hjondé toho prodá celosvětově víc než šáde.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 01. 2020 23:12

A co je mu to tady platné?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 01. 2020 13:44

Kdyz se podivam na platy ve Skodovce, jejich VS, roli ve svetove uspesnem top koncernu, fakt ze na danich odvede v CR vice nez 4x vice nez Hyundai, samozrejme prodeje u nas a v Evrope... Ten rozdil v cene se zda byt 'sileny', ale zakaznik to zrejme vnima jinak.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  27. 01. 2020 12:06

Škodovky mají relativně normální ceny. Hyudai je někdy až absurdně levný, stejně to ale nikdo moc nechce. Navím jak kvalita, ale image těch aut je naprosto zoufalý (řekl bych horší než u Dacie).

Odpovědět  |   | 
Tony  |  24. 01. 2020 21:23

Taky světla jsou asi o dva milimetry nahorejc. Jak dramatická změna!

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  25. 01. 2020 03:07

RS je jedna vec, otazka spise je, jaka vybava bude a jak pojede 1.O TSI, tech bude nejvic.

Odpovědět  |   | 

a není to jedno? Fírmě co je dvorním dodavatelem policii a všem institucím asi růže nepokvetou u kupujících, co si kupují auto za své.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  25. 01. 2020 08:49

U kupujících co si kupují auta za své Škodě růže nekvetou, protože jim u nich kvete celý sad.
V roce 2019 prodala Škoda fyzickým osobám 13 868 aut, daleko nejvíc ze všech značek na českém trhu.
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Odpovědět  |   | 

kolik procent je tedy z té celkové produkci? SAD by to byl, kdyby škoda vyrobila za rok asi tych 14t kusů.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  25. 01. 2020 08:53

1.0 TSI není ani omylem nejprodávanější motor v Octavii, pořadí za rok 2019 je 2.0 TDI, 1.5 TSI a 1.0 TSI je až třetí.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  26. 01. 2020 00:06

Aha, takže u Scoutu opakují stále stejné infantilní stříbrné plasty. Každopádně tvar toho zadního je pro mě absolutně nepřijatelný (jako nějaký amatérský tuzing z kůlny), takže kvůli tomu škrtám celé auto z výběru. Vždyť je to směšně, začalo to u Karoqu, pokračuje to Superbem a teď i OIV... Komický hnus!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  27. 01. 2020 12:00

Ale dle mínusů to zřejmě odpovídá většinovému vkusu, takže oni vědí, co dělají. Se mnou ale ať nepočítají

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2020 18:29

To asi nezkousnou.

Odpovědět  |   | 
lOl  |  29. 01. 2020 07:00

Znáte film blbý a ještě blbější, nebo tak nějak? Tak tento článek měl mít název ošklivý a ještě ošklivější. A je mi jedno, kde proběhnul vývoj, kam odtekly zisky a kde byly uhrazeny daně. A už vůbec nechápu, kde se tady v diskuzích vzala ta armáda ekonomických amatérů, která řeší to, do čeho vůbec nevidí a se zaměřením těchto web. stránek souvisí pouze okrajově. A pokud bych tady napsal, že škodovku do té naší malé zaprděné zemičky přinesl Děda mráz, tedy pardon, Santa Claus (samozřejmě), tak se vsadím, že nějaké ty plusové bodíky také získám. Ale na druhé straně je dobře, že tyto diskuze existují, tedy alespoň já je čtu raději, než ty "odborné a nezaujaté" články, u kterých dopředu znám výsledek....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 59 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Renovace Slovenské strely jde do finále! Chlouba Kopřivnice odhalila i pár kuriozit

Renovace Slovenské strely jde do finále! Ch…

Mnoho práce už nezbývá a vlak se příští rok ukáže veřejnosti v novém pavilonu muzea v Kopřivnici.

26.  10.  2020 | | 37 N/A
Daniel Fuglevič
RenovaceTatra
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster