Škoda Kamiq Scoutline je tady. Poprvé si ji budete moct prohlédnout v Ženevě

11 komentářů

Rakowski
15. ledna • 15:02

Vyhodou Kamika je podle me nastupovani konecne v normalni ergonomicke vysce. Do kombiku musite lomit kolena, do SUV si zase soupete zadkem o sedak a uvazujete o naslapech. Vyuziti stejne spis v romantickych predstavach nez v realu. Takze smerovani auta se mi libi, i kdyz zde jeste podle me nema tolik tradici. :-)Interier tradicne Skodovacka nuda, i kdyz uz jsme proti O3 svedky mirneho pokroku spravnym smerem. Uvnitr je konecne slusne misto, i na zadnich sedadlech. Kufr mi prijde max. pouze prumerny. Vzhledove v porovnani s velkou kvuli chodcum nafouklou kapotou dokonce i podprumerny. Calouneni na sedadlech pusobi takovym nic moc dojmem, uplne cekam az se prispini a roztrha. Jak sitkovana vlozka do sustakove bundy at nemate sustak primo na holem tele brrr. Calouneni na gauc nebo alespon kreslo si predstavuji jinak. :-/Motorizace klasika, podseknuta verze rozdelana na dve varianty aby mel zakaznik pocit vyberu. (maji to odzkousene a of dob Felicie ze to na lidi marketingove funguje ). Vyber motoru vzdycky zacina az u treti motorizace, zde 1.5TSI, ktera je ale relativne draha proto mainstream tahnou prvni dve. Umim si auto predstavit vic pro starsi par, nez pro rodinu s detmi. Verzi Scout vubec neresim, jsou to jen hratky stejne jako v Ceske sode Skoda Favorit Henline. Ale pokud nekdo vaha mezi hubenou O3 a krabicovym Karoqem, tak tohle mi prijde jako fajne salamounske reseni a zajimava volba. B-]

Joe Doe
15. ledna • 22:49

"Vyhodou Kamika je podle me nastupovani konecne v normalni ergonomicke vysce."Ale to mozes povedat o kazdom aute, ktoremu chce Kamik konkurovat.

mpolan
15. ledna • 20:19

Někam ti utekla jeho sestřička Scala, která by se spíš dala řadit do toho porovnání. Octavia je prostorově dost mimo tuhle skupinku.

Petr Vaněk
15. ledna • 15:32

Docela jste se trefil, 20 už mi není. Kufr stačí a jízda je příjemná.

XYZ
15. ledna • 12:57

Ještě že do toho nedávají pohon 4x4, jinak by to v terénu určitě překonalo i Hummer H1...

Joe Doe
15. ledna • 11:11

Pseudo SUV + pseudo SUV packet = RSUV (radoby SUV)

Tak je to
15. ledna • 12:21

Nechápu, proč musíš být vůči všemu německému, automaticky v prudké opozici. Máš tu auto, zařaď si ho třeba jako sportovní kupé, to je jedno. Hlavní je, že se bude někomu líbit.V Holandsku omezili max v na 100. V Německu se povedlo poprvé nějak nafixlovat průzkum, že většina populace je pro omezení rychlosti, nejlépe na 120.V 70.-80.léta byla v trendu rychlosti, to dnes neplatí. Jestli to je dobře nebo ne, to je nepodstatné, protože už to stejně nezměníme. Vyplívá z toho to, že vozy s vyšším odporem vzduchu nemusí být pro některé regiony vůbec na překážku. V ČR se dá stále pohybovat 140, tudíž tato karoserie na sebe váže více nevýhod, než výhod. Ale opět jen pro toho, kdo se pravidelně pohybuje na dálnicích.

mpolan
15. ledna • 20:18

Nevšiml jsem si, že by se byť jen okrajově zmínil o "německém", jak ty tam vidíš. Prostě jen správně poukázal na nesmyslný paket, to auto mělo být takové od počátku a ne tvářit se jako "více SUV".

Rokyta ex Acz
15. ledna • 11:54

Scout chce 4x4 (alespoň s Haldexem co kupodivu ale funguje celkem dobře) a do automatu HDM. Odolnější gumy si už dáme sami. Kamiq působí ale docela cool jako takhle a scout styling to snese jj. B-]Joe: je to mini cross over, ne SUV ani pseudo SUV :-P To víš Praha má kalamitu jak je 3-5cm sněhu :-D

Vony
15. ledna • 13:03

Jako jo, ale ono by se stejne prodalo nejvice verzi v predokolce s litrem. Tak udelali jen nejprodavanejsi verzi. Aspon se do toho dobre nastupuje a vypada zajime. Kufr mi prijde malinko osekany a pristrojovka prumer. Ale do mesta ok.

bzzz
15. ledna • 20:48

Kdyz je to do mesta, tak proc to vypada, jak to vypada? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud