Vyhodou Kamika je podle me nastupovani konecne v normalni ergonomicke vysce. Do kombiku musite lomit kolena, do SUV si zase soupete zadkem o sedak a uvazujete o naslapech. Vyuziti stejne spis v romantickych predstavach nez v realu. Takze smerovani auta se mi libi, i kdyz zde jeste podle me nema tolik tradici. :-)Interier tradicne Skodovacka nuda, i kdyz uz jsme proti O3 svedky mirneho pokroku spravnym smerem. Uvnitr je konecne slusne misto, i na zadnich sedadlech. Kufr mi prijde max. pouze prumerny. Vzhledove v porovnani s velkou kvuli chodcum nafouklou kapotou dokonce i podprumerny. Calouneni na sedadlech pusobi takovym nic moc dojmem, uplne cekam az se prispini a roztrha. Jak sitkovana vlozka do sustakove bundy at nemate sustak primo na holem tele brrr. Calouneni na gauc nebo alespon kreslo si predstavuji jinak. :-/Motorizace klasika, podseknuta verze rozdelana na dve varianty aby mel zakaznik pocit vyberu. (maji to odzkousene a of dob Felicie ze to na lidi marketingove funguje ). Vyber motoru vzdycky zacina az u treti motorizace, zde 1.5TSI, ktera je ale relativne draha proto mainstream tahnou prvni dve. Umim si auto predstavit vic pro starsi par, nez pro rodinu s detmi. Verzi Scout vubec neresim, jsou to jen hratky stejne jako v Ceske sode Skoda Favorit Henline. Ale pokud nekdo vaha mezi hubenou O3 a krabicovym Karoqem, tak tohle mi prijde jako fajne salamounske reseni a zajimava volba. B-]
"Vyhodou Kamika je podle me nastupovani konecne v normalni ergonomicke vysce."Ale to mozes povedat o kazdom aute, ktoremu chce Kamik konkurovat.
Někam ti utekla jeho sestřička Scala, která by se spíš dala řadit do toho porovnání. Octavia je prostorově dost mimo tuhle skupinku.
Docela jste se trefil, 20 už mi není. Kufr stačí a jízda je příjemná.
Ještě že do toho nedávají pohon 4x4, jinak by to v terénu určitě překonalo i Hummer H1...
Pseudo SUV + pseudo SUV packet = RSUV (radoby SUV)
Nechápu, proč musíš být vůči všemu německému, automaticky v prudké opozici. Máš tu auto, zařaď si ho třeba jako sportovní kupé, to je jedno. Hlavní je, že se bude někomu líbit.V Holandsku omezili max v na 100. V Německu se povedlo poprvé nějak nafixlovat průzkum, že většina populace je pro omezení rychlosti, nejlépe na 120.V 70.-80.léta byla v trendu rychlosti, to dnes neplatí. Jestli to je dobře nebo ne, to je nepodstatné, protože už to stejně nezměníme. Vyplívá z toho to, že vozy s vyšším odporem vzduchu nemusí být pro některé regiony vůbec na překážku. V ČR se dá stále pohybovat 140, tudíž tato karoserie na sebe váže více nevýhod, než výhod. Ale opět jen pro toho, kdo se pravidelně pohybuje na dálnicích.
Nevšiml jsem si, že by se byť jen okrajově zmínil o "německém", jak ty tam vidíš. Prostě jen správně poukázal na nesmyslný paket, to auto mělo být takové od počátku a ne tvářit se jako "více SUV".
Scout chce 4x4 (alespoň s Haldexem co kupodivu ale funguje celkem dobře) a do automatu HDM. Odolnější gumy si už dáme sami. Kamiq působí ale docela cool jako takhle a scout styling to snese jj. B-]Joe: je to mini cross over, ne SUV ani pseudo SUV :-P To víš Praha má kalamitu jak je 3-5cm sněhu :-D
Jako jo, ale ono by se stejne prodalo nejvice verzi v predokolce s litrem. Tak udelali jen nejprodavanejsi verzi. Aspon se do toho dobre nastupuje a vypada zajime. Kufr mi prijde malinko osekany a pristrojovka prumer. Ale do mesta ok.
Kdyz je to do mesta, tak proc to vypada, jak to vypada? ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.