Nový Hyundai i20 odhalen únikem! Může hatchback srazit Škodu Fabia na kolena?

77 komentářů

Kuk Vykuk
20. února • 7:37

Hezkej bok, odporná síť přes chladič.

Dix_
19. února • 7:45
Malcolm
19. února • 7:52

Pecka B-] Moc pěkné. Hyundai se fakt hodně zlepšuje.

Marex
19. února • 3:18

Koukám, tady si dost jedinců muselo ulevit :-D To by tak hrálo, aby nějaký Korejec byl lepší, než Škodovka a potažmo zbytek koncernu, takže jej preventivně popliveme vždy, když je možnost. A aspoň 15 let už tady některým bylo? :-D Za mě Korejcům tleskám, protože za až nezvykle krátkou dobu se posunuli o parník vpřed a to jak ve kvalitě, tak designu a dokonce to dokážou dělat i levněji s lepší výbavou. Škoda, že Škodovka na té kvalitě taky nezapracovala, mohla sesadit Lexus z trůnu spolehlivosti, jak se to povedlo právě těm Korejcům a začínají drtit ve spolehlivosti už i zaběhnuté japonské značky. Ale zaslepený Čecháček, který nevidí dál, než na svůj dvorek si vždycky do Korejce musí kopnout, než aby si přiznal, že to už dávno nejsou sranda auta, co bývala ;-)

JFK
19. února • 9:15

Loool :DD

Znalec
18. února • 19:53

Ajaja, tak to sa nepodarilo :-(((

mpolan
18. února • 18:23

Trochu zbytečně ostré a agresivní tvary na malé auto. Třeba to naživo bude lepší, ale na fotkách na první dojem... nezaujalo.

2 Fabia R2 Twincharger
18. února • 17:35

Všichni škodůvkáři budou asi divní. Tato diagnoza se dá určitě léčit ale musí se chtít.

WRC R2 Twincharger
18. února • 19:03

Tak jsem ted prijel z STK a emisi a sama pochvala a dokonce kloboucek na rozloucenou. Ze jsi za me rad i ty?

JirkaX
18. února • 16:35

Škodovka je sražená už dávno, jen si to někteří zoufalci nechtějí připustit.B-]

JFK
18. února • 18:39

Přesně! A proto Hjondé udělalo designe nové generace i20 podobnější té sražené Škodofce s několikanásobnýma prodejema, než předchozí generaci i20. Tahle tvoje logika totiž dává smysl B-]

Stanislav Podřanský
18. února • 12:37

Může.

Lukino
18. února • 13:06

Kdo si koupí Hnujdaje, na dosmrti k.und.a je. :-O Děkuji :-D

Ffff
18. února • 11:55

Hnus

WRC R2 Twincharger
18. února • 11:00

Srazit Fabii na kolena..? Libi se mi ten titulek. Takovy vtipalkovsky pristup mam rad.. Nicmene, muj RS-CUPRA-GTI tygr uz nervozne preslapuje a ceka na jidlo:-O

Takurcite
18. února • 10:21

Pekne auto.
Ale ten ZADEK. PROC?
Opravdu ted vsechna auta budou mit vzadu pruh? Genialne originalni, libive, nevim.... snad na te panamere to vypada docela dobre, ale toto ne.

k22
18. února • 10:57

ten pruh je ok, ale nelíbí se mi zadní světla vytažená do boku, připomíná mi to focuse...ale v malých autech se zázraky nedají čekat, pěkná je třeba fiesta, ale stejně jdou prodeje k šípku..

Jaro
18. února • 11:44

Mit hjundaja je jak prostituce na verejnych toaletach. Tolik rozkose. Bleeee.

Mirek
18. února • 17:00

Ty máš ale zkušenosti, no nezávidím ti je.

JFK
18. února • 18:33

Jako znalec toho výše popsaného prostředí zjevně víš, proč mu to nezávidíš, Mirdo. Nemusíš se více rozepisovat, snad se z toho brzo dostaneš B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. února • 21:23

Takže, když napíšu, že mu ty milióny $ nezávidím, tak jsem dle tebe vlastně milionář a pohybuji se v tom prostředí. Jsem ani netušil, že jsem tak bohatý.:-D:-D

JFK
18. února • 21:54

Nikoliv Mirdo, na miliomy USD nejsi dost chytrej, ani by jsi nevelebil hjondé (i kdy zase na to jsi hloupej dost).
Nicméně to prostředí, ve kterém se velmi dobře orientuješ, asi jako v jediném, a tak s ním soucítíš, ti nikdo neodpáře, tak se drž ;)

JFK
18. února • 10:17

Nástupce Fabie se nemusí obávat, tohle proti vypadá hodně fakt divně. Asi jako ksicht Vošickýho, nebo výraz dalšího ex pracovníka Hyundai Nošovice, pana Kramného, když ho bulvár nachytal po navratu z Egypta s ONS rychlovkou z Tinderu v autě. Ale je fakt, že poměr radiusu výkroje k velikosti kol i profil pneu má dle těchto obrázků i20 vyřešen lépe, pokud to nefotili na uříznutých pérech, jak bývá zvykem. Ovšem ty Hyundai čtyři šrouby v kolech jsou zufalost.

Mirek
18. února • 16:53

Takový malý dotaz, co s tím má Vošický?

JFK
18. února • 18:06

Klidně i velký dotaz Mirdo. To samé, co pan Kramný z Hyundai Nošovice a elektrický proud.

Mirek
18. února • 18:16

Opět se tě zeptám, co s tím má Vošický společného? Projektoval to auto, řídil jeho výrobu, je někde v automobilce na řídicí pozici? Pokud nechápeš jednoduchý dotaz, to je potom smutné, tedy s tebou.

JFK
18. února • 18:25

Mirdo, já jsem nikde ale nepsal, že má Vošický projektovat auto (správně se říká konstruovat) nebo nějakou jeho pozici. Já jsem zmínil, že to auto vypadá jako jeho ksicht. Jestli pod tímto slovním spojením vidíš to co píšeš výše, vysvětluje to, proč má hjondé v oblibě taková cílová skupina. :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. února • 18:53

Chlapče, je vidět, že nepracuješ v automobilovém průmyslu, každé nové auto je PROJEKT, a to i u aut Škoda. I u nás se vše nazývá PROJEKT a jedná se o díly na automobily. A věz, že toto slovo již dlouho není jen doménou stavebnictví, architektury...A co tak odpovědět neumíš, že trapně svádíš téma někam jinam?
A proto druhé oslovuješ Vošický, Vladimíre? A i to přirovnání docela kulhá, jako vysvětlení.

JFK
18. února • 19:23

Mirdo, ty si trochu pleteš pojmy, ale nevadí, já ti to vysvětlím. Projektovat auto se v skutečně neříká ani v ŠA. Když už, tak vyvíjet, konstruovat. Projekt- a produktmanagment ten projekt řídí, nikoliv projektuje, to když už jsi u toho poučování. Takže si přestaň vymýšlet a zkoušej to na někoho jiného.Já ti Mirdo odpověděl na tvůj dotaz, tak se nečil, že svádím téma. Tím jménem oslovuji jenom jednoho uživatele, nikoliv druhé. Jestli ti je Vošický sympatičtější, jak i20, já to rozporovat nebudu.

Mirek
18. února • 19:36

Jen se vykecej, říkej si tomu klidně konstrukce, ale když předáváme data "konstrukce" automobilkám, tedy i do ŠA, tak po nás všichni chtějí projekt, projekční data, nikdo nikde nepíše konstrukční data. Ale jo, klidně pokračuj dále, včetně výmluv s Vošickým. Ostatně teď ses propíchl větou " Jestli ti je Vošický sympatičtější, jak i20, já to rozporovat nebudu." Copak s tím má Vošický společného?

JFK
18. února • 19:51

Jistě, ale tomu všemu se neříká projektování, ale konstruování. V ŠA, kterou se tak oháníš, nepracuje ve výrobě ani vývoji jediný projektant, to leda tak ve výstavbě a facility. Jak to je jsem psal výše, tak teď už to aspoň víš, rádo se stalo. :)jinak netuším čím bych se propíchl, reagoval jsem na to, že podoba i20 a Vošickýho pokulhává, tudíž v případě, že je ti jeho ksicht sympatičtější, nerozporuji to. Ještě něčemu nerozumíš? Klidně se ptej :)

Mirek
18. února • 20:40

Tak ještě polopatičtěji, projekt zahrnuje u auta, výrobku... nějaké ohraničené úsilí vedoucí ke zhotovení auta, výrobku (dílu). Projekt třeba u výlisku zahrnuje i na čem se to bude lisovat, průchod linkou, technické podklady, cenotvorbu, konstrukci nářadí, výrobu nářadí.....
Když jsem napsal, jestli projektoval auto, tak to není jen tvá zkreslená představa že se jedná jen o konstrukci.

JFK
18. února • 20:55

Mirdo, už se v tom zase plácáš a lžeš. Napsal jsi "projektuje auto" a to je nesmysl. To co jsi popsal je řízení projektu, vývoj a konstrukce, nikoliv projektování. Projektuje se stavba, linka, nikoliv auto.

Mirek
18. února • 21:16

Lžeš tady jedině ty a navíc začínáš slovičkařit, přestože evidentně víš, jak se situace má a když to nechceš celé popisovat, použiješ to, co jsem napsal já. Stačí, když si připomeneš, že jsem napsal, že projekt již dávno není jen stavebnictví... a hned kousek níže napíšeš "... to leda tak ve výstavbě".
Ale jo, jen se v tom dál rýpej a hledej si v tom své životní poslání, Kenedíku.

JFK
18. února • 21:46

No Mirdo, je vidět, že jsi chudáku úplně v koncích a už ze zoufalosti způsobené tvými výmysly nevíš kudy kam, začínáš blábolit a to se mi líbí :) Sem jsem tě chtěl dostat, protože takhle přesně dopadneš pokaždé, když nevíš s kým tančíš.
Holt jsi narazil, no. Nic si z toho nedělej, prostě jsi za blbce, prej "projektování auta" :D

J. Vosátka
19. února • 13:05

Mirda je takovej místní hlupáček, Někdy si říkám, jestli je to ne příliš inteligentní pubertální dítko, anebo senilní protivnej dědek plnej nenávisti.
V každém případě jsem od něho ještě nikdy nečetl nic s čím by se dalo souhlasit, žádnou moudrost, prostě nic, Smutný to příběh.....

JirkaX
19. února • 15:17

Ty budeš ten dědek, že?B-]

k22
18. února • 10:55

že ty máš šroub v hlavě....neboj, není to auto pro tebe a své zakazníky si najde

JFK
18. února • 11:14

Pane Vošický, na úvod, my dva si netýkáme.
Dále jsem nikde netvrdil, že si to své kupce nenajde. Podobně jako Vy, ne každý tomu rozumí nebo nemá dostatek hrdosti a upřednostňuje korejskou produkci pouze kvůli nižší ceně, což je každého demokratická volba. S rozdílem jihokorejské republiky, která do nedávna tuto svobodnou volbu koupě mimokojeských vozů bez šikany obyvatelům ani neumožňovala. Takže si ten ušetřený šroub laskavě strčite do místa, odkud si vytáhněte svojí hlavu.

k22
18. února • 12:24

Klídek Johne..:-D

JFK
18. února • 14:55

Já jsem v klidu, Vladimíre, tohle není konkurence pro následníka Fabie. Hyundai může být nervózní, že opět promarnil šanci 😎

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. února • 16:57

A ještě jeden dotaz, hodně tě znervózňuje jakákoliv konkurence k tvému idolu, že tak kolem sebe hloupě kopeš?

JFK
18. února • 17:33

Mirdo, ja jsem zcela v klidu, mimo to, můj idol je z jiného segmentu.
Jestli je tu někdo nervózní, tak v hjondé. A po právu po tom s čím přišli :)

Shimi
18. února • 9:21

No dop*dele, tak tohle se fakt nepovedlo :-/

Driver
18. února • 9:02

Fabia v kontextu nové i20 bude potřebovat konečně přejít na novou řadu, jako je Ibiza Polo A1 a pak si i20 ani neškrtne. Nebo by stačilo, kdyby byla stávající Fabia o 100tis levnější, to by dávalo úplně jiný smysl, protože CityGo je divné a nová Ibiza je sice bomba ale drahá a velká, což u malých vozů nemusí být plus vždy. Jinak klíčové budou motory. Skončily 1.6TDI u Golfa Octavie a tříválcovou naftu nikdo nekoupí, už ani omylem firmy. Tříválcový benzín bude mít své opodstatnění a zákazníky, ale pro normální klienty to je zhovadilost, neumím to formulovat výstižněji. No a dát za čtyřválec v TSI okolo půl mega u Fabie je taky zhovadilost.
Takže klíčové fakt budou motory. Jestli bude mít i20 nějaký rozumný čtyřválec za rozumnou cenu, tak všem vypálí rybník

PetrS
18. února • 11:27

To je krása asi jako když mají špinavé wc na chodbě. Kdyby to jezdilo za války, tak by to děsilo nacisty :-D Dneska to můžou dát jako strašáka do zelí. Strašák i20 :-D

k22
18. února • 10:54

i20 má již dnes čtyřválec 1248 ccm, jeden z nejlpeších ve své kubatuře, spolehlivá atmosféra, která nekarbonuje a je nenáročná na servis, 75 nebo 85 hp je poříd víc než 60 ho u atmo fabky, přesto si důchodce raději koupí tu fabku..měl přeci feldu a škoda že se mu rozpadla a škůdkaři jsou tak nějak na nákladnější servis mentálně připraveni..:-D

Marex
19. února • 2:46

Přesně tak, ten čtyřválec 1.25 je velmi spolehlivá motorizace a nezničitelná a splňuje Euro normu 6d temp i bez filtru pevných částic GPF, navíc už to má i hydroštěly, což u Asiatů stále není pravidlem. Nicméně tu slabší 1.25 / 55kW nebrat, je to už citelně lenivější. Tu silnější 62kW mám v posledním Riu a max. spokojenost po všech stránkách, coby auto primárně pro ježdění po městě a okreskách, ale ani dálnice tomu nedělají vůbec žádný problém a velmi ochotně to jde do otáček, takže není problém s tím předjíždět i na okreskách. Jenom od toho člověk nesmí čekat extra pružné zrychlení v táhlém kopci s větším stoupáním. Pro srovnání ten základní tříválec 1.0MPi ve Fábce je ale žalostný, až běda. Tohle mělo zůstat v Citigo, kde to je dostačující motorizace pro splašené pizzaře :-D Nicméně pokud Hyundai / Kia upustí od atmošek 1.25 / 1.4 a dá do základu již pouze litrový tříválec, tak se obávám, že to již bude mít i filtr pevných částic GPF.

Jezdec
19. února • 21:12

Prý má být v i30 motor 1.5 MPI 81 kw, což je dobrá zpráva.

Mořeplavec
18. února • 12:08

Neznám nikoho, komu karbonuje motor. Stačí tam nelít patoky z domácích čerpaček a občas poslat do otáček. Nebo ty máš snad osobní zkušenost s karbonizací? Nejlepší ve třídě, spolehlivá, nenáročná- to je tvé přání. Nejlepší atmo bude od Mazdy, případně Toyoty a o tom, zda atmo nebo turbo, to je na polemiku. Já osobně si o korejských motorech vůbec nic dobrého nemyslím.

Jan
19. února • 13:44

Pisu z mobilu..tak telegraficky..ja ano bi turbo passat..cerpani pouze aditivovane nafty..ve 106.000 km oprava za 86.000...po vyhruzce soudem v Nemecku..milostive zaplat
ili 39.000...ve 124.000 mizeni chladici kapaliny..cca 1,5 litru na 1000 km......konzumace oleje cca 15 litru na 30.000 km..odpoved v normeje 1 l na 1000 km:)) ...takze?

JirkaX
19. února • 15:14

Na koncernový brak je to ještě celkem dobrý.B-]

Mirek
18. února • 16:50

Všechny přímovstřikové benzínové motory karbonují. Evidentně jsi odborník, ale co nic neví, a karbonují o to víc, když do benzínu přidávají ty "eko" složky, tedy biolih.

Mirek
18. února • 16:51

Odesláno jednou, přidáno dvakrát, zase kvalitně fungující autorevue.cz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JFK
18. února • 18:02

Nesváděj na autorevue, že jsi kopyto, Mirdo.

Mirek
18. února • 18:11

Copak, hnul jsem ti níže žlučí, tak hledáš hloupou záminku?

JFK
18. února • 18:17

Kdybys mi hnul žlučí, tak bych se ptal, jestli si mi hnul žlučí :) A to já se, narozdíl od tebe, Mirdo, neptám :)

Mirek
18. února • 18:20

Ptát se nemusíš, je to zjevné.

JFK
18. února • 18:28

Přesně tak, nemám potřebu se ptát. Všem je zjevné, že sis tou žlučí hnul sám a teĎ nevíš jak z toho ven, Mirdo ;-)

Mirek
18. února • 16:49

Všechny přímovstřikové benzínové motory karbonují. Evidentně jsi odborník, ale co nic neví, a karbonují o to víc, když do benzínu přidávají ty "eko" složky, tedy biolih.

Mirek
18. února • 17:41

Vidím, že již dva "nic nevím" se již přihlásil, tak zatím malá osvěta.
https://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu-je-novy-st... ...
http://www.autopress.cz/ani-ten-nejlepsi-benzin-n... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mořeplavec
18. února • 22:04

Konkrétně benzina přidává již přes rok do všech benzínů taková aditiva, aby byla vhodná pro nové motory. Já jen opakuji, že neznám nikoho, kdo by dojel na karbonizaci, to je celé.

Mirek
19. února • 16:12

Tak se podívej po fórech jednotlivých automobilek, abys viděl, jak mohou motory s karbonem dopadnout.. A Benzina dává do pohonných hmot VIF, a to již více let, a zjistí si co to dělá a nepiš hlouposti typu "aby byla vhodná pro nové motory".
http://www.vif.cz/... stačí si dole přečíst "Naši největší klienti"

k22
18. února • 12:23

tak si přečit test SM - Rapid 1.0 TSI, po 100 tkm ztratil motor 6kW výkonu a po rozebrání byly ventily obaleny silnou vrstvou karbonu (proto taky pokles výkonu, už prostě nedovíraly). Každý přímovstřik bude karbonovat, záleží jen na konstrukci rzvodů jak rychle. Někde jsou nánosy karbonu už po 30tkm, po 100tkm už je žádoucí dekarbonizace (nejépe mechanická).

eMKejx
18. února • 9:44

urcite tam pridu 1.0 turba s tromi valcami, ale snad sa dockame aj plnokrvneho stvorvalca v podobe 1.4 s turbomi. Myslim ze 1,6tku do toho davat nebudu ako v pripade Yarisu GR :-D

Milan
18. února • 10:51

Praveze 1.6 T-GDI je najpravdepodobnejsi agregat pre i20N ;)

JaneK
18. února • 11:14

S tou 1.6 T-GDI by to litalo hodne slusne. Je to zivy i v Tucsonu.

Rakowski
18. února • 21:27

To je úplně jedno, stejně je to bohužel paskvil. Jak to tu píšou, kdo si koupí Hjundaj je vagína nebo co :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
19. února • 7:13

Je pravda ze ten zadek se jim vubec nepoved, ale to je muj nazor, otazka vkusu, videl jsem horsi auta, i20 pred FL se mi strasne libi. Mame doma 2 Hyundaie, oba kupovany novy a jednu Skodu a spokojenost maximalni se vsema trema autama. Ta Skoda je moje, Hyundaie rodicu, nikdy zadny problemy nebyly. Kecy typu kdo si koupi Hyundaie... jsou akorat od debilu, co v tom ani nejeli, nebo neco slyseli od blbecku v hospode a vetsinou na novy auto stejne ani nemaj. A nechapu proc se lidi tolik zajimaj o to v cem jezdi ostatni. Kdyz si teda hlupaci v hospode mysli, ze jejich vylitana felicie je lepsi nez novej hyundai, tak ho nemusi pomlouvat.

Assasin
18. února • 8:55

V Čechách určitě ne. Hlavně, že jste o5 nacpali chlebodárce do nadpisu. Vydejte oficiální prohlášení, že jste prodlouženou rukou wurstkoncernu. Netrapte se už.B-]

Rokyta ex Acz
18. února • 11:17

Jej co se stalo? :-O Hiunday i20 vypada dooost zoufale :-( :-( :-( Holt, tonouci se stebla chyta :-/ Nastesti nova Dacia se zatim co vim rysuje daleko, daleko slibneji! Takze zajemci o levne vozy nemusi smutnit. ;-)

k22
18. února • 12:20

Máš (vyjiměčně) pravdu, nové Sandero na platformě nového Clia vypadá zatím dobře, halvně ten 1.0 TCE s nepřímým vstřikem bude plus..

Lukasz
18. února • 21:29

Kdo si koupí Hiundaye, na dosmrti k.u.nda je. Děkuji :-P

Assasin
19. února • 19:29

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.B-]

Charouz
19. února • 18:28

Kolik ti je 16? Už je to trapné.

k22
18. února • 10:50

Norma je 5 škůdek denně, chleba není zadara...

Kalousek
18. února • 16:40

To nebude jen na chleba spíš to odhaduji na vepříka. Ale musí k tomu musí jezdit ve škodofce samozřejmě služební. Chudáci.

Doporučujeme

Články odjinud