Škoda Octavia RS iV na prvních skicách. Vpřed ji požene 245 hybridních koní!

bzzz  |  05. 02. 2020 08:04

Tradicne disky/kola mimo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 02. 2020 08:12

Golf GTE je celkem prodejně propadák i v Německu, kde je mohutně dotován. S Octavií za mega s 1,4 TSI to nebude nejspíše jiné. Ekvivalent R .. to pochybuju.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 02. 2020 08:25

Tak hlavně motorizace pro RS budou tři a ne jedna.
Zadruhé, RS beru jako hezký bodykit a silnější motor. Nikdo (nebo jen totální diletant) nebere RS jako sportovní auto.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 02. 2020 08:39

Tak zase já si pamatuju že třeba u první Oct. RS se třeba řešila tuhost karoserie. Ne že by to z toho dělalo supersport, ale někdo se alespoň snažil. Tohle je smutné...

Odpovědět  |   | 
Mladý úderník  |  05. 02. 2020 08:44

Smutné bude, až soudruzi z Bruselu zjistí, že jsou v tom budování eko ráje až za soudruhy z Velké Británie, kteří vážně uvažují pouze o elektromobilech/vodíku od 2035. Tím stoupne poptávka po bateriích, které se začnou kvůli ceně dělat menší a bude vymalováno.

Odpovědět  |   | 
Vasil  |  05. 02. 2020 10:12

Uvazovat si muzou, ale zatim se elektro neco bez dotaci moc neprodavaji. Jsou pro stredni tridu moc draha - auto za mega+. Tim je ohrozeno docela dost pracovnich mist, propousteni sub-dodavatelu, agenturnich zamestnancu ... a najednou tu bude jina zajmova skupina, ktera bude taky stat s natazenou rukou a nebude videt duvod pro masivni dotovani elektrovymyslu.

Imho ma smysl investovat do infrastruktury, dalnice, zeleznice ... elektrifikace hromadny dopravy. Stredni trida ale i tak bude mit radsi nakupy ci dovoleny/vylety fyzicky nez pres skype.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 02. 2020 11:55

To je pravda, ale zelená diktatura kráčí přes mrtvoly. Už toho zabila v motorismu hodně. Paradoxně spásu pro svobodu cestování vidím v případné hospodářské krize, kterou tyto změny mohou vyvolat.

Odpovědět  |   | 
Mladý úderník  |  05. 02. 2020 12:27

Pokud to jednou zakážeš, cesta zpět není. Automobilky a přidružený průmysl bude mít nainvestováno tolik, že už to nepůjde vrátit zpět. Začnou to hasit lepší mhd, super levními autíčky s jedním sedátkem, apod. Bude to zajímavé. Hlavně by ty své kecy o uhlíkové neutralitě měli jít povídat černochům do Konga, kteří vlivem práce na těžbě nerostných zdrojů, potřebných pro baterky, dostali rakovinu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2020 21:45

"Ale je cesta zpět." Mimoevropské automobilky tady rády dovezou to, co tady se již vyrábět nebude.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 02. 2020 13:05

Aby tady v roce 2035 nejaka Velka Britanie jeste byla

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 02. 2020 13:35

taková šaškárna....lodě a tankery produkují miliardy tun GHG, letadla létají poloprázdná (a samozřejmě dočtete se údaje pro plné letadlo, přepočítané na osobu aby to nevypadalo tak blbě a i tak jsou horší), mírotvorná B-52 produkuje cca 30 tun karbonu na hodinu letu, ve vzduchu jich je v každý okamžik několik (pozůstatek doktríny studené války), ale těch pár gramů z aut, to je ten největší problém. Protože lidé holt nemají zastupitele, kteří by pár miliardami "odklonili" problém jinam...politici jsou jen ubohé loutky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 02. 2020 10:16

Silnější motor má jen benzínové Rso a že není sportovní je hlavní výhoda.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  05. 02. 2020 10:30

Škoda RS samozřejmě není sportovní auto, ale zkratka "RS" ano. Tak by jí buď měla přestat používat, nebo s tím autem něco udělat.

https://www.denik.cz/auto/pred-40-lety-se-naro... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 02. 2020 10:42

Smejkal kufr má velký tak by za příplatek mohla být zadokolka a pořád by zbylo dost mista.Tak od 1generace je Rs tak proč měnit.Spousta tuning firem má úpravy pro koncern auta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 02. 2020 17:32

Již vícekrát jsem slyšel vysvětlení pro RS, že to v současnosti znamená Rerum Srandum.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 02. 2020 11:25

Superb iV zacina na 900 tisicich a je relativne uspesny, takze se da ocekavat ze Octavia bude s touto motorizaci starovat pod cenou Superbu, RS zacinala na sume cca 780 tisic a doprodeje RS245 byli i pod 700 tisici, celokove je Octavia RS uspesny model v obou palivech, takze se da cekat ze prave Octavia RS jako plug-in vybrid bude velice uspesny model

tady zase nekdo netusi jak funguje trh ale musi se s tou neznalosti pochlubit v diskuzi ze Sire

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 02. 2020 12:00

Kolik % z prodejů Superbů činí hybridy? A to je chvilka od uvedení? Bude lepší než Golf GTE (v německu se nedostal ani na 2 % po dotacích)?

Octa RS už hodně dlouho není za 700 000 . Vždyť ta nová Octa v základu stojí 600 000.

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-se-v-nemec... ...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 02. 2020 13:09

no je videt jak ctes posty na ktere reagujes, ja napisu zacinala na 780 tisicich a ty odpovis "Octa RS už hodně dlouho není za 700 000"

nova Octavia v zakladu taky jeste neni v zakladu, protoze vybava Ambition je stredni vybavou, behem letoska cca v pulce roku prijde i Octavia od cca 450 tisic nazivejme ji treba "Active", uplne stejne jako tomu bylo u Octavie predchozi generace, kdy nejnizsi zakladni vybava prisla az 5 mesicu po zahajeni prodeju Octavie davno je ohlasene ze prijdou jeste 3 vybavove stupne Octavie

mimochodem Octavii RS je u dealeru skladem stale vice nez 30 kusu po cele CR a to od cca 690 tisic v pripade ze nejde o predvadecky, predvadecky jsou pak jeste o chlup levnejsi, a stale tam je jeste moznost i cenu trochu usmlouvat

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 02. 2020 13:10

jo a sorac, ale na servry typu autoforum nechodim a tedy ani neklikam

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 02. 2020 08:12

"Je hezké sledovat, jak začínají dílky informací z minulosti zapadat do sebe."

Zavery X.zjazdu UV KSC su logickym dosledkom nezvratneho spolocenskeho vyvoja v socialistickej spolocnosti.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  05. 02. 2020 09:17

Na obrázku to má pokažené hydraulické pérování ! Přední kolo je zaražené tak, že bude mít problém i v přímém směru, o zatáčení s propérováním nemluvě

Hmm, "hybridní kůň" je prosim co? Jednorožec že

Odpovědět  |   | 
ernie  |  05. 02. 2020 09:47

"Dufam", ze koncovky budu nefunkcne atrapy ako je to teraz v mode...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 02. 2020 10:25

Já na O3 mám za každou atrapou výfuk.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  05. 02. 2020 10:35

jedině že by sis ho tam sám dodělal

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 02. 2020 12:30

Jsou tam z výroby.To je zvenku jediný rozdíl mezi benzínem a naftou(ta má výfuk jen vlevo).Stačí se zvohnout a víš

Odpovědět  |   | 
Smejkal  |  05. 02. 2020 15:53

no právě že vím, ty chromované atrapy jsou součástí nárazníku a výfuk končí pod autem...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 02. 2020 16:27

..no 5-10cm za tou koncovkou je u tebe pod autem?Táhne se od motoru tak pod autem je a to jsi trefil.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  05. 02. 2020 17:55

Fakt nepochopím, kdo tuhle módu fejkového designu vymyslel, to vážně někdo chce?

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  05. 02. 2020 11:20

Octa 245hp a hotovo? Zatimco Golfik 245kw? Jako ne ze by to nestacilo, ale mohlo to trochu poskocit nahoru

Odpovědět  |   | 
Twan  |  06. 02. 2020 16:12

může tam být 500 koní, ale s tím dementním podvozkem a ještě tupější elektronikou je to tam k ničemu.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  05. 02. 2020 11:22

Skoda by uz mohla trosku zaexperimentovat s Octavkou a priniest karoseriu Shooting Brake. V tych ostrych tvaroch by to mohlo vyzerat dobre

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 02. 2020 12:15

Si prvy clovek na svete, co v jednej vete pouzil slova Skoda a Experimentovat.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  06. 02. 2020 09:42

ja som to pouzil len vo vete. Kaban to pretavil do reality a Skodu vytiahol medzi europske auta. ale za stvorocko si to u vas pos*al na celej ciare, stale mam pocit ze ho nenavidite viac nez Babisa a ten co spravil?!

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 02. 2020 17:42

Škoda, že nebude plug-in Scout (ideálně s elektromotorem místo Haldexu).

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 02. 2020 18:59

Elektromotor na zadní nápravě u Plug-inu je největší fejk jaký lze technicky postavit.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 02. 2020 19:37

A důvod? To, že to někdo neumí sladit imho nedehonestuje koncepci jako takovou...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  05. 02. 2020 17:43

Mimochodem nevíte, kdy (a jestli vůbec) bude plug-in Karoq?

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  07. 02. 2020 17:50

Tak jsem se ze zvedavosti šle včera podívat a na obrázku je jiné auto. Ve skutečnosti to tedy žádná sláva nejni. Asi tomu nepomohla menší kola, ale design nic moc. Auto v kombiku vypada jako by ho natahovali a natahovali co to jde a přesto je třeba vzadu méně místa na nohy než dříve.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro