Tak jsem se ze zvedavosti šle včera podívat a na obrázku je jiné auto. Ve skutečnosti to tedy žádná sláva nejni. Asi tomu nepomohla menší kola, ale design nic moc. Auto v kombiku vypada jako by ho natahovali a natahovali co to jde a přesto je třeba vzadu méně místa na nohy než dříve. :-O
Mimochodem nevíte, kdy (a jestli vůbec) bude plug-in Karoq?
Škoda, že nebude plug-in Scout (ideálně s elektromotorem místo Haldexu).
Elektromotor na zadní nápravě u Plug-inu je největší fejk jaký lze technicky postavit.
A důvod? To, že to někdo neumí sladit imho nedehonestuje koncepci jako takovou...
Skoda by uz mohla trosku zaexperimentovat s Octavkou a priniest karoseriu Shooting Brake. V tych ostrych tvaroch by to mohlo vyzerat dobre B-]
Si prvy clovek na svete, co v jednej vete pouzil slova Skoda a Experimentovat.
ja som to pouzil len vo vete. Kaban to pretavil do reality a Skodu vytiahol medzi europske auta. ale za stvorocko si to u vas pos*al na celej ciare, stale mam pocit ze ho nenavidite viac nez Babisa a ten co spravil?! B-]
Octa 245hp a hotovo? Zatimco Golfik 245kw? Jako ne ze by to nestacilo, ale mohlo to trochu poskocit nahoru:-(
může tam být 500 koní, ale s tím dementním podvozkem a ještě tupější elektronikou je to tam k ničemu.
"Dufam", ze koncovky budu nefunkcne atrapy ako je to teraz v mode...:-/
Fakt nepochopím, kdo tuhle módu fejkového designu vymyslel, to vážně někdo chce?
Já na O3 mám za každou atrapou výfuk.
jedině že by sis ho tam sám dodělal :-D
Jsou tam z výroby.To je zvenku jediný rozdíl mezi benzínem a naftou(ta má výfuk jen vlevo).Stačí se zvohnout a víš
:-D no právě že vím, ty chromované atrapy jsou součástí nárazníku a výfuk končí pod autem...
..no 5-10cm za tou koncovkou je u tebe pod autem?Táhne se od motoru tak pod autem je a to jsi trefil.
Na obrázku to má pokažené hydraulické pérování ! :-O Přední kolo je zaražené tak, že bude mít problém i v přímém směru, o zatáčení s propérováním nemluvě :-DHmm, "hybridní kůň" je prosim co? Jednorožec že ;-) B-]
"Je hezké sledovat, jak začínají dílky informací z minulosti zapadat do sebe."Zavery X.zjazdu UV KSC su logickym dosledkom nezvratneho spolocenskeho vyvoja v socialistickej spolocnosti.
Golf GTE je celkem prodejně propadák i v Německu, kde je mohutně dotován. S Octavií za mega s 1,4 TSI to nebude nejspíše jiné. Ekvivalent R .. to pochybuju.
Superb iV zacina na 900 tisicich a je relativne uspesny, takze se da ocekavat ze Octavia bude s touto motorizaci starovat pod cenou Superbu, RS zacinala na sume cca 780 tisic a doprodeje RS245 byli i pod 700 tisici, celokove je Octavia RS uspesny model v obou palivech, takze se da cekat ze prave Octavia RS jako plug-in vybrid bude velice uspesny model ;-)tady zase nekdo netusi jak funguje trh ale musi se s tou neznalosti pochlubit v diskuzi ze Sire :-D
Kolik % z prodejů Superbů činí hybridy? A to je chvilka od uvedení? Bude lepší než Golf GTE (v německu se nedostal ani na 2 % po dotacích)? Octa RS už hodně dlouho není za 700 000 :-D. Vždyť ta nová Octa v základu stojí 600 000. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-se-v-nemec... ...
jo a sorac, ale na servry typu autoforum nechodim a tedy ani neklikam
no je videt jak ctes posty na ktere reagujes, ja napisu zacinala na 780 tisicich a ty odpovis "Octa RS už hodně dlouho není za 700 000" nova Octavia v zakladu taky jeste neni v zakladu, protoze vybava Ambition je stredni vybavou, behem letoska cca v pulce roku prijde i Octavia od cca 450 tisic nazivejme ji treba "Active", uplne stejne jako tomu bylo u Octavie predchozi generace, kdy nejnizsi zakladni vybava prisla az 5 mesicu po zahajeni prodeju Octavie ;-) davno je ohlasene ze prijdou jeste 3 vybavove stupne Octavie mimochodem Octavii RS je u dealeru skladem stale vice nez 30 kusu po cele CR a to od cca 690 tisic v pripade ze nejde o predvadecky, predvadecky jsou pak jeste o chlup levnejsi, a stale tam je jeste moznost i cenu trochu usmlouvat ;-)
Tak hlavně motorizace pro RS budou tři a ne jedna.Zadruhé, RS beru jako hezký bodykit a silnější motor. Nikdo (nebo jen totální diletant) nebere RS jako sportovní auto.
Škoda RS samozřejmě není sportovní auto, ale zkratka "RS" ano. Tak by jí buď měla přestat používat, nebo s tím autem něco udělat. ;-)https://www.denik.cz/auto/pred-40-lety-se-naro... ...
Již vícekrát jsem slyšel vysvětlení pro RS, že to v současnosti znamená Rerum Srandum. :-)
Smejkal kufr má velký tak by za příplatek mohla být zadokolka a pořád by zbylo dost mista.Tak od 1generace je Rs tak proč měnit.Spousta tuning firem má úpravy pro koncern auta.
Silnější motor má jen benzínové Rso a že není sportovní je hlavní výhoda.
Tak zase já si pamatuju že třeba u první Oct. RS se třeba řešila tuhost karoserie. Ne že by to z toho dělalo supersport, ale někdo se alespoň snažil. Tohle je smutné...
Smutné bude, až soudruzi z Bruselu zjistí, že jsou v tom budování eko ráje až za soudruhy z Velké Británie, kteří vážně uvažují pouze o elektromobilech/vodíku od 2035. Tím stoupne poptávka po bateriích, které se začnou kvůli ceně dělat menší a bude vymalováno.
taková šaškárna....lodě a tankery produkují miliardy tun GHG, letadla létají poloprázdná (a samozřejmě dočtete se údaje pro plné letadlo, přepočítané na osobu aby to nevypadalo tak blbě a i tak jsou horší), mírotvorná B-52 produkuje cca 30 tun karbonu na hodinu letu, ve vzduchu jich je v každý okamžik několik (pozůstatek doktríny studené války), ale těch pár gramů z aut, to je ten největší problém. Protože lidé holt nemají zastupitele, kteří by pár miliardami "odklonili" problém jinam...politici jsou jen ubohé loutky.
Aby tady v roce 2035 nejaka Velka Britanie jeste byla ;-)
Uvazovat si muzou, ale zatim se elektro neco bez dotaci moc neprodavaji. Jsou pro stredni tridu moc draha - auto za mega+. Tim je ohrozeno docela dost pracovnich mist, propousteni sub-dodavatelu, agenturnich zamestnancu ... a najednou tu bude jina zajmova skupina, ktera bude taky stat s natazenou rukou a nebude videt duvod pro masivni dotovani elektrovymyslu.Imho ma smysl investovat do infrastruktury, dalnice, zeleznice ... elektrifikace hromadny dopravy. Stredni trida ale i tak bude mit radsi nakupy ci dovoleny/vylety fyzicky nez pres skype.
To je pravda, ale zelená diktatura kráčí přes mrtvoly. Už toho zabila v motorismu hodně. Paradoxně spásu pro svobodu cestování vidím v případné hospodářské krize, kterou tyto změny mohou vyvolat.
Pokud to jednou zakážeš, cesta zpět není. Automobilky a přidružený průmysl bude mít nainvestováno tolik, že už to nepůjde vrátit zpět. Začnou to hasit lepší mhd, super levními autíčky s jedním sedátkem, apod. Bude to zajímavé. Hlavně by ty své kecy o uhlíkové neutralitě měli jít povídat černochům do Konga, kteří vlivem práce na těžbě nerostných zdrojů, potřebných pro baterky, dostali rakovinu.
"Ale je cesta zpět." Mimoevropské automobilky tady rády dovezou to, co tady se již vyrábět nebude. :-D
Tradicne disky/kola mimo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.