Škoda Octavia RS iV na prvních skicách. Vpřed ji požene 245 hybridních koní!

38 komentářů

Optimista
7. února • 17:50

Tak jsem se ze zvedavosti šle včera podívat a na obrázku je jiné auto. Ve skutečnosti to tedy žádná sláva nejni. Asi tomu nepomohla menší kola, ale design nic moc. Auto v kombiku vypada jako by ho natahovali a natahovali co to jde a přesto je třeba vzadu méně místa na nohy než dříve. :-O

EL2020
5. února • 17:43

Mimochodem nevíte, kdy (a jestli vůbec) bude plug-in Karoq?

EL2020
5. února • 17:42

Škoda, že nebude plug-in Scout (ideálně s elektromotorem místo Haldexu).

.
5. února • 18:59

Elektromotor na zadní nápravě u Plug-inu je největší fejk jaký lze technicky postavit.

EL2020
5. února • 19:37

A důvod? To, že to někdo neumí sladit imho nedehonestuje koncepci jako takovou...

eMKejx
5. února • 11:22

Skoda by uz mohla trosku zaexperimentovat s Octavkou a priniest karoseriu Shooting Brake. V tych ostrych tvaroch by to mohlo vyzerat dobre B-]

Joe Doe
5. února • 12:15

Si prvy clovek na svete, co v jednej vete pouzil slova Skoda a Experimentovat.

eMKejx
6. února • 9:42

ja som to pouzil len vo vete. Kaban to pretavil do reality a Skodu vytiahol medzi europske auta. ale za stvorocko si to u vas pos*al na celej ciare, stale mam pocit ze ho nenavidite viac nez Babisa a ten co spravil?! B-]

Fabia R2 Twincharger
5. února • 11:20

Octa 245hp a hotovo? Zatimco Golfik 245kw? Jako ne ze by to nestacilo, ale mohlo to trochu poskocit nahoru:-(

Twan
6. února • 16:12

může tam být 500 koní, ale s tím dementním podvozkem a ještě tupější elektronikou je to tam k ničemu.

ernie
5. února • 9:47

"Dufam", ze koncovky budu nefunkcne atrapy ako je to teraz v mode...:-/

OTTO
5. února • 17:55

Fakt nepochopím, kdo tuhle módu fejkového designu vymyslel, to vážně někdo chce?

Michal
5. února • 10:25

Já na O3 mám za každou atrapou výfuk.

smejkal
5. února • 10:35

jedině že by sis ho tam sám dodělal :-D

Michal
5. února • 12:30

Jsou tam z výroby.To je zvenku jediný rozdíl mezi benzínem a naftou(ta má výfuk jen vlevo).Stačí se zvohnout a víš

Smejkal
5. února • 15:53

:-D no právě že vím, ty chromované atrapy jsou součástí nárazníku a výfuk končí pod autem...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
5. února • 16:27

..no 5-10cm za tou koncovkou je u tebe pod autem?Táhne se od motoru tak pod autem je a to jsi trefil.

Rokyta ex Acz
5. února • 9:17

Na obrázku to má pokažené hydraulické pérování ! :-O Přední kolo je zaražené tak, že bude mít problém i v přímém směru, o zatáčení s propérováním nemluvě :-DHmm, "hybridní kůň" je prosim co? Jednorožec že ;-) B-]

Joe Doe
5. února • 8:12

"Je hezké sledovat, jak začínají dílky informací z minulosti zapadat do sebe."Zavery X.zjazdu UV KSC su logickym dosledkom nezvratneho spolocenskeho vyvoja v socialistickej spolocnosti.

Sir CHerokee
5. února • 8:12

Golf GTE je celkem prodejně propadák i v Německu, kde je mohutně dotován. S Octavií za mega s 1,4 TSI to nebude nejspíše jiné. Ekvivalent R .. to pochybuju.

iPace
5. února • 11:25

Superb iV zacina na 900 tisicich a je relativne uspesny, takze se da ocekavat ze Octavia bude s touto motorizaci starovat pod cenou Superbu, RS zacinala na sume cca 780 tisic a doprodeje RS245 byli i pod 700 tisici, celokove je Octavia RS uspesny model v obou palivech, takze se da cekat ze prave Octavia RS jako plug-in vybrid bude velice uspesny model ;-)tady zase nekdo netusi jak funguje trh ale musi se s tou neznalosti pochlubit v diskuzi ze Sire :-D

Sir CHerokee
5. února • 12:00

Kolik % z prodejů Superbů činí hybridy? A to je chvilka od uvedení? Bude lepší než Golf GTE (v německu se nedostal ani na 2 % po dotacích)? Octa RS už hodně dlouho není za 700 000 :-D. Vždyť ta nová Octa v základu stojí 600 000. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-se-v-nemec... ...

iPace
5. února • 13:10

jo a sorac, ale na servry typu autoforum nechodim a tedy ani neklikam

iPace
5. února • 13:09

no je videt jak ctes posty na ktere reagujes, ja napisu zacinala na 780 tisicich a ty odpovis "Octa RS už hodně dlouho není za 700 000" nova Octavia v zakladu taky jeste neni v zakladu, protoze vybava Ambition je stredni vybavou, behem letoska cca v pulce roku prijde i Octavia od cca 450 tisic nazivejme ji treba "Active", uplne stejne jako tomu bylo u Octavie predchozi generace, kdy nejnizsi zakladni vybava prisla az 5 mesicu po zahajeni prodeju Octavie ;-) davno je ohlasene ze prijdou jeste 3 vybavove stupne Octavie mimochodem Octavii RS je u dealeru skladem stale vice nez 30 kusu po cele CR a to od cca 690 tisic v pripade ze nejde o predvadecky, predvadecky jsou pak jeste o chlup levnejsi, a stale tam je jeste moznost i cenu trochu usmlouvat ;-)

stealth01
5. února • 8:25

Tak hlavně motorizace pro RS budou tři a ne jedna.
Zadruhé, RS beru jako hezký bodykit a silnější motor. Nikdo (nebo jen totální diletant) nebere RS jako sportovní auto.

smejkal
5. února • 10:30

Škoda RS samozřejmě není sportovní auto, ale zkratka "RS" ano. Tak by jí buď měla přestat používat, nebo s tím autem něco udělat. ;-)https://www.denik.cz/auto/pred-40-lety-se-naro... ...

Mirek
5. února • 17:32

Již vícekrát jsem slyšel vysvětlení pro RS, že to v současnosti znamená Rerum Srandum. :-)

Michal
5. února • 10:42

Smejkal kufr má velký tak by za příplatek mohla být zadokolka a pořád by zbylo dost mista.Tak od 1generace je Rs tak proč měnit.Spousta tuning firem má úpravy pro koncern auta.

Michal
5. února • 10:16

Silnější motor má jen benzínové Rso a že není sportovní je hlavní výhoda.

Twan
5. února • 8:39

Tak zase já si pamatuju že třeba u první Oct. RS se třeba řešila tuhost karoserie. Ne že by to z toho dělalo supersport, ale někdo se alespoň snažil. Tohle je smutné...

Mladý úderník
5. února • 8:44

Smutné bude, až soudruzi z Bruselu zjistí, že jsou v tom budování eko ráje až za soudruhy z Velké Británie, kteří vážně uvažují pouze o elektromobilech/vodíku od 2035. Tím stoupne poptávka po bateriích, které se začnou kvůli ceně dělat menší a bude vymalováno.

Twan
5. února • 13:35

taková šaškárna....lodě a tankery produkují miliardy tun GHG, letadla létají poloprázdná (a samozřejmě dočtete se údaje pro plné letadlo, přepočítané na osobu aby to nevypadalo tak blbě a i tak jsou horší), mírotvorná B-52 produkuje cca 30 tun karbonu na hodinu letu, ve vzduchu jich je v každý okamžik několik (pozůstatek doktríny studené války), ale těch pár gramů z aut, to je ten největší problém. Protože lidé holt nemají zastupitele, kteří by pár miliardami "odklonili" problém jinam...politici jsou jen ubohé loutky.

bzzz
5. února • 13:05

Aby tady v roce 2035 nejaka Velka Britanie jeste byla ;-)

Vasil
5. února • 10:12

Uvazovat si muzou, ale zatim se elektro neco bez dotaci moc neprodavaji. Jsou pro stredni tridu moc draha - auto za mega+. Tim je ohrozeno docela dost pracovnich mist, propousteni sub-dodavatelu, agenturnich zamestnancu ... a najednou tu bude jina zajmova skupina, ktera bude taky stat s natazenou rukou a nebude videt duvod pro masivni dotovani elektrovymyslu.Imho ma smysl investovat do infrastruktury, dalnice, zeleznice ... elektrifikace hromadny dopravy. Stredni trida ale i tak bude mit radsi nakupy ci dovoleny/vylety fyzicky nez pres skype.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
5. února • 11:55

To je pravda, ale zelená diktatura kráčí přes mrtvoly. Už toho zabila v motorismu hodně. Paradoxně spásu pro svobodu cestování vidím v případné hospodářské krize, kterou tyto změny mohou vyvolat.

Mladý úderník
5. února • 12:27

Pokud to jednou zakážeš, cesta zpět není. Automobilky a přidružený průmysl bude mít nainvestováno tolik, že už to nepůjde vrátit zpět. Začnou to hasit lepší mhd, super levními autíčky s jedním sedátkem, apod. Bude to zajímavé. Hlavně by ty své kecy o uhlíkové neutralitě měli jít povídat černochům do Konga, kteří vlivem práce na těžbě nerostných zdrojů, potřebných pro baterky, dostali rakovinu.

Mirek
5. února • 21:45

"Ale je cesta zpět." Mimoevropské automobilky tady rády dovezou to, co tady se již vyrábět nebude. :-D

bzzz
5. února • 8:04

Tradicne disky/kola mimo.

Doporučujeme

Články odjinud