Nová Škoda Octavia RS na nejnovějších fotkách a videu. Celá se ukáže v pondělí!

50 komentářů

Ralf
28. února • 21:14

Bude to pěkné a dobré auto, jako všechny Škodovky. Hrdost!

bzzz
29. února • 11:45

Stolz!

bzzz
28. února • 20:51

Tolik povyku pro nic a pritom staci vicemene libovolnou Skodovku zaregistrovat jako firemni, dat ji do ruky frajerovi, co to umi, a razem z ni mate GT ci RS ;-)

Xixao
28. února • 18:19

Dnes za mnou jel golf a mel stejnou grafiku prednich svetlometu. Takze nejen nepoznam rapida od superba, ale ani golf od oktavy...

JA-NE
28. února • 12:07

AUDI

eMKejx
28. února • 10:13

myslim si ze Octavia RS si nezasluzi asistentku Lauru. Mala by tam mat minimalne Klementa :-D

Filipes
28. února • 13:11

Kdyby to byla eroticka modelka Kiki Klement, tak bych Klementa bral. :-D

Michal
28. února • 14:42

Aspoň je Kiki češka.

pacho
27. února • 12:54

to akože rs bude mať 3ramnný volant?.

Michal
27. února • 14:41

To bych bral.Jsem zvyklý držet volant půl a 5minut a u 2rameného bych si musel udělat čárku takže těžší.

Mirusak
28. února • 6:59

Právě, tvar volantu, průměr, poloha a tak to jde. Ale spodní čárka tam opticky chybí. A když už, tak spodek měl být krásně rovný a hlaďoučký bez kudrlinek. Teď je to takové kočkopes a nedá se říct, žeby to mělo od všeho lepší část.

Michal
27. února • 12:34

S tou 1,4 bych si to vážně nekoupil - prý RS :-D

Michal
27. února • 14:52

Rs v naftě vlastně Rs není spíš takový výbavový stupeň.Hybrid za mě né ale jen proto že po městě dám jen tak 5procent všech km a mimo mám velmi defenzivní styl jízdy.Na častý jízdy po městě a okolí kde se jede brzda-plyn to bude dobrý.

Mr KOňa
27. února • 19:30

Právě RS v naftě s fejkovou koncovkou megahybrid je. To auto vážně nemůže být bráno, je naprosto směšné totiž.

JaneK
27. února • 12:41

Verim ze to auto bude dobry, ta kombinace motoru neni vubec spatna, ale ma to jednu chybu a to oznaceni vRS.

Lukasz
27. února • 14:01

RS by za me melo byt 2.0 (at TSI nebo TDI) plus nejaka turba nebo hybrid. Dokud je to 1.4 + hybrid, bude to jako 1.8TSI max 2.0TSI. Tedy bezne silnejsi auto v ramci obycejnych. Koupe tezko rict, je to otazka ceny, realnych dojmu z projeti se a duvera v techniku. Bud se zadari nebo ne, tady tezko predvidat. Ale auto by to nemuselo byt tak spatne.

JaneK
28. února • 6:33

Vcera jsem se bavil s prodejcema ve Skode a podle toho co mi rikali, tak uz bych ctyrkovou Octavku nechtel. A v realu nevypada tak dobre jako na fotkach, ani ta barva blue lava. Ale neberte to tak, ze rikam abyste to nekupovali, je to kazdyho vec co se mu libi, co chce a na co ma.

Miroman
28. února • 6:54

Ale prdlačky, určitě věcí co a jak bude. To samé si říkali z přechodu Favorita na Feldu. Samozřejmě že 4gen bude fajn B-] B-] B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
28. února • 7:04

Ja prece nerikam ze nebude. Rikam ze JA bych ji momentalne nechtel. Pro spoustu lidi urcite fajn bude.

Michal
28. února • 7:30

Jako uvnitř vypadá dobře ale šel jsem kolem šedivého kombíku obyčejné verze a neměl jsem tu tendenci vůbec otočit hlavu.Navíc cena Rs bude asi baťovská tak od 900+-

JaneK
28. února • 7:53

Jo, presne o tom mluvim, kdyz jdes okolo, tak te to auto nijak nezaujme a to je novy, nikde poradne jeste neni ani k videni a stejne nemas tendenci ani otocit hlavu. Interier peknej, ale nerek bych ze hezci nez u trojky, jen jinej. V realu me ctyrka az zklamala vzhledove, ale to bylo tim, ze jsem cekal vic, ne ze by to bylo osklivy auto, to vubec ne.

Michal
28. února • 8:11

Vybral sis dobře.Ještě máš ovládání větrání na kolečku a když je třeba tak můžeš pomoct cyklistům v kopci když se chytnou za křídlo :) a to u nové není.

JaneK
28. února • 9:36

Jo, ovladani vseho mam jak na displeji tak na koleckach a tlacitkach, takze si muzu vybrat. Ale prakticky jsem videl auto co splnuje moje pozadavky a je za cenu co si muzu dovolit. Takova koupe za 5 minut 12 bych rek :-D

Skuhral
27. února • 13:28

Auto vypadá, jak čínský facelift Corolly. Asi bude dobré, jenže vůbec nepůsobí, jak pořádný německý stroj, který bych chtěl. A vůbec, výběr ne suv vozů v mainstreamu je zoufalý.

ms
27. února • 12:33

Vzhledove dobry, libil by se mi tam sestivalec a lepsi kvalita materialu v interieru. Hybridni srandy to nevytrhnou.

David
27. února • 10:56

Už se těším až do neděle dojde jako náhodou k úniku fotek před premiérou :)))))

JaneK
27. února • 9:39

Pro me uz to neni RS. 1.4 s elektromotorem uz mi prijde divny na oznaceni RS, holt doba se meni.Koukam dalsi Janek.

kari
27. února • 11:51

Bude i 2,0 TSI a 2,0 TDI

Lubo
27. února • 19:39

Právě, dvoulitr by mi k RS pasoval víc. A trochu větší stylizaci prosím, jako odlišení od sériového modelu. B-]

Filipes
28. února • 13:08

Otazkou bude, jak O4 bude jezdit na horsich cestach. O3 v tom totiz zrovna neexcelovala.

Michal
28. února • 15:32

Nevím já bych spíš vyměnil na O3 přední nápravu.Zadní víceprvek to zvládá dobře.

JaneK
27. února • 12:07

Oficialne to ale zatim co vim nikde nebylo

Joe Doe
27. února • 11:30

Na akejkolvek Skodovke je oznacenie RS divne ;)
Nehovoriac o tom, ze na stitku je vRS a na niektorych trhoch sa ako vRS aj predava.

JaneK
27. února • 11:00

Jeste pred 5 minutama nic a najednou minusar nabehnul :D Smir se s tim, ze ne vsichni sdili jeden nazor.

Michal
27. února • 11:58

Je čtvrtek.Už tu svou máš doma?tady většina závidí takže minusy jsou vlastně plus.

JaneK
27. února • 12:06

Nemam, odpoledne si pro ni jdu, akorat pred necelou hodinou mi volali, ze je auto pripraveny

Michal
27. února • 12:18

Supr.Ideálně sem dát foto ať je mínusů ještě vic :))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
27. února • 12:39

To taky jde? To ani neumim :-D Ale nekupuju si to podle nazoru ostatnich, ale podle toho co me se libi, takze at si rika kdo chce co chce. Ja budu spokojenej.

Michal
27. února • 12:59

Sem bohužel fotky nejdou.Do diskuze jo.Možná tě bude trochu štvát odhlucneni(tp jsem si nechal dodělat)pokud to u fl nezlepšily

JaneK
27. února • 13:04

Ja jezdil s dvojkovou octavkou, takze se mi odhlucneni zda slusny, nic co bych musel dodelavat.

Michal
27. února • 13:32

Já šel z passatu b5.5 sedan 1.8t.Ten kdo jezdí naftou tak si toho hluku od podvozku asi nevšimne ale ten zahřátý benzín je tichý a už jsem ho i startoval když motor běžel.

Mirusak
28. února • 7:01

Passat B5 1.8T 110kw byl hodně vděčný vůz, vyvažovat zlatem. Kdyby byl někde nějaký "nový" jako uloženka, docela by mě to mohlo zajímat.:-)

Michal
28. února • 7:23

Už bych ho nechtěl.Sice měl výbavu xenon,kůže,výhř sesle i autoklimu a i chip(od cimbu) ale 300tkm a každou chvíli něco na opravu a každý rok váha vzduchu.Tyhle 2l tsi jsou na základní údržbu jednoduché: olej vana nemá zespodu kryt,olejový i vzduchový filtr pod kapotou pěkně po ruce.

Janek
27. února • 18:56

Zkusim si na to dat pozor, ale jak je to startovani na tlacitko, tak jsem mel taky parkrat nutkani to vypnout, kdyz byla zarazena jednicka, ale to jsem musel drzet spojku a se spojkou to startuje, nastesti jsem si to vcas uvedomil

Michal
28. února • 7:14

Jediná výhoda start-stop systému je že když ti to chcípne stačí zmáčknout spojku a v mžiku motor běží dál.

Janek
27. února • 9:35

To myslí vážně? ti němčoři budou všichni vadní.
,

Petr Vaněk
27. února • 9:19

Krásná a super, toho jména jedinná. Jak spanilá slečna Octavia! :-D ...ale jo, ujde to ;-)

WRC R2 TwinCharger
27. února • 9:57

..to je jak cekat na zenskou, ktera slibila, ze udela stiptease ..sice se rika.. streda, jeho tam treba ..ale az v pondeli:-D

Petr Vaněk
27. února • 12:18

To já bych byl rád i za pondělky. Třeba každé první pondělí v měsíci. Buďte rád, že jste zřejmě mladý. Vlasy i erekce šla do háje. Na důchod jsem si koupil Kamiq a mohu si v klidu projít všechny ostravské pamětihodnosti a tak. A ono taky v našem věku partnerky už také nejsou co bývaly. Raději ať vypere a uvaří. Striptýz zajistím raději jinde srandisto.

Mirusak
28. února • 6:57

Abych vás uklidnil, lépe už nebude, všichni nějak stárnem. Proto si je třeba koupit káry teď. Nebo něco jiného podle hesla, žij přítomností.

Doporučujeme

Články odjinud