Renault Megane prošel modernizací: Přináší hybridní motor i více koní pro ostré R.S.

Fabia R2 Twincharger  |  03. 02. 2020 20:13

..mpolane, R.S. 300hp. mas o cem premyslet.. slusne!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 02. 2020 20:33

V neposledni rade vypada lepe nez novy Leon.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 02. 2020 20:47

Vypadá pořád jak nakrojený špekáček.

Odpovědět  |   | 

no a lidi to zbožnují více jak chladný koncerny(konzervy)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 07:27

Já? Ne, mě taková auta nezajímají. Auto je pro mě přepravník, závodím na kole.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 09:28

Já to říkám pořád, že tady nemáš co dělat. Auta tě nezajímají, je to pro tebe jen nutnost kvůli přepravě, ale přesto máš snad nejvíce příspěvků v diskuzi a co si budeme povídat, převážně plevelných.

Mluví se tu o jednom z nejlepších HH, ale tebe to nezajímá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 09:34

Auta mě zajímají z mého pohledu a tobě do toho nic není. Ale chápu, ten český východní pohled "jediného správného způsobu" je v tobě hluboce zakořeněný.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 10:31

"Auto je pro mě přepravník"
více není co dodat

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 10:33

A proto mám zákaz chodit na servery o autech? Hm, zajímavé. Takové krásně komunistické...

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 11:25

Já ti nic nezakazuji, já ti jen doporučuji, kde by jsi se cítil lépe

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  04. 02. 2020 12:09

...píše právě uživatel "kari" na mobilu z tramvaje...

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 12:47

a jéje, další dotčený. A věř, že kdyby jsem psal z mobilu (což není tento příklad), tak rozhodně ne z auta, protože v autě řídím a nekoukám na mobil.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  04. 02. 2020 13:21

Chytnul ses "tramvajové" návnady pekelně rychle :) Já teď dělám s dcerou kondiční jízdy s jejím čerstvým RP. Je nervózní, když se nám někdo lepí na zadek. Uklidňuji ji, že 99% lepičů nejsou agresivní kreténi, ale tzv. "bychové" z diskusí na auto serverech. Rozbijí prasátko na koupi auta a pak musí slevnit že svých diskusních "bych" požadavků. V provozu se pak neustále - zcela podvědomě - ujišťují, že přece jen koupili dobře, že motor tahá výborně a je pružný, podvozek prakticky sportovní atd. A tak mají takový ten neurotický styl jízdy. V tomto smyslu chápu "mpolan" ten rovnou přizná, že se ujišťovat na silnici nebude.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 15:27

Chápeš to naprosto špatně.
Pokud člověka baví automobily a to nejen užíváním si jich, ale i čtením o nich, recenze, novinky, jízdní dojmy (asi nikdy nemá šanci vyzkoušet naprosto vše o čem si rád přečte) neznamená, že musí lítat ve dvacetiletém škopku a "školit" ostatní svou jízdou.
Dle tvé teorie je každý, komu si líbí auta a to i silná auta s předurčením "sportovní, rychlé" jízdy, musí být "magor" za volantem.
Ale zde jsme na serveru o autech, kde by se správný automobilový fanoušek měl bavit o autech, o jízdě a být rád za každé "skvělé" auto co se objeví. ¨
Jestli tady chceš diskutovat o minivanech a jejich využití na přepravu rodiny, bez jediné informace o motoru, jízdě, podvozku a podobně, tak tohle bude spíše na mimibazaru.
Tady očekávám souhrnné informace o autech a tím i zájem o ně z řad diskutujících, ač samozřejmě každý má své oblíbené a neoblíbené.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 17:54

Minivany nejsou auta, že se tu o nich nesmí diskutovat? Panejo, kam se na tebe hrabou v zákazech komunisti...

Odpovědět  |   | 
Kari  |  04. 02. 2020 17:58

Když neumíš číst, tak nereaguj.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 19:48

Ty jsi vážně vůl.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  05. 02. 2020 11:57

Sorry, já nerozumět česky a špatně pochopila.
Tihleti lepiči nikoho neškolí - napsal jsem, že to dělají podvědomě (nevědomě) a tudíž nejsou prvoplánově agresivní - je to spíše taková komická, neurotická jízda, když je tak člověk pozoruje. Jsou obětmi "bych" diskusí (auto portály, hospoda, fitko etc.) a vůbec promyšleného marketingu automobilek (výstavba cenníků, příplatkových features apod.) - bigger - better - faster - more.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 14:25

O tom, kde se cítím dobře, naštěstí rozhoduji jen já sám.
Ale já tě chápu, jiný názor ti tu prostě vadí, tak se ho snažíš za každou cenu eliminovat. Na mne to ale neplatí, já jsem vyšší forma existence.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 15:30

Vím, že hledáš co tam není, pravda je zcela jiná. Chtít na fóru o tulipánech diskutovat o tom, že mi tulipány nic neříkají a je to pro mě jen kytka do vázy, tak se tě také zeptají, proč tam chodíš, když ti to nic neříká. Není to poprvé, co jsi naznačil něco podobného zde na AR.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 17:51

Ne, nikdy jsem nic takového neřekl ani nenaznačil. Ale chápu, teď nemůžeš ustoupit a přiznat, že jsi udělal chybu... v pořádku, já to beru, omluvu nečekám.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  04. 02. 2020 11:16

Jeste nedavno jsi ale psal k testu litroveho Clia tohle dragracerske a ortodoxne petrolheadske pojeti prepravniku.

mpolan : A to už tak hezky pro Fabku nevypadá, co? Z nuly na "něco" víceméně plichta a v pružnosti je Clio lepší. Tak pááááá, blbounku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 11:23

Vytrženo z kontextu to vypadá opravdu jinak, než jak to bylo. Ale nic jiného tu už nečekám, pro rozumné lidi musím mimo ČR.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  04. 02. 2020 11:47

Tak to doporucuji Ameriku, tam prijdes silnym prepravnikum na chut i s triatlonovym kolem na korbe nebo kamkoli se vleze. A tamni rozumni lide ti to obcas na semaforu potvrdi

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 14:24

Kolo na korbě? Jen na to, abych ho odvezl na kopec a sjel to dolů, jinak nic. Kolo musí být zavřené v autě, když už někam jedu.

Odpovědět  |   | 
Fabia R2 Twincharger  |  04. 02. 2020 15:05

To jsem jen tak odvodil kdyz vim o americke oblibe pick-upu. Jinak prvniho ctvrt roku jsem tam taky jezdil na kole, namakany lifeguard a trener, tak 10-20 mil denne, byl jsem za totalniho exota dokud jsem si nekoupil poradne faro

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 02. 2020 17:53

Po pravdě, nejlepší by na přepravu kol bylo Berlingo nebo něco takového... Tři lidi a tři kola bez problémů. Ale jako denní auto do práce je zase zbytečně velké.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  04. 02. 2020 14:08

Konečně tam dali přední nárazník bez těch lomení,jel jsem 40km/h a trefil malou kočku a samozřejmě mě praskl,tady se jen sklouzne a nic se nestane tak do 80km/h,super,jinak parádní auto s 1,33TCe jsem naprosto spokojený, kombík a ten 520l kufr jsem nenaplnil ani do Chorvatska,mám ho skoro rok a neměnil bych

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  04. 02. 2020 21:25

Kolik kw 1.33 tce?

Odpovědět  |   | 
Jirk  |  05. 02. 2020 09:41

A jak ti pasuje to dotykove ovladani ? Popravde ja nad meganem taky hodne uvazoval, ale tohle mi moc nelibilo

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 02. 2020 23:47

Renó, znak diamantu. Současná auta neznám a ani o ně nestojím. Renaulta jsem měl jednoho, mégane III. Bez problému. Pohodlný vůz s klasickou atm. 1,6 benzin, 74kW. V základu tempomat, rádio, mlhovky, dělené sedačky, atd. Decentní design, dal se rozeznat od ostatních značek. Držím značce palce, rád vzpomenu. S vyšším věkem pro dva zbytečně velké auto. S mini jsme si splnili přání z mládí, bohatě nám stačí.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  04. 02. 2020 07:18

Veľká pravda. Ja som v r. 98 kúpil 1,6 110ps. Také spolahlivé auto som ešte v garáži nemal .Spolahlivé, nenáročné . Najazdil som 167t. km jedna závada zapalovací modul SAGEM. Predal som ho susedovi tak ho mám pod dohľadom má nábeh približne 340t. km jazdi na ňom celá rodina a bez problémov. Teraz idem vymeniť BMW 120d xdrive 1r 13800km za 140 xdrive 7000km predvádzačku môj doplatok 5000e má to vyššiu vý bavu. Ako som prišiel na túto ponuku ihned som zareagoval. Stále na autá len doplácam.

Odpovědět  |   | 
barca  |  04. 02. 2020 06:50

Nerad to připouštím, ale Renault má teď asi nejhezčí LED osvětlení v kategorii cenově dostupných vozů. Ale auto bych si nekoupil.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 02. 2020 09:30

tisíc lidí, tisíc chutí

Odpovědět  |   | 
Breakz  |  04. 02. 2020 14:49

Ještě aby to svítilo.Ale jo najednou je Megan i díky tomu full led v mém hledáčku.Cenově rozumné auto pro rodinu s 1.33 tce a edc.Mám o čem přemýšlet.Mám rád koncern ale ten předpokládám bude o 20 procent jinde.V této konfiguraci

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  04. 02. 2020 21:18

Koukal jsem na ZePerformance a ta 1.3 117 kw je minimálně srovnatelná s 1.5tsi, spíš i lepší. Tenhle Megane je krásný, měl jsem (rád) Megane 2 takže mám trochu slabost. Pokud bych kupoval nižší střední (spíš kombika) a obdobně vybavený Megane by byl o třeba 80k levnější než golf, tak bych to vážně zvažoval. Škoda že zařízli GT. Mám už třetí koncern po sobě a přestože osobně žádný problém (malé nájezdy), nijak si spolehlivost koncernu nemaluju. Myslím že to vyjde nastejno. Leda rozdíl zůstatkové hodnototy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan