Koncept BMW i4 je vizí elektrického Gran Coupe. Slibuje 530 koní a dojezd až 600 km

MM  |  03. 03. 2020 11:05

Viděl jsem to včera v Mnichově a je to hodně ošklivý. Snad ten design změní.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  04. 03. 2020 07:22

… ono se to ještě vylepší až se přes to flákne půlmetrová plechová cedule s číslem

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  03. 03. 2020 11:13

80 kWh, teď se válím smíchem po zemi... Že 80 kWh, to jsou tragédi

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  03. 03. 2020 12:42

?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  04. 03. 2020 18:02

Že je to bieda.

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  03. 03. 2020 13:28

Celkom pekné. Len tie ľadvinky by nemali byť také minimalistické...

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  03. 03. 2020 13:30

Super pokrok. BMW bude o dva roky tam, kde bola Tesla pred piatimi...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2020 13:59

Co Tesla a zpracovani/design, kde bude za dva roky?

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 03. 2020 18:27

Ty si jej zamestnanec alebo nejaký guru.

Odpovědět  |   | 
manga  |  04. 03. 2020 11:13

Napsal bych, že to vidím spíš obráceně, ale Tesla asi nikdy nedosáhne na BMW :)

Odpovědět  |   | 
Teslobijec  |  04. 03. 2020 11:44

Myslíš, že půjdou s kvalitou takovým sešupem do žumpy, že se potkají s Teslou. To snad ne.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  03. 03. 2020 15:51

Je jedno ako to bude vyzerat, baterku to ma ok, uz je dolezita len cena. Za 50k Eur si svojich zakaznikov urcite najde.

Odpovědět  |   | 
Epidem  |  03. 03. 2020 16:55

Nadpis mel byt:
“Slibuje 530 koni NEBO dojezd 600km” zadne “a” tam nepatri, protoze se oboji soucasne vylucuje...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 03. 2020 18:30

A u kterého auta se to nevylučuje, prosím?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  03. 03. 2020 20:01


To je mazec, co?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  04. 03. 2020 01:25

No jo, slibem nezarmoutíš

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 03. 2020 18:31

Designově je to tedy pořádná tragédie. Kam kráčíš, BMW?

Odpovědět  |   | 
Ílon  |  04. 03. 2020 07:55

Evropa, ráj koncetů.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  04. 03. 2020 13:37

Tak takovou obludu si můžou nechat i zadarmo . Dokud zákonem nezakáží stará auta tak není zatím o čem

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2020 17:56

S designem problem nemam. U elektro/moderniho/future auta ocekavam jiny design nez jen vymenu pohonu v klasickem mainstream kabate.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 03. 2020 17:03

Baterie 80KWh je zoufale malo. realny dojezd bude cca 350km pri bezne jizde. Chtelo by to baterii alespon 100KWh ne-li vice.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro