Alfa Romeo Giulia GTA oficiálně: Výkon 540 koní a zadní sedačky lze zahodit

46 komentářů

neresim
4. března • 16:33

ja bych si alfu klidne koupil, ale bohuzel si hned zacali hrat na mercedes bmw vcetne cen, a cekaji, ze jim lidi uveri, aniz by mel s novou alfou kdokoli masovou zkusenost, je jich jak safranua je alfa giulia QV za 2.9mega, a pak dlouho nic, a dole jen obycejne motory 4 valec se stejnym vykonem jako najdes v superbu a vsechno hodne pres mega ceny....

bzzz
4. března • 17:57

A ted si predstav, ze treba Toyota ma tu drzost prijit s 3valcovym Yarisem za cenu Superbu ;-)

Mirek
4. března • 18:36

Trochu podpásové srovnání, nezdá se ti? To nebude masovka, jako Superb, a to včetně použité techniky něco stojí.

bzzz
4. března • 21:11

Ja se Superbem nezacal ;-) A Giulia si Superb jezdecky povodi i s tim 4valcem.

Mirek
4. března • 21:32

Ale já nepsal o Superbu k Giulii, ale o tom přirovnání Yarise k Superbu. Je mi jasné, že Superb bude k Giulii v jízdních a výkonových vlastnostech trapný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
4. března • 21:43

Neresim si stezoval mj. na ceny hodne pres mega (zacinaji pod) a obyc 4valce s vykonem jako Superb.

JA-NE
4. března • 11:48

Ten kto Alfu nejazdil tazko mu vysvetlit.. najviac ma zabil prispevok ze toto auto che byt Mazdou:-D:-D:-D tak to je iny skrat

Patrik
3. března • 17:54

Alfy jsou nejhezčí a nejlepší auta. Jsou to ryzí a dokonalá auta. Vše ostatní jsou žvásty a neznalost.

eMKejx
3. března • 12:37

GTA is back! Wau, nadherne to zase ti taliani poskladali. Este nech to nejaky rok drzi pokope. Gratulujem, auto sa mi paci :-D

Petr
3. března • 12:06

S tou poruchovostí bych to tak bledě neviděl!! Je to nádherný kus auta ;-). Alfy byly vždycky stylovky a klidně jim člověk odpustí i nějaké vrtochy!! Nevím jak někdo může tady srovnávat Alfu s tím sociálním dopravním prostředkem zvaným škoda!! Ps: s.re se to úplně stejně akorát se člověk stydí v tom jezdit

MM
3. března • 9:43

Auto pěkný. Alfa by se měla spíš soustředit na to jak se zachránit.

Shimi
3. března • 8:28

Zásadní problém Alfy je ten, že má nejvíc bychařů.

Nevěřící Tomáš
2. března • 22:34

Tímhle si zatloukli další hřebíček do rakve. Ač klasický klenot, čistá italská krása, nevydělá si na sebe. Snad se pletu.

Assasin
3. března • 7:18

V počtu 500 ks to není ani jejich záměr. TVL proč....???!!!

David ZL
3. března • 0:40

Ahoj, vybral jsem si k reakci zrovna tebe, Nevěřící Tomáši, ale bude to reakce vlastně na všechno tady doposud napsané....Je mi skoro padesát, vystřídal jsem už jakási soukromá i služební auta, tak už můžu pro sebe porovnávat. Takže nesouhlasím s JirkaX, který píše něco ohledně spolehlivosti...To už dnes dle mě neplatí obecně o žádné značce, auta jsou daleko spolehlivější než dřív, riziko že někdo někam nedojedeš, je daleko menší, než si pamatuju já z dřívějška. Někam dál vyrazit jako děcko s rodiči bylo martýrium..Dojedeme, nedojedeme? To jakým autem jsme jezdili není podstatné, bylo to stejné skoro u všech...Menší nebo větší závada byla u všech...Ale dojelo se většinou, protože zlaté české ručičky atd... Dnešní auta jsou se spolehlivostí někde úplně jinde, takže pokud se nebavíme o neznámé indické nebo čínské značce, nemyslím že by byl u nějaké značky zásadní problém, hlavně teda u aut prodávaných nebo vyráběných v Evropě..
V 90.letech se tu tahalo ze zahraničí kde co, různě vylepšovalo atd...Italská auta se vozila většinou z Itálie a to nejlepší měla dávno za sebou, leč tady se po zásahu leštěnky prodávali jako zánovní. Z té doby možná pramení ta nedůvěra... (pro JirkaX). Proč to píšu, asi už cítíš že jsem buď uživatel alfy, nebo jsem ji někdy vlastnil. Byla to pro mě jedna z x značek a auta jsme bral jako dopravní prostředek, ale změnilo se to..:-) posledních 10 let používám soukromě kromě práce, auta od Alfy... Díky tomu, kolik toho najezdím ročně a jak mě to řízení už nebaví, je alfa mimojiné dobrý prostředek k tomu, jak si řízení ještě užít a neunudit se u toho v dnešním provozu....Spousta lidí je překvapená, když se sveze, jak je to příjemné auto na řízení a užívání....doufám, že to tu teď nevypadalo jako nějaké chlubení nebo něco podobného...
Teď k tomu, co píšeš, GTA určitě není od AR auto zamýšlené na to, aby spasilo značku a zachránilo prodeje. ...Je to chuťovka, o které bude spousta lidí jen snít a vědět že si ji nekoupí nikdy, ale image značky to určitě pomůže. AR byla vždycky maloseriový výrobce, nikdy nevyráběla žádné závratné série (snad krom 156) a možná buďme rádi za takové maloseriové značky... Jako je AR, Subaru, Lotus a nevím co ještě... Hodněkrát tyto malé značky změnili svým inovátorským přístupem chování i velkých značek nebo koncernů a přinesli do automobilového průmyslu řešení, která od nich postupně všichni okopírovali...No a jsou ty "malo" značky také mezi námi řešením pro lidi, kteří nechtějí mít auto stejné jako většina....:-) Takže někdy si sobecky říkám, že jsem rád, že těch Alf jezdí tak málo :-)
A pro (Mirek) ještě ohledně toho, jak jezdí Giulí málo, oproti toho, jak se na ni všichni třepali po uvedení... Počkej, až spadnou ceny ojetých Giulií pod takových 350 tisíc... To se sem dle mě začnou tahat z venku stejně jako 159 ve velkém. Prostě emocemi se řídí spíš mladí lidé a ti většinou moc peněz nemají...:-) ale jak Giulia tak Stelvio jsou po technické stránce velmi vysoko, takže i s vysokými nájezdy budou pořád spolehlivá auta, jsem o tom přesvědčen, s oběma mám najeto přes 50tis bez problémů....
Doufám že jsem tou litanií nikoho nenaštval anebo u toho někdo neusnul...Všem tady přeji hodně šťastných kilometrů v jakémkoliv autě!!!
D.

Mirek
3. března • 11:31

Takže všichni tehdy chtěli kupovat nové a ty tady chceš řešit budoucí deset let staré olítané vraky? Úsměvné.
Raději si zjistí, jak špatně se Giulia prodává v cizině. Již dnes můžeš 4 roky starou Giulii koupit těsně nad 500 000 Kč a stále je nikde na cestách nevidím.

DavidZL
3. března • 12:34

Ahoj (Mirek), díky za reakci, já to možná blbě napsal. Myšlenka byla taková, že Giulii chtěli jako novinku sice všichni, ale málo kdo na to měl peníze (hlavně mladí lidé) a že si máš počkat až se sem budou vozit ojetá, že jich uvidíš víc než teď. Dodal jsem ještě, že bych neměl strach z technického stavu u těch ojetých aut, podle zkušeností co mám dosud...Stačí si tu Giulii nebo Stelvio zvednout na zvedáku nebo otevřít kapotu a člověk který hoví autům, nebo je technicky zdatný, pochopí jak je to udělané pořádně a z jakých materiálů, takže to něco vydrží...AR patří do FCA, které je velmi ziskovou firmou, samotná AR by už byla po smrti jako značka dávno...Peníze, které se do toho lijou...vývoj, F1, atd...se jim přímo nikdy nemůžou vrátit, určitě prodělávají na každém prodaném kusu majlant, ale dle mě je to všechno o image, kterou to má vytvořit celé firmě FCA. Jinak o těch prodejích jak v Evropě, tak ve světě mám celkem přehled, sleduji to tady:
https://carsalesbase.com/european-car-sales-data/a... ...
Dá se tam navolit jen třeba určitá značka bez konkretizace modelu a to jak v Evropě, tak i v Americe...Tam i uvidíš, že jsem s těmi prodeji nekecal a vyletělo to prakticky víc jen v dobách AR 156..jinak je to pořád marginální....Jezdím celkem často do Itálie a tam jezdí Giulií a Stelvií dost, nestane se, že bys jich pár za den nepotkal.. Masovkou tam ale začínají být úplně jiné značky než byly dříve...Hezký den D.

bzzz
3. března • 13:10

Tady nemajh lidi koule na skutecne emoce, radost apod. Nakonec daj prednost Audi, BMW a dalsim 'zavedenym', protoze ty utracene penize MUSI BYT VIDET.

Jiří
3. března • 10:15

Pěkný článek díky.

Ralf
2. března • 20:39

Moc bych si přál, aby se této ikonické značce začalo prodejně konečně dařit. Absolutní skvost.

Mirek
2. března • 20:28

Vypadá pěkně. Na druhou stranu, kdyby se měl vyhlásit pokaždé státní svátek, když potkám na cestě Giulii, tak se celkem nic nezmění, nepamatuji si, kdy jsem Giulii naposledy vůbec potkal. A že to tady bylo nadšených ohlasů a skoro kupců po zahájení prodeje Giulie.

bzzz
3. března • 13:08

Mimo CR (vcetne SK) potkavam, to same plati o LC od Lexusu.

bzzz
2. března • 20:13

Designovy koncert.

Joe Doe
3. března • 8:22

Tato Alfa sa snazi byt Mazdou.

bzzz
3. března • 13:05

Ano? Za par let bude tato Alfa vypadat stale top, coz o Mazdach neplati uz ted ;-)

Ginter
2. března • 19:49

540 koní bych raději viděl ve verzi 4x4.

Tom
4. března • 20:48

4x4 urcite vyrabi koncern, nebudes mit problem. Alfa je pro skutecne ridice.

WP
3. března • 3:35

A proč? Tohle už fakt nechápu...puristický auto a už se tu palečkuje za AWD.

Michal
3. března • 9:46

Stačilo by 4x4 z aktuální M5.Když člověk umí může nechat jen zadní náhon.

Ginter
3. března • 7:07

Protože nejste ZKUŠENÝ závodník, abyste dokázal tohle auto dokonale zvládat. Nezapomeňte, že to má dost velký turbo - turboefekt, takže pokud šlápnete při rychlé jízdě na plyn při výjezdu ze zatáčky a třeba na vodě, tak se může snadno stát, že se budete hrnout bokem do pangejtu. Každý rozumný člověk by volil 4x4. Pokud s tím chcete driftovat a dělat další hovadiny včetně jízdy po okruhu, tak prosím, zadokolka je pro Vás. Já si chci užít velmi rychlé a přitom BEZPEČNÉ jízdy. Nejsem zkušený závodník, ač jsem dříve vodil po tratích Lancii Deltu Integrale EVO dveřma napřed.

bzzz
3. března • 13:03

Vznikne jich 500 kusu. Namysleny bezmozek se rozseka i se 4kolkou. Pokud bych sel do dusledku, tak 4kolky by mely byt vsechny ostrejsi auta (jedno jestli f nebo r wd), ne?Rozumny clovek nepojede na verejne komunikaci hranu/risk (resp za ni) a sve vykonne auto predevsim dobre pozna.

Jaroslav
3. března • 7:46

Tak si kupte BMW 4x4
Alfa je zadokolka stoji dost penez, prvni majitel urcite nebude blbec ale zkuseny ridic, nebezpeci hrozi az kdyz to bude kupovat za 15 let treti nebo ctvrty kupec to bude Vendelín bez zkusenosti... a bude tady psat ze je to posledni dobre auto....
Na Mustang byste taky dal 4x4 ??

Ginter
3. března • 8:05

1.Kdyby byla M4 4x4, mám ji v garáži.
2. Na silnici vidím idiotů více než dost. Co takhle synáček nějakého zbohatlíka s čerstvým řidičákem - typicky nezkušený řidič se silným autem.
3. Proč sem proboha cpete nějaký uřvaný Mustang s jízdními vlastnostmi trakaře a designem interieru (darmo mluvit).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fráňa
3. března • 11:03

Vy budete hodně mimo, když takhle mluvíte o Mustangu. GT350 vodí na okruhu Nissana GT-R a další, takže jízdní vlastnosti trakaře asi těžko... Trochu jste zaspal dobu..

Ginter
3. března • 12:23

GT-R díky jeho hmotnosti vodí po okruhu kdeco, chytrolíne. Na Nordschleife mu v pohodě stačí Seat Leon 2.0 Turbo nebo Honda Type-R. Hlavně v zatáčkách si GTR namaže na chleba.

Orgasmic
3. března • 8:25

Pán bude ekspert :-D

Assasin
2. března • 19:34

Nadherna kara. Alfa mě baví.Preju ji úspěch konečně.

JirkaX
2. března • 19:48

to raději 5 škodovek..

STEFAN
3. března • 13:23

Vidno,ze si nikdy nejazdil s AR. Tak poctivo postavene auto, este aj dnes ma 10rocna 159 jazdné vlastnosti lepsie ako ktorákoľvek škoda(nielen čo sa týka športu,aj komfort, bezpečnosť).. A o Giulii sa uz vobec nebavme, ina liga, v porovnavacich testoch riadne vytrapila nemecku premiu a vo verzii QV ich dala dole vsetly...

JirkaX
2. března • 22:34

To raději 10 ks protože se svou poruchovostí vydrží tak maximálně rok.

Patrik
3. března • 18:02

Nic o totom nevíš primitive

Andrej
3. března • 16:27

Tak si je kup a neser se do Alfy.

Assasin
3. března • 5:14

To už dávno neplatí.

Michal
3. března • 7:30

Jó točím 6rok a bez závady

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
3. března • 8:20

Alfu?
Schvalne, podel sa o skusenosti, pretoze 'bez zavady' pri Alfe atd. je spravidla nasledovane zoznamom vymenenych veci.

Ffff
3. března • 9:32

Já mám alfy od novoty dvě. A s žádnou zatím ani jeden problém. Ťuk ťuk. A to se s žádnou vůbec nemazlim.

Doporučujeme

Články odjinud