Do Ženevy míří vzácný VW Passat R-Line Edition. Pokud se vám líbí, musíte si pospíšit

17 komentářů

Michal
4. března • 14:46

Ty přední kotouče za těma 19kama fakt vypadají směšně.Mohli dát dopředu aspoň 340mm kotouče když mají nejsilnější motory.

E15
1. března • 23:59

Co je to za vtip? Všechny R-line pakety jsou naprosto infantilní a tento je obzvlášť vypečený. Čtyřnásobné fejkové výfuky, to tu ještě nebylo. Někdo se musel zbláznit :-D:-D:-D

Petr
2. března • 17:23

Asi by koncern polozilo kdyby tam dal realne... - vlastne stejne to zaplati zakaznik tak kdw je problem?

Axel Toronto (xax41)
1. března • 20:39

Fleetová popelnice v joggingovým ohozu pro zakomplexovaný primitivy

Michal
1. března • 22:38

Ty hrozny jsou stejne kysele, rekla si Liska.

Joe Doe
1. března • 13:16

Kustod: Tato puska je velmi vzacna. Ma 500 rokov.
Navstevnik: Vtedy pusky este neexistovali.
Kustod: Preto je vzacna....

Jano
1. března • 14:37

Už hockto robí limitky. Pre túto limitku si idem nohy dolámať.:-D

Mrdokvas
1. března • 12:34

utřete si rákosku aspoň do tý záclony tvl :-O :-D

Pravda pravdoucí
1. března • 16:39

To nemění nic na situaci, že se jedná o nejlepší nepremiové auto za danou cenu. Čím rychleji jedeš, tím lépe se řídí.

Axel Toronto (xax41)
1. března • 20:40

Myslíš to impotentní bezpohlavní řízení?

Fuj fuj
1. března • 20:52

Všechen mainstream je při běžné jízdě nudný. Ovšem zde, když šlápneš na plyn, je to úplně jiné auto.

Assasin
2. března • 8:28

Jeden nesmysl vedle 2.Napriklad M6 je daleko peijemnejsi a kvalitnejsi nez tenhle stroj. Jezdim premii a o zabave za volantem se opravdu mluvit neda. Jen v zime je se zadkem sranda. Ale jinak neni vetsi rozdil. Motor nenu slyset skutecnost ze bere zadek z 99% taky nepostrehnes. Ticho. Ticho je jedina vec kdy opravdu premie vede. Asi tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CMBL
2. března • 13:32

Jo a kterou verzi Ma6 bys postavil vedle 2.0 TSI 200kW 4x4? Takový pašík umí jezdit bokem, je daleko lépe odhlučněný než jakákoliv Ma6, dynamika má úplně jiný level, je pohodlnější a může mít prvky výbavy o kterých se Ma6 může nechat jenom zdát. Ma6 dokáže konkurovat jenom nějakým základním verzím pašíka, tam ale končí a dál nic nemá.

ACE
2. března • 15:52

Třeba 2.5 turbo 186 kW není zas tak daleko (bohužel evropa není zas tak zajímavej trh). A jak je to s jízdníma vlastnostma, to samozřejmě ví každej, kdo v obou jel a nebylo to jen rovně a pochopitelně není totální řidičský dřevo.

Karel.
2. března • 16:33

Vytahovat 2.5 turbo je jako vytahovat šestiválec, který se dává do pašíka v USA. Tedy absolutně na houno.

ACE
2. března • 17:55

Jasně pokud si ho nedovezeš tak jo, ale tak otázka nestála.

Peter
1. března • 18:39

Jednoznačne z nepremiových aut momentalne najlepšie auto aj ked Insignia je velmi velmi blizko.Táto edicia vyzera super.

Doporučujeme

Články odjinud