Do Ženevy míří vzácný VW Passat R-Line Edition. Pokud se vám líbí, musíte si pospíšit

Mrdokvas  |  01. 03. 2019 12:34

utřete si rákosku aspoň do tý záclony tvl

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  01. 03. 2019 16:39

To nemění nic na situaci, že se jedná o nejlepší nepremiové auto za danou cenu. Čím rychleji jedeš, tím lépe se řídí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 03. 2019 18:39

Jednoznačne z nepremiových aut momentalne najlepšie auto aj ked Insignia je velmi velmi blizko.Táto edicia vyzera super.

Odpovědět  |   | 

Myslíš to impotentní bezpohlavní řízení?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  01. 03. 2019 20:52

Všechen mainstream je při běžné jízdě nudný. Ovšem zde, když šlápneš na plyn, je to úplně jiné auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 03. 2019 08:28

Jeden nesmysl vedle 2.Napriklad M6 je daleko peijemnejsi a kvalitnejsi nez tenhle stroj. Jezdim premii a o zabave za volantem se opravdu mluvit neda. Jen v zime je se zadkem sranda. Ale jinak neni vetsi rozdil. Motor nenu slyset skutecnost ze bere zadek z 99% taky nepostrehnes. Ticho. Ticho je jedina vec kdy opravdu premie vede. Asi tak.

Odpovědět  |   | 
CMBL  |  02. 03. 2019 13:32

Jo a kterou verzi Ma6 bys postavil vedle 2.0 TSI 200kW 4x4? Takový pašík umí jezdit bokem, je daleko lépe odhlučněný než jakákoliv Ma6, dynamika má úplně jiný level, je pohodlnější a může mít prvky výbavy o kterých se Ma6 může nechat jenom zdát. Ma6 dokáže konkurovat jenom nějakým základním verzím pašíka, tam ale končí a dál nic nemá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 15:52

Třeba 2.5 turbo 186 kW není zas tak daleko (bohužel evropa není zas tak zajímavej trh). A jak je to s jízdníma vlastnostma, to samozřejmě ví každej, kdo v obou jel a nebylo to jen rovně a pochopitelně není totální řidičský dřevo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  02. 03. 2019 16:33

Vytahovat 2.5 turbo je jako vytahovat šestiválec, který se dává do pašíka v USA. Tedy absolutně na houno.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 17:55

Jasně pokud si ho nedovezeš tak jo, ale tak otázka nestála.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 03. 2019 13:16

Kustod: Tato puska je velmi vzacna. Ma 500 rokov.
Navstevnik: Vtedy pusky este neexistovali.
Kustod: Preto je vzacna....

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 03. 2019 14:37

Už hockto robí limitky. Pre túto limitku si idem nohy dolámať.

Odpovědět  |   | 

Fleetová popelnice v joggingovým ohozu pro zakomplexovaný primitivy

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 03. 2019 22:38

Ty hrozny jsou stejne kysele, rekla si Liska.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 03. 2019 23:59

Co je to za vtip? Všechny R-line pakety jsou naprosto infantilní a tento je obzvlášť vypečený. Čtyřnásobné fejkové výfuky, to tu ještě nebylo. Někdo se musel zbláznit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 03. 2019 17:23

Asi by koncern polozilo kdyby tam dal realne... - vlastne stejne to zaplati zakaznik tak kdw je problem?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 03. 2019 14:46

Ty přední kotouče za těma 19kama fakt vypadají směšně.Mohli dát dopředu aspoň 340mm kotouče když mají nejsilnější motory.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A