Do Ženevy míří vzácný VW Passat R-Line Edition. Pokud se vám líbí, musíte si pospíšit

Mrdokvas  |  01. 03. 2019 12:34

utřete si rákosku aspoň do tý záclony tvl

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  01. 03. 2019 16:39

To nemění nic na situaci, že se jedná o nejlepší nepremiové auto za danou cenu. Čím rychleji jedeš, tím lépe se řídí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 03. 2019 18:39

Jednoznačne z nepremiových aut momentalne najlepšie auto aj ked Insignia je velmi velmi blizko.Táto edicia vyzera super.

Odpovědět  |   | 

Myslíš to impotentní bezpohlavní řízení?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  01. 03. 2019 20:52

Všechen mainstream je při běžné jízdě nudný. Ovšem zde, když šlápneš na plyn, je to úplně jiné auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 03. 2019 08:28

Jeden nesmysl vedle 2.Napriklad M6 je daleko peijemnejsi a kvalitnejsi nez tenhle stroj. Jezdim premii a o zabave za volantem se opravdu mluvit neda. Jen v zime je se zadkem sranda. Ale jinak neni vetsi rozdil. Motor nenu slyset skutecnost ze bere zadek z 99% taky nepostrehnes. Ticho. Ticho je jedina vec kdy opravdu premie vede. Asi tak.

Odpovědět  |   | 
CMBL  |  02. 03. 2019 13:32

Jo a kterou verzi Ma6 bys postavil vedle 2.0 TSI 200kW 4x4? Takový pašík umí jezdit bokem, je daleko lépe odhlučněný než jakákoliv Ma6, dynamika má úplně jiný level, je pohodlnější a může mít prvky výbavy o kterých se Ma6 může nechat jenom zdát. Ma6 dokáže konkurovat jenom nějakým základním verzím pašíka, tam ale končí a dál nic nemá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 15:52

Třeba 2.5 turbo 186 kW není zas tak daleko (bohužel evropa není zas tak zajímavej trh). A jak je to s jízdníma vlastnostma, to samozřejmě ví každej, kdo v obou jel a nebylo to jen rovně a pochopitelně není totální řidičský dřevo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  02. 03. 2019 16:33

Vytahovat 2.5 turbo je jako vytahovat šestiválec, který se dává do pašíka v USA. Tedy absolutně na houno.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 17:55

Jasně pokud si ho nedovezeš tak jo, ale tak otázka nestála.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 03. 2019 13:16

Kustod: Tato puska je velmi vzacna. Ma 500 rokov.
Navstevnik: Vtedy pusky este neexistovali.
Kustod: Preto je vzacna....

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 03. 2019 14:37

Už hockto robí limitky. Pre túto limitku si idem nohy dolámať.

Odpovědět  |   | 

Fleetová popelnice v joggingovým ohozu pro zakomplexovaný primitivy

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 03. 2019 22:38

Ty hrozny jsou stejne kysele, rekla si Liska.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 03. 2019 23:59

Co je to za vtip? Všechny R-line pakety jsou naprosto infantilní a tento je obzvlášť vypečený. Čtyřnásobné fejkové výfuky, to tu ještě nebylo. Někdo se musel zbláznit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 03. 2019 17:23

Asi by koncern polozilo kdyby tam dal realne... - vlastne stejne to zaplati zakaznik tak kdw je problem?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 03. 2019 14:46

Ty přední kotouče za těma 19kama fakt vypadají směšně.Mohli dát dopředu aspoň 340mm kotouče když mají nejsilnější motory.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A