Do Ženevy míří vzácný VW Passat R-Line Edition. Pokud se vám líbí, musíte si pospíšit

Mrdokvas  |  01. 03. 2019 12:34

utřete si rákosku aspoň do tý záclony tvl

Odpovědět  |   | 
Pravda pravdoucí  |  01. 03. 2019 16:39

To nemění nic na situaci, že se jedná o nejlepší nepremiové auto za danou cenu. Čím rychleji jedeš, tím lépe se řídí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  01. 03. 2019 18:39

Jednoznačne z nepremiových aut momentalne najlepšie auto aj ked Insignia je velmi velmi blizko.Táto edicia vyzera super.

Odpovědět  |   | 

Myslíš to impotentní bezpohlavní řízení?

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  01. 03. 2019 20:52

Všechen mainstream je při běžné jízdě nudný. Ovšem zde, když šlápneš na plyn, je to úplně jiné auto.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 03. 2019 08:28

Jeden nesmysl vedle 2.Napriklad M6 je daleko peijemnejsi a kvalitnejsi nez tenhle stroj. Jezdim premii a o zabave za volantem se opravdu mluvit neda. Jen v zime je se zadkem sranda. Ale jinak neni vetsi rozdil. Motor nenu slyset skutecnost ze bere zadek z 99% taky nepostrehnes. Ticho. Ticho je jedina vec kdy opravdu premie vede. Asi tak.

Odpovědět  |   | 
CMBL  |  02. 03. 2019 13:32

Jo a kterou verzi Ma6 bys postavil vedle 2.0 TSI 200kW 4x4? Takový pašík umí jezdit bokem, je daleko lépe odhlučněný než jakákoliv Ma6, dynamika má úplně jiný level, je pohodlnější a může mít prvky výbavy o kterých se Ma6 může nechat jenom zdát. Ma6 dokáže konkurovat jenom nějakým základním verzím pašíka, tam ale končí a dál nic nemá.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 15:52

Třeba 2.5 turbo 186 kW není zas tak daleko (bohužel evropa není zas tak zajímavej trh). A jak je to s jízdníma vlastnostma, to samozřejmě ví každej, kdo v obou jel a nebylo to jen rovně a pochopitelně není totální řidičský dřevo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  02. 03. 2019 16:33

Vytahovat 2.5 turbo je jako vytahovat šestiválec, který se dává do pašíka v USA. Tedy absolutně na houno.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 03. 2019 17:55

Jasně pokud si ho nedovezeš tak jo, ale tak otázka nestála.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 03. 2019 13:16

Kustod: Tato puska je velmi vzacna. Ma 500 rokov.
Navstevnik: Vtedy pusky este neexistovali.
Kustod: Preto je vzacna....

Odpovědět  |   | 
Jano  |  01. 03. 2019 14:37

Už hockto robí limitky. Pre túto limitku si idem nohy dolámať.

Odpovědět  |   | 

Fleetová popelnice v joggingovým ohozu pro zakomplexovaný primitivy

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 03. 2019 22:38

Ty hrozny jsou stejne kysele, rekla si Liska.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 03. 2019 23:59

Co je to za vtip? Všechny R-line pakety jsou naprosto infantilní a tento je obzvlášť vypečený. Čtyřnásobné fejkové výfuky, to tu ještě nebylo. Někdo se musel zbláznit

Odpovědět  |   | 
Petr  |  02. 03. 2019 17:23

Asi by koncern polozilo kdyby tam dal realne... - vlastne stejne to zaplati zakaznik tak kdw je problem?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 03. 2019 14:46

Ty přední kotouče za těma 19kama fakt vypadají směšně.Mohli dát dopředu aspoň 340mm kotouče když mají nejsilnější motory.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 186 N/A