Do Ženevy míří vzácný VW Passat R-Line Edition. Pokud se vám líbí, musíte si pospíšit

Volkswagen přiveze do Ženevy také speciální edici nedávno modernizovaného Passatu. Novinka bude určena pro velmi omezený počet zájemců.

Vedle modernizovaného Passatu, o němž jsme se už podrobněji rozepsali dříve, přiveze Volkswagen do Ženevy mimo jiné i jeho novou, limitovanou verzi R-Line Edition. Model nabídne unikátní barevné kombinace, rozšířenou základní výbavu a výkonné motory. Novinka bude nabízena výhradně v karoserii kombi (Variant).

Volkswagen T-Roc R oficiálně: Má 300 koní, čtyřkolku a vypínatelné ESP!

Volkswagen T-Roc R oficiálně: Má 300 koní, čtyřkolku a vypínatelné ESP!

R-Line Edition se vyznačuje šedým lakem „Moonstone Grey“, doplněným o kontrastní černé prvky včetně rámečků a mřížek předního nárazníku a masky chladiče, krytů zrcátek, lemování prahů, zadního nárazníku a koncovek výfuku. Černě je lakována i střecha a zbytek podtrhují leskle černá 19palcová kola známá z Golfu R.

Tmavý motiv najdete také v interiéru, kde se objevují sportovní sedačky se středovými díly čalouněnými kůží Nappa, kontrast zajišťuje stříbrné lemování palubní desky a nové ambientní osvětlení. Standardní výbavou je i digitální přístrojový štít a vrcholný infotainment systém Discover Pro s 9,2palcovým displejem.

Potvrzeno: Volkswagen udělá z Jetty samostatnou značku. Výhradně však pro Čínu

Potvrzeno: Volkswagen udělá z Jetty samostatnou značku. Výhradně však pro Čínu

V balíčku asistentů se rovněž ukazuje nejnovější systém Travel Assist, nabízející částečně autonomní řízení až do rychlosti 210 km/h. Mezi další výbavou, standardně určenou pro R-Line Edition, jsou nové LED Matrix světlomety IQ Light, kamerový systém s 360° rozhledem a podvozek s adaptivními tlumiči. Podobně jako výkonného Golfu R a T-Rocu R je poté možné u Passatu zcela vypnout ESP.

Limitovaná R-Line Edition bude dostupná se dvěma motory – naftovým dvoulitrem TDI bi-Turbo o výkonu 176 kW (240 koní) a benzinovým dvoulitrem TSI o výkonu 200 kW (272 koní). Obě jednotky jsou kombinovány s pohonem všech kol. Výrobu Volkswagen omezí na pouhých 2000 kusů. Předprodej pro Evropu začíná letos v květnu. Cenovky zatím neznáme.

Galerie doplněna o standardní Volkswagen Passat Variant R-Line.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek