Koncept plážové buginy od VW přijede do Ženevy. Produkce se zvažuje

Na autosalonu v Ženevě ukáže Volkswagen koncept plážové buginy s elektrickým pohonem.

Takzvaný Volkswagen „Beach Buggy“ si zažil svou největší slávu v období 60. let v USA. Nyní se ovšem potvrzují dřívější zvěsti a Volkswagen chystá myšlenku plážové buginy přivést zpátky ze záhrobí, a to prostřednictvím moderního elektrického konceptu. Zatím nám automobilka dopřává pohled na dvojici nových ilustrací.

Bugina si tedy zachová určitou špetku původního očesaného Brouku z šedesátek s kulatými světly vepředu a podrží si rovněž některé křivky otevřené karoserie s ochranným rámem za posádkou. Koncept bude mimochodem postaven na nové elektrické platformě MEB, kterou VW plánuje pro celou řadu svých chystaných elektromobilů rodiny I.D.

Italdesign pomalu odhaluje své nové dílo. Půjde o další supersport s technikou VW?

Italdesign pomalu odhaluje své nové dílo. Půjde o další supersport s technikou VW?

K ilustracím ještě výrobce neposkytuje žádné detailnější technické informace, každopádně ale očekávejte použití jednoho či dvou elektromotorů, bateriového modulu uloženého v podlaze a pohon zadních či všech kol. Volkswagen se ostatně bude snažit předvést, že jeho nová elektrická platforma je vhodná pro vozidlo každého typu.

„Bugina je více než auto. Je ztělesněním života a energie, přičemž tyto vlastnosti jsou součástí i této elektrické novinky. Ukazuje přitom, jak může vypadat moderní ne-retro interpretace klasiky ve spojení s elektromobilitou,“ okomentoval koncept šéfdesignér Volkswagenu Klaus Bischoff.

Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

Nejrychlejší VW Golf GTI všech dob umí 264 km/h. Bude vás to ale něco stát

Premiéra konceptu proběhne na březnovém autosalonu v Ženevě. O možné produkci sériové verze podle všeho Volkswagen přemýšlí a rozhodnutí padne „až po pořádném zvážení“.

Galerie doplněna o starší koncept Volkswagen buggy up! z roku 2011.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek