Mitsubishi má recept na stáří. Třetí facelift ASX se vydařil i pod kapotou

15 komentářů

k22
11. března • 10:03

Dynamika težšího Outlanderu se stejným motorem:
https://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php...
0-100 km/h (s):
9.9
Overtaking factor 80-120: 7s

Brutus
9. března • 11:49

Přeplácaný starý sráč, který vychází z Citroenu C4 Aircross a vyrábí se už od roku 2011.Už od začátku je to pořadný nepovedený křáp. A to, že na to udělají fejkové koncovky ala RangeRover Evoq a přední mlhovky ala Kia to nezachrání. Hrozné
Kde sou ty doby poctivých modelů Pajero, Terrano

OnlyTruth
9. března • 19:43

zrusili galant vr4 , eclipse , lancer evo .. zevraj ludia nechcu sportove auta .. ano je to ciastocne pravda, v dnesnej dobe ludia nevedia riadit a sustreduju sa viac na mobil ako volant .. je to skoda lebo taketo tradicie koncia .. a ako som sa pozeral na mitusbishi pred 15-20rokmi je dnes uz horsie auto .. a mne to pride ako keby znacka koncila ako je jasne, ze nezrusia vsak maju strategicke aliancie a predavaju tieto spatne suvcka ale co uz .. mozno to coskoro kupi nejaka cina ako volvo alebo mg

Hanyz
9. března • 12:56

C4 Aircr. se vyráběl z ASX!
Tak, jako C-cross. byl Outlander!
Dostuduj si to.

setr
9. března • 12:19

Je to levný, ale solidně dělaný auto. Pachéro a Teráno jsou úplně jiná liga. Taky 3x dražší.

Stary pes
8. března • 22:29

Ak bude ta prevodovka dobre odstupnovana a niekto jazdi prevazne okresne cesty, nevidim to ako velky problem. Exterier sa celkom podaril. Pre dochodcu na navstevu lekara v okresnom meste ok.

k22
11. března • 9:51

V pohodě i na dálnic (na té naši domácí), pojedeš na 5ku a ve stoupání dlší starou dobrou 4ku a bude to ok.

Milhaus
9. března • 18:12

Jen ty důchodci nechtějí dvoulitrový motory

důchodce
9. března • 19:18

Já ho náhodou mám. Mimochodem, oprav si hrubku.:-D

důchodce
9. března • 7:18

Co blbneš, tohle by mi nestačilo. :-D

tom
8. března • 20:03

petikvalt to kazi

k22
11. března • 9:49

Bude to typický pětikvalt: 1-4 zpřevodované normálně, 5ka dlouhá jako jinde 6ka=úsporná jízda po rovině bez potřeby výraznější akcelerace. lepší než litrový tříhrnek, kdy je levá na volantu a pravá na řadičce..

eRRor
11. března • 13:06

Ani nie, v Outlanderi to na 5-ke toci cca 3550 ot/min, teda je to normalne sprevodovane s chybajucou 6-tkou, jazdi sa s tym ok ale na dialnicu by to predsa len chcelo menej staromodnu prevodovku. Akceleracia je vpohode, samozrejme v otackach, konkretne max 6600 - a to mne napriklad vyhovuje.

Jaky
8. března • 21:16

Za me ne , dobra cena dobry motor bez kurv-tek.

Petoo55
8. března • 21:33

Tiež si myslím. Len, ako na tom bude podvozok.

Doporučujeme

Články odjinud