Toyota Supra jde na dračku! Pro letošní rok už v Evropě hlásí vyprodáno

45 komentářů

druh8472
10. března • 10:18

No jelikož ještě není spuštěná sériová výroba tak 900 kusů je velký úspěch. A 900 proto, že výrobní kapacity víc nedovolí. Pro Supru se totiž u nás vyrábí dost důležitá součást tohoto auta a teprve se čeká na spuštění sériové výroby.

a
4. března • 0:40

Zůstal bych v klidu. Určitě nebude problém si ji koupit u dealera v Německu, který bude první majitel. Samozřejmě asi s nějakým příplatkem. Třeba u Yarise 1.8 GRMN to tak bylo. Oficiálně limitka a hned vyprodaná a potom ještě několik měsíců bylo u německých dealerů k mání cca 15 aut. Tam to teda bylo za původní cenu.

Mirek
4. března • 20:33

Ale to není limitovaná edice, jako Yarise 1.8 GRMN, tady bych spíše uvedl limitovaná roční výroba kapacitou výrobce, ale kolik to je zatím nikdo, snad vyjma Toyoty a výrobce, neví.

Janda
4. března • 9:47

Myslím, že i v Česku se najde takový dealer.

Mám pravdu
3. března • 19:39

Bože, tady je zase chytráku. Kdo chce japonské auto, většinou o nějakém fádním evropském autě nepřemýšlí. To stejné s amerikami typu Corvette, Chalenger SRT, Camaro,... Raději sportovní Toyotu, která má tradici a nepotkám ji na každém rohu jak nějakou douče prémii, kterou má každý blbec a myslí si, že mu fádní krabici bude někdo závidět. Porsche se dalo na dráhu SUV krabic, které prodává nejvíce. Poslední dobrý model byl Carrera GT.

Pichler
3. března • 20:27

Toyota má tradici leda tak v bouchání těch nejmasovějších krabiček jako je Yaris nebo Corolla. Jako sportovní značka je to bezvýznamná nula, která se se sportovní image Porsche nemůže vůbec měřit.

Assasin
4. března • 7:01

Koncernový maniak. Samozřejmě napsal totální nesmysl. Takový už kolorit. B-] Německá auta nejsou o nic lepší než jakákoli jiná. Propagandu mají Němci a jejich věrní pisálci zmáknutou. Z historie víme, jak vše dopadlo.

Karel.
4. března • 8:50

Japonci byli největnější spojenci těch Němců a jejich demagogie byla ještě silnější než ta německá. Takže se není co divit, že i dnes jejich demagogická propaganda v autoprůmyslu na některé jedince zabírá.

bzzz
4. března • 19:57

Japonci nebyli zadni spojenci, jen meli spolecneho nepritele. Valecne akce nijak zvlast nekoordinovali. Nemci i Japonci po druhe valce vstali z popela, prestoze mely obe zeme horsi startovni pozici nez tehdy moderni Ceskoslovensko. Jak to vypada dnes, vime, ty proletarska/koblihova propagando ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
4. března • 21:45

Meleš houna, byli to spojenci nejvěrnější. Samozřejmě, že vstali z popela a jsou dál, možná sis toho nevšiml, ale tady byli komančové a ti zazdí vždycky a všechno a sto let po nich tráva neroste.

bzzz
5. března • 17:53

Komancove uz tady nejaky patek nejsou a nevsiml jsem si, ze bychom se sinuli k svetlym zitrkum ;-)

bzzz
3. března • 22:08

Bezvyznamna... tak urcite, soudruhu Ovcacku ;-)
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_in_motorsport...

Pichler
4. března • 8:46

Ano, v motorsportu bezvýznamná, v F1 ostuda jak barák (bez kloudného výsledku odešli se staženým ocasem), ve 24hLM ostuda jak barák (x let si proti Audi a Porsche ani nečuchli, až když ostatní automobilky odešly, tak získali jedno vítězství v "souboji" sami se sebou), ve WRC ostuda jak barák (podvádění a odchod s doživotní hambou).

bzzz
4. března • 9:14

Mas pravdu, ze pravidelne dojizdeli za Audi/Porsche (a pred zbytkem) na bedne, takze necuchli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pichler
4. března • 9:36

A kdo byl ten zbytek mimo Audi/Porsche? Netovární týmy, takže "úspěch" asi jako když kulometem rozstřílíš tisíc indiánů s luky a šípy.

bzzz
4. března • 19:54

Parkrat porazili i tovarni Audi, parkrat zustali po 24h o kolo/dve zpet. Ja vim, ze Audi/Porsche jsou jinde, ale tyhle silacke kecy... ceska klasika, jako ta Jihlavanka ;-)

Pichler
4. března • 21:59

Jo párkrát byli na párkách a nikdy nevyhráli. Až vloni, když jezdili sami. Úžasný výkon.

ACE
3. března • 20:41

Přesně tak, Toyota bouchá masově obyčejná i lehce nadčasová auta a to tak, že jich dokáže prodat mraky protože se prostě neserou a dělají co se po nich chce "jezdí", pak ještě bouchá hromady aut do terénu a to tak že jsou v tom na špici, pak ještě bouchá ještě hromady luxusních aut a tím pádem si může dovolit vyrábět i limitku a usmívat se, jak jim je zájemci rvou z rukou. Porsche jistě dělá špičkové sportovní vozy, ale aby je mohli dělat museli začít prodávat i Gaziky, které jim to z velké části financují. A jestli bude v podobné cenové hladině lepší Porsche a nebo Toyota, to vyřeší až jízda a ne blafy na netu.

nemám jméno
4. března • 11:32

"Toyota dělá lehce nad­ča­so­vá au­ta.... ".... Tak to je výplod dne. Jestli ten odporný design nazýváte nadčasovým, tak potěž....

ACE
4. března • 12:00

Spíš jsem myslel techniku, vzhled je mi krapet jedno i když zastaralej hnus co předvádí třeba koncern bych nedal.

Pichler
3. března • 21:00

A Toyota snad nedělá gazíky? A nefinancuje snad takovéto zanedbatelné série sporťáků právě těmi svými gazíky nebo ostatními masovými produkty? A nedělá náhodu to Porsche v poměru ke gazíkům daleko víc sporťáků než celá Toyota?

ACE
4. března • 5:24

To se jako znova ptáš na to o čem jsem se nahoře rozepsal :-D:-D:-D

Mirek
3. března • 20:50

Ještě je třeba dodat, že na tomhle autě nestojí životaschopnost automobilky, proto si můžou dovolit limitovanou výrobu, aby to nestálo na každém rohu ulice a držet cenu z důvodu velkého zájmu dost vysoko, ale Porsche musí svá auta vyrábět v co největších sériích, je to jejich hlavní výroba.

Sir_CHerokee
3. března • 19:42

Celkme souhlas, až na to, že to nejlepší na Supře je z Evropy (dodalo právě BMW), to méně povedené Japonci (design) a vyrábí se to v Evropě.

Jano
3. března • 20:01

Rakúska Magna vyrába špeciálne edície pre viacej automobiliek ,hlavne 4x4, majú svoje kapacity.

Mirek
3. března • 20:00

A víš, že BMW vyrábí také v USA a dováží se to de EU? To jen abys nebyl náhodou překvapený, až to zjistíš. :-D

Axel Toronto (xax41)
3. března • 19:17

Jde o jedno z nejocekavanejsich aut poslednich minimalne tri let ( ne v cesku, celosvetove ) a bude se podle toho i prodavat. Cena je naprosto v poradku, jsou podstatne horsi a naprosto tuctove atrapy aut ktere stoji v pomeru ke sve nicotnosti i daleko vic a presto se prodaji taky. Pokud ma ale nekdo jako nedostupny sen Passata s par lesklymi doplnky ( R ) a mluvi o nem jako o ridicske nirvane, ten si tezko koupi Supru, protoze ma vkus jak spravce flotily Bauhausu a navic neumi jezdit. Kdyz se o ni bavime v Nemecku s MAJITELI daleko drazsich aut, tak o ni mluvi kazdej pozitivne, chtel by ji vyzkouset a pak se uvidi, vsichni ji vidi jako kladivo na ve sve tride dnes etablovanejsi auta, ale ceskej majitel auta stareho prumerne 14 let, v lepsim pripade noveho do 15 tisic Euro, ale hlavne teoretickej znalec vsech tabulek s pruznym zrychlenim ma naprosto jinej nazor.

Alex Jörg (xax41)
4. března • 12:58

...

Sir_CHerokee
3. března • 19:41

Jedno z nejočekávanějších, jak se to pozná? Zda je cena v pořádku nebo ne, určí trh. Zatím si Toyota moc nevěří, viz 900ks celý roční objem.

Mirek
4. března • 20:35

Ale rok nezačíná na konci léta, kdy začnou dodávat auta.

Korec
3. března • 19:20

Kladivo ve své třídě? A to je jaká třída? 718 si s tím vytře laufy kdykoliv a kdekoliv, co tam máš dál?

bzzz
3. března • 17:41

Toyota udelala auto, pro Evropu vyclenila urcity pocet a nasadila nejakou cenu. A hlasi vyprodano. Nic vic, nic min. GT je udajne propadak... a ridici na nej peji ody. Lexus neproda tolik co D3, ale na nektere kousky zase ridici peji ody. Supru prece nikdo nemuze chtit... a ma vyprodano - jedno ze 'par' kousku (nemluve o ohlasech na auto samotne). Tak nevim ;-)PS Ja kazdemu preju co nejvice bezpecnym km v jeho vysnenem aute (jedno jakem).

ACE
3. března • 13:50

Kdo to tady psal že je vlastně neprodejná, protože to není údajně premie nebo tak něco? Přihlašte se prosím. :-D:-D:-D

xyz
3. března • 16:57

On to bude prepadak rovnako ako gt86. Tie ceny su prilis sebavedome. Za 70 000 eur sa uz kupuju caymany a nie toyoty. Tych 900 nadsencov to nezachrani.

ACE
3. března • 20:10

Předsudky jsou na nic, v téhle kategorii jde o to co bude lepší případně prestižnější.

Král
3. března • 16:21

900 kusů na celou Evropu? Směšné. Daleko dražších 911ctek se v Evropě prodává cca 15 000.

Sir_CHerokee
3. března • 16:24

Jo, ta kvóta je tak, aby se akorát mohli chlubit, že mají vyprodáno .

Peter
3. března • 17:56

Ta kvóta je podle výrobních možností.

CMBL
3. března • 19:18

To je dobrá pohádka dětem na dobrou noc. Toyota, která vyrábí deset milionů aut musí omezit produkci na 900 kusů? Prostě si nevěří a proto to auto ani sami nevyrábí a objednali si směšný objem u externí firmy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. března • 19:53

Tak vzhledem k tomu, že první auta se mají dodávat až koncem léta, tak se mi na tom nezdá nic moc divného. Znamená to, že se bude jednat asi o čtyřměsíční produkci. Nikde se neuvádí, jaká produkce má být v následujícím roce.

Mirek
3. března • 20:43

Vidím, že mnozí nechápou, že nevyrábí jen pro Evropu a také to může ovlivnit náběh výroby. Žádná automobilka nevyrábí okamžitě na plný výkon.

Sir_CHerokee
3. března • 19:36

Myslím, že to bude mnohem blíže pravdě..

....
3. března • 14:33

900 kusov predanych aut v celej EU ti pride ako nejaky extra uspech? :-O
Potom co povies na 500 000 predobjednavku TM3?

ACE
3. března • 20:09

Ale kdepak, úspěch je když se někomu povede legendu získat. ;-)

Mirek
3. března • 19:38

Jen, že pleteš jablka s hruškami. A pokud si sami stanovili kolik kusů ročně vyrobí a prodají, plní to a jsou v zisku, nejsou ve ztrátě, jako TM3, tak dobré, nebo myslíš, že ne? Tobě nedošlo, že tady nejde o masovku, jako má být Tesla?

Doporučujeme

Články odjinud