No jelikož ještě není spuštěná sériová výroba tak 900 kusů je velký úspěch. A 900 proto, že výrobní kapacity víc nedovolí. Pro Supru se totiž u nás vyrábí dost důležitá součást tohoto auta a teprve se čeká na spuštění sériové výroby.
Zůstal bych v klidu. Určitě nebude problém si ji koupit u dealera v Německu, který bude první majitel. Samozřejmě asi s nějakým příplatkem. Třeba u Yarise 1.8 GRMN to tak bylo. Oficiálně limitka a hned vyprodaná a potom ještě několik měsíců bylo u německých dealerů k mání cca 15 aut. Tam to teda bylo za původní cenu.
Ale to není limitovaná edice, jako Yarise 1.8 GRMN, tady bych spíše uvedl limitovaná roční výroba kapacitou výrobce, ale kolik to je zatím nikdo, snad vyjma Toyoty a výrobce, neví.
Myslím, že i v Česku se najde takový dealer.
Bože, tady je zase chytráku. Kdo chce japonské auto, většinou o nějakém fádním evropském autě nepřemýšlí. To stejné s amerikami typu Corvette, Chalenger SRT, Camaro,... Raději sportovní Toyotu, která má tradici a nepotkám ji na každém rohu jak nějakou douče prémii, kterou má každý blbec a myslí si, že mu fádní krabici bude někdo závidět. Porsche se dalo na dráhu SUV krabic, které prodává nejvíce. Poslední dobrý model byl Carrera GT.
Toyota má tradici leda tak v bouchání těch nejmasovějších krabiček jako je Yaris nebo Corolla. Jako sportovní značka je to bezvýznamná nula, která se se sportovní image Porsche nemůže vůbec měřit.
Koncernový maniak. Samozřejmě napsal totální nesmysl. Takový už kolorit. B-] Německá auta nejsou o nic lepší než jakákoli jiná. Propagandu mají Němci a jejich věrní pisálci zmáknutou. Z historie víme, jak vše dopadlo.
Japonci byli největnější spojenci těch Němců a jejich demagogie byla ještě silnější než ta německá. Takže se není co divit, že i dnes jejich demagogická propaganda v autoprůmyslu na některé jedince zabírá.
Japonci nebyli zadni spojenci, jen meli spolecneho nepritele. Valecne akce nijak zvlast nekoordinovali. Nemci i Japonci po druhe valce vstali z popela, prestoze mely obe zeme horsi startovni pozici nez tehdy moderni Ceskoslovensko. Jak to vypada dnes, vime, ty proletarska/koblihova propagando ;-)
Meleš houna, byli to spojenci nejvěrnější. Samozřejmě, že vstali z popela a jsou dál, možná sis toho nevšiml, ale tady byli komančové a ti zazdí vždycky a všechno a sto let po nich tráva neroste.
Komancove uz tady nejaky patek nejsou a nevsiml jsem si, ze bychom se sinuli k svetlym zitrkum ;-)
Bezvyznamna... tak urcite, soudruhu Ovcacku ;-)https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_in_motorsport...
Ano, v motorsportu bezvýznamná, v F1 ostuda jak barák (bez kloudného výsledku odešli se staženým ocasem), ve 24hLM ostuda jak barák (x let si proti Audi a Porsche ani nečuchli, až když ostatní automobilky odešly, tak získali jedno vítězství v "souboji" sami se sebou), ve WRC ostuda jak barák (podvádění a odchod s doživotní hambou).
Mas pravdu, ze pravidelne dojizdeli za Audi/Porsche (a pred zbytkem) na bedne, takze necuchli.
A kdo byl ten zbytek mimo Audi/Porsche? Netovární týmy, takže "úspěch" asi jako když kulometem rozstřílíš tisíc indiánů s luky a šípy.
Parkrat porazili i tovarni Audi, parkrat zustali po 24h o kolo/dve zpet. Ja vim, ze Audi/Porsche jsou jinde, ale tyhle silacke kecy... ceska klasika, jako ta Jihlavanka ;-)
Jo párkrát byli na párkách a nikdy nevyhráli. Až vloni, když jezdili sami. Úžasný výkon.
Přesně tak, Toyota bouchá masově obyčejná i lehce nadčasová auta a to tak, že jich dokáže prodat mraky protože se prostě neserou a dělají co se po nich chce "jezdí", pak ještě bouchá hromady aut do terénu a to tak že jsou v tom na špici, pak ještě bouchá ještě hromady luxusních aut a tím pádem si může dovolit vyrábět i limitku a usmívat se, jak jim je zájemci rvou z rukou. Porsche jistě dělá špičkové sportovní vozy, ale aby je mohli dělat museli začít prodávat i Gaziky, které jim to z velké části financují. A jestli bude v podobné cenové hladině lepší Porsche a nebo Toyota, to vyřeší až jízda a ne blafy na netu.
"Toyota dělá lehce nadčasová auta.... ".... Tak to je výplod dne. Jestli ten odporný design nazýváte nadčasovým, tak potěž....
Spíš jsem myslel techniku, vzhled je mi krapet jedno i když zastaralej hnus co předvádí třeba koncern bych nedal.
A Toyota snad nedělá gazíky? A nefinancuje snad takovéto zanedbatelné série sporťáků právě těmi svými gazíky nebo ostatními masovými produkty? A nedělá náhodu to Porsche v poměru ke gazíkům daleko víc sporťáků než celá Toyota?
To se jako znova ptáš na to o čem jsem se nahoře rozepsal :-D:-D:-D
Ještě je třeba dodat, že na tomhle autě nestojí životaschopnost automobilky, proto si můžou dovolit limitovanou výrobu, aby to nestálo na každém rohu ulice a držet cenu z důvodu velkého zájmu dost vysoko, ale Porsche musí svá auta vyrábět v co největších sériích, je to jejich hlavní výroba.
Celkme souhlas, až na to, že to nejlepší na Supře je z Evropy (dodalo právě BMW), to méně povedené Japonci (design) a vyrábí se to v Evropě.
Rakúska Magna vyrába špeciálne edície pre viacej automobiliek ,hlavne 4x4, majú svoje kapacity.
A víš, že BMW vyrábí také v USA a dováží se to de EU? To jen abys nebyl náhodou překvapený, až to zjistíš. :-D
Jde o jedno z nejocekavanejsich aut poslednich minimalne tri let ( ne v cesku, celosvetove ) a bude se podle toho i prodavat. Cena je naprosto v poradku, jsou podstatne horsi a naprosto tuctove atrapy aut ktere stoji v pomeru ke sve nicotnosti i daleko vic a presto se prodaji taky. Pokud ma ale nekdo jako nedostupny sen Passata s par lesklymi doplnky ( R ) a mluvi o nem jako o ridicske nirvane, ten si tezko koupi Supru, protoze ma vkus jak spravce flotily Bauhausu a navic neumi jezdit. Kdyz se o ni bavime v Nemecku s MAJITELI daleko drazsich aut, tak o ni mluvi kazdej pozitivne, chtel by ji vyzkouset a pak se uvidi, vsichni ji vidi jako kladivo na ve sve tride dnes etablovanejsi auta, ale ceskej majitel auta stareho prumerne 14 let, v lepsim pripade noveho do 15 tisic Euro, ale hlavne teoretickej znalec vsech tabulek s pruznym zrychlenim ma naprosto jinej nazor.
...
Jedno z nejočekávanějších, jak se to pozná? Zda je cena v pořádku nebo ne, určí trh. Zatím si Toyota moc nevěří, viz 900ks celý roční objem.
Ale rok nezačíná na konci léta, kdy začnou dodávat auta.
Kladivo ve své třídě? A to je jaká třída? 718 si s tím vytře laufy kdykoliv a kdekoliv, co tam máš dál?
Toyota udelala auto, pro Evropu vyclenila urcity pocet a nasadila nejakou cenu. A hlasi vyprodano. Nic vic, nic min. GT je udajne propadak... a ridici na nej peji ody. Lexus neproda tolik co D3, ale na nektere kousky zase ridici peji ody. Supru prece nikdo nemuze chtit... a ma vyprodano - jedno ze 'par' kousku (nemluve o ohlasech na auto samotne). Tak nevim ;-)PS Ja kazdemu preju co nejvice bezpecnym km v jeho vysnenem aute (jedno jakem).
Kdo to tady psal že je vlastně neprodejná, protože to není údajně premie nebo tak něco? Přihlašte se prosím. :-D:-D:-D
On to bude prepadak rovnako ako gt86. Tie ceny su prilis sebavedome. Za 70 000 eur sa uz kupuju caymany a nie toyoty. Tych 900 nadsencov to nezachrani.
Předsudky jsou na nic, v téhle kategorii jde o to co bude lepší případně prestižnější.
900 kusů na celou Evropu? Směšné. Daleko dražších 911ctek se v Evropě prodává cca 15 000.
Jo, ta kvóta je tak, aby se akorát mohli chlubit, že mají vyprodáno .
Ta kvóta je podle výrobních možností.
To je dobrá pohádka dětem na dobrou noc. Toyota, která vyrábí deset milionů aut musí omezit produkci na 900 kusů? Prostě si nevěří a proto to auto ani sami nevyrábí a objednali si směšný objem u externí firmy.
Tak vzhledem k tomu, že první auta se mají dodávat až koncem léta, tak se mi na tom nezdá nic moc divného. Znamená to, že se bude jednat asi o čtyřměsíční produkci. Nikde se neuvádí, jaká produkce má být v následujícím roce.
Vidím, že mnozí nechápou, že nevyrábí jen pro Evropu a také to může ovlivnit náběh výroby. Žádná automobilka nevyrábí okamžitě na plný výkon.
Myslím, že to bude mnohem blíže pravdě..
900 kusov predanych aut v celej EU ti pride ako nejaky extra uspech? :-OPotom co povies na 500 000 predobjednavku TM3?
Ale kdepak, úspěch je když se někomu povede legendu získat. ;-)
Jen, že pleteš jablka s hruškami. A pokud si sami stanovili kolik kusů ročně vyrobí a prodají, plní to a jsou v zisku, nejsou ve ztrátě, jako TM3, tak dobré, nebo myslíš, že ne? Tobě nedošlo, že tady nejde o masovku, jako má být Tesla?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.