Toyota Supra jde na dračku! Pro letošní rok už v Evropě hlásí vyprodáno

ACE  |  03. 03. 2019 13:50

Kdo to tady psal že je vlastně neprodejná, protože to není údajně premie nebo tak něco? Přihlašte se prosím.

Odpovědět  |   | 
....  |  03. 03. 2019 14:33

900 kusov predanych aut v celej EU ti pride ako nejaky extra uspech?
Potom co povies na 500 000 predobjednavku TM3?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 19:38

Jen, že pleteš jablka s hruškami. A pokud si sami stanovili kolik kusů ročně vyrobí a prodají, plní to a jsou v zisku, nejsou ve ztrátě, jako TM3, tak dobré, nebo myslíš, že ne? Tobě nedošlo, že tady nejde o masovku, jako má být Tesla?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:09

Ale kdepak, úspěch je když se někomu povede legendu získat.

Odpovědět  |   | 
Král  |  03. 03. 2019 16:21

900 kusů na celou Evropu? Směšné. Daleko dražších 911ctek se v Evropě prodává cca 15 000.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 16:24

Jo, ta kvóta je tak, aby se akorát mohli chlubit, že mají vyprodáno .

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 17:56

Ta kvóta je podle výrobních možností.

Odpovědět  |   | 
CMBL  |  03. 03. 2019 19:18

To je dobrá pohádka dětem na dobrou noc. Toyota, která vyrábí deset milionů aut musí omezit produkci na 900 kusů? Prostě si nevěří a proto to auto ani sami nevyrábí a objednali si směšný objem u externí firmy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:36

Myslím, že to bude mnohem blíže pravdě..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 19:53

Tak vzhledem k tomu, že první auta se mají dodávat až koncem léta, tak se mi na tom nezdá nic moc divného. Znamená to, že se bude jednat asi o čtyřměsíční produkci. Nikde se neuvádí, jaká produkce má být v následujícím roce.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:43

Vidím, že mnozí nechápou, že nevyrábí jen pro Evropu a také to může ovlivnit náběh výroby. Žádná automobilka nevyrábí okamžitě na plný výkon.

Odpovědět  |   | 
xyz  |  03. 03. 2019 16:57

On to bude prepadak rovnako ako gt86. Tie ceny su prilis sebavedome. Za 70 000 eur sa uz kupuju caymany a nie toyoty. Tych 900 nadsencov to nezachrani.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:10

Předsudky jsou na nic, v téhle kategorii jde o to co bude lepší případně prestižnější.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2019 17:41

Toyota udelala auto, pro Evropu vyclenila urcity pocet a nasadila nejakou cenu. A hlasi vyprodano. Nic vic, nic min. GT je udajne propadak... a ridici na nej peji ody. Lexus neproda tolik co D3, ale na nektere kousky zase ridici peji ody. Supru prece nikdo nemuze chtit... a ma vyprodano - jedno ze 'par' kousku (nemluve o ohlasech na auto samotne). Tak nevim

PS Ja kazdemu preju co nejvice bezpecnym km v jeho vysnenem aute (jedno jakem).

Odpovědět  |   | 

Jde o jedno z nejocekavanejsich aut poslednich minimalne tri let ( ne v cesku, celosvetove ) a bude se podle toho i prodavat. Cena je naprosto v poradku, jsou podstatne horsi a naprosto tuctove atrapy aut ktere stoji v pomeru ke sve nicotnosti i daleko vic a presto se prodaji taky. Pokud ma ale nekdo jako nedostupny sen Passata s par lesklymi doplnky ( R ) a mluvi o nem jako o ridicske nirvane, ten si tezko koupi Supru, protoze ma vkus jak spravce flotily Bauhausu a navic neumi jezdit. Kdyz se o ni bavime v Nemecku s MAJITELI daleko drazsich aut, tak o ni mluvi kazdej pozitivne, chtel by ji vyzkouset a pak se uvidi, vsichni ji vidi jako kladivo na ve sve tride dnes etablovanejsi auta, ale ceskej majitel auta stareho prumerne 14 let, v lepsim pripade noveho do 15 tisic Euro, ale hlavne teoretickej znalec vsech tabulek s pruznym zrychlenim ma naprosto jinej nazor.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Korec  |  03. 03. 2019 19:20

Kladivo ve své třídě? A to je jaká třída? 718 si s tím vytře laufy kdykoliv a kdekoliv, co tam máš dál?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:41

Jedno z nejočekávanějších, jak se to pozná?

Zda je cena v pořádku nebo ne, určí trh. Zatím si Toyota moc nevěří, viz 900ks celý roční objem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2019 20:35

Ale rok nezačíná na konci léta, kdy začnou dodávat auta.

Odpovědět  |   | 
Alex Jörg (xax41)  |  04. 03. 2019 12:58

...

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  03. 03. 2019 19:39

Bože, tady je zase chytráku. Kdo chce japonské auto, většinou o nějakém fádním evropském autě nepřemýšlí. To stejné s amerikami typu Corvette, Chalenger SRT, Camaro,... Raději sportovní Toyotu, která má tradici a nepotkám ji na každém rohu jak nějakou douče prémii, kterou má každý blbec a myslí si, že mu fádní krabici bude někdo závidět. Porsche se dalo na dráhu SUV krabic, které prodává nejvíce. Poslední dobrý model byl Carrera GT.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:42

Celkme souhlas, až na to, že to nejlepší na Supře je z Evropy (dodalo právě BMW), to méně povedené Japonci (design) a vyrábí se to v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:00

A víš, že BMW vyrábí také v USA a dováží se to de EU? To jen abys nebyl náhodou překvapený, až to zjistíš.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 03. 2019 20:01

Rakúska Magna vyrába špeciálne edície pre viacej automobiliek ,hlavne 4x4, majú svoje kapacity.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  03. 03. 2019 20:27

Toyota má tradici leda tak v bouchání těch nejmasovějších krabiček jako je Yaris nebo Corolla. Jako sportovní značka je to bezvýznamná nula, která se se sportovní image Porsche nemůže vůbec měřit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:41

Přesně tak, Toyota bouchá masově obyčejná i lehce nadčasová auta a to tak, že jich dokáže prodat mraky protože se prostě neserou a dělají co se po nich chce "jezdí", pak ještě bouchá hromady aut do terénu a to tak že jsou v tom na špici, pak ještě bouchá ještě hromady luxusních aut a tím pádem si může dovolit vyrábět i limitku a usmívat se, jak jim je zájemci rvou z rukou. Porsche jistě dělá špičkové sportovní vozy, ale aby je mohli dělat museli začít prodávat i Gaziky, které jim to z velké části financují. A jestli bude v podobné cenové hladině lepší Porsche a nebo Toyota, to vyřeší až jízda a ne blafy na netu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:50

Ještě je třeba dodat, že na tomhle autě nestojí životaschopnost automobilky, proto si můžou dovolit limitovanou výrobu, aby to nestálo na každém rohu ulice a držet cenu z důvodu velkého zájmu dost vysoko, ale Porsche musí svá auta vyrábět v co největších sériích, je to jejich hlavní výroba.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  03. 03. 2019 21:00

A Toyota snad nedělá gazíky? A nefinancuje snad takovéto zanedbatelné série sporťáků právě těmi svými gazíky nebo ostatními masovými produkty? A nedělá náhodu to Porsche v poměru ke gazíkům daleko víc sporťáků než celá Toyota?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 03. 2019 05:24

To se jako znova ptáš na to o čem jsem se nahoře rozepsal

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  04. 03. 2019 11:32

"Toyota dělá lehce nad­ča­so­vá au­ta.... ".... Tak to je výplod dne. Jestli ten odporný design nazýváte nadčasovým, tak potěž....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 03. 2019 12:00

Spíš jsem myslel techniku, vzhled je mi krapet jedno i když zastaralej hnus co předvádí třeba koncern bych nedal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2019 22:08

Bezvyznamna... tak urcite, soudruhu Ovcacku
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_in_motorsport...

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 08:46

Ano, v motorsportu bezvýznamná, v F1 ostuda jak barák (bez kloudného výsledku odešli se staženým ocasem), ve 24hLM ostuda jak barák (x let si proti Audi a Porsche ani nečuchli, až když ostatní automobilky odešly, tak získali jedno vítězství v "souboji" sami se sebou), ve WRC ostuda jak barák (podvádění a odchod s doživotní hambou).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 09:14

Mas pravdu, ze pravidelne dojizdeli za Audi/Porsche (a pred zbytkem) na bedne, takze necuchli.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 09:36

A kdo byl ten zbytek mimo Audi/Porsche? Netovární týmy, takže "úspěch" asi jako když kulometem rozstřílíš tisíc indiánů s luky a šípy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 19:54

Parkrat porazili i tovarni Audi, parkrat zustali po 24h o kolo/dve zpet. Ja vim, ze Audi/Porsche jsou jinde, ale tyhle silacke kecy... ceska klasika, jako ta Jihlavanka

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 21:59

Jo párkrát byli na párkách a nikdy nevyhráli. Až vloni, když jezdili sami. Úžasný výkon.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  04. 03. 2019 07:01

Koncernový maniak. Samozřejmě napsal totální nesmysl. Takový už kolorit. Německá auta nejsou o nic lepší než jakákoli jiná. Propagandu mají Němci a jejich věrní pisálci zmáknutou. Z historie víme, jak vše dopadlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 03. 2019 08:50

Japonci byli největnější spojenci těch Němců a jejich demagogie byla ještě silnější než ta německá. Takže se není co divit, že i dnes jejich demagogická propaganda v autoprůmyslu na některé jedince zabírá.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 19:57

Japonci nebyli zadni spojenci, jen meli spolecneho nepritele. Valecne akce nijak zvlast nekoordinovali. Nemci i Japonci po druhe valce vstali z popela, prestoze mely obe zeme horsi startovni pozici nez tehdy moderni Ceskoslovensko. Jak to vypada dnes, vime, ty proletarska/koblihova propagando

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 03. 2019 21:45

Meleš houna, byli to spojenci nejvěrnější. Samozřejmě, že vstali z popela a jsou dál, možná sis toho nevšiml, ale tady byli komančové a ti zazdí vždycky a všechno a sto let po nich tráva neroste.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2019 17:53

Komancove uz tady nejaky patek nejsou a nevsiml jsem si, ze bychom se sinuli k svetlym zitrkum

Odpovědět  |   | 
a  |  04. 03. 2019 00:40

Zůstal bych v klidu. Určitě nebude problém si ji koupit u dealera v Německu, který bude první majitel. Samozřejmě asi s nějakým příplatkem. Třeba u Yarise 1.8 GRMN to tak bylo. Oficiálně limitka a hned vyprodaná a potom ještě několik měsíců bylo u německých dealerů k mání cca 15 aut. Tam to teda bylo za původní cenu.

Odpovědět  |   | 
Janda  |  04. 03. 2019 09:47

Myslím, že i v Česku se najde takový dealer.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2019 20:33

Ale to není limitovaná edice, jako Yarise 1.8 GRMN, tady bych spíše uvedl limitovaná roční výroba kapacitou výrobce, ale kolik to je zatím nikdo, snad vyjma Toyoty a výrobce, neví.

Odpovědět  |   | 
druh8472  |  10. 03. 2019 10:18

No jelikož ještě není spuštěná sériová výroba tak 900 kusů je velký úspěch. A 900 proto, že výrobní kapacity víc nedovolí. Pro Supru se totiž u nás vyrábí dost důležitá součást tohoto auta a teprve se čeká na spuštění sériové výroby.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 113 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A