Toyota Supra jde na dračku! Pro letošní rok už v Evropě hlásí vyprodáno

ACE  |  03. 03. 2019 13:50

Kdo to tady psal že je vlastně neprodejná, protože to není údajně premie nebo tak něco? Přihlašte se prosím.

Odpovědět  |   | 
....  |  03. 03. 2019 14:33

900 kusov predanych aut v celej EU ti pride ako nejaky extra uspech?
Potom co povies na 500 000 predobjednavku TM3?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 19:38

Jen, že pleteš jablka s hruškami. A pokud si sami stanovili kolik kusů ročně vyrobí a prodají, plní to a jsou v zisku, nejsou ve ztrátě, jako TM3, tak dobré, nebo myslíš, že ne? Tobě nedošlo, že tady nejde o masovku, jako má být Tesla?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:09

Ale kdepak, úspěch je když se někomu povede legendu získat.

Odpovědět  |   | 
Král  |  03. 03. 2019 16:21

900 kusů na celou Evropu? Směšné. Daleko dražších 911ctek se v Evropě prodává cca 15 000.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 16:24

Jo, ta kvóta je tak, aby se akorát mohli chlubit, že mají vyprodáno .

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 03. 2019 17:56

Ta kvóta je podle výrobních možností.

Odpovědět  |   | 
CMBL  |  03. 03. 2019 19:18

To je dobrá pohádka dětem na dobrou noc. Toyota, která vyrábí deset milionů aut musí omezit produkci na 900 kusů? Prostě si nevěří a proto to auto ani sami nevyrábí a objednali si směšný objem u externí firmy.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:36

Myslím, že to bude mnohem blíže pravdě..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 19:53

Tak vzhledem k tomu, že první auta se mají dodávat až koncem léta, tak se mi na tom nezdá nic moc divného. Znamená to, že se bude jednat asi o čtyřměsíční produkci. Nikde se neuvádí, jaká produkce má být v následujícím roce.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:43

Vidím, že mnozí nechápou, že nevyrábí jen pro Evropu a také to může ovlivnit náběh výroby. Žádná automobilka nevyrábí okamžitě na plný výkon.

Odpovědět  |   | 
xyz  |  03. 03. 2019 16:57

On to bude prepadak rovnako ako gt86. Tie ceny su prilis sebavedome. Za 70 000 eur sa uz kupuju caymany a nie toyoty. Tych 900 nadsencov to nezachrani.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:10

Předsudky jsou na nic, v téhle kategorii jde o to co bude lepší případně prestižnější.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2019 17:41

Toyota udelala auto, pro Evropu vyclenila urcity pocet a nasadila nejakou cenu. A hlasi vyprodano. Nic vic, nic min. GT je udajne propadak... a ridici na nej peji ody. Lexus neproda tolik co D3, ale na nektere kousky zase ridici peji ody. Supru prece nikdo nemuze chtit... a ma vyprodano - jedno ze 'par' kousku (nemluve o ohlasech na auto samotne). Tak nevim

PS Ja kazdemu preju co nejvice bezpecnym km v jeho vysnenem aute (jedno jakem).

Odpovědět  |   | 

Jde o jedno z nejocekavanejsich aut poslednich minimalne tri let ( ne v cesku, celosvetove ) a bude se podle toho i prodavat. Cena je naprosto v poradku, jsou podstatne horsi a naprosto tuctove atrapy aut ktere stoji v pomeru ke sve nicotnosti i daleko vic a presto se prodaji taky. Pokud ma ale nekdo jako nedostupny sen Passata s par lesklymi doplnky ( R ) a mluvi o nem jako o ridicske nirvane, ten si tezko koupi Supru, protoze ma vkus jak spravce flotily Bauhausu a navic neumi jezdit. Kdyz se o ni bavime v Nemecku s MAJITELI daleko drazsich aut, tak o ni mluvi kazdej pozitivne, chtel by ji vyzkouset a pak se uvidi, vsichni ji vidi jako kladivo na ve sve tride dnes etablovanejsi auta, ale ceskej majitel auta stareho prumerne 14 let, v lepsim pripade noveho do 15 tisic Euro, ale hlavne teoretickej znalec vsech tabulek s pruznym zrychlenim ma naprosto jinej nazor.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Korec  |  03. 03. 2019 19:20

Kladivo ve své třídě? A to je jaká třída? 718 si s tím vytře laufy kdykoliv a kdekoliv, co tam máš dál?

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:41

Jedno z nejočekávanějších, jak se to pozná?

Zda je cena v pořádku nebo ne, určí trh. Zatím si Toyota moc nevěří, viz 900ks celý roční objem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2019 20:35

Ale rok nezačíná na konci léta, kdy začnou dodávat auta.

Odpovědět  |   | 
Alex Jörg (xax41)  |  04. 03. 2019 12:58

...

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  03. 03. 2019 19:39

Bože, tady je zase chytráku. Kdo chce japonské auto, většinou o nějakém fádním evropském autě nepřemýšlí. To stejné s amerikami typu Corvette, Chalenger SRT, Camaro,... Raději sportovní Toyotu, která má tradici a nepotkám ji na každém rohu jak nějakou douče prémii, kterou má každý blbec a myslí si, že mu fádní krabici bude někdo závidět. Porsche se dalo na dráhu SUV krabic, které prodává nejvíce. Poslední dobrý model byl Carrera GT.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  03. 03. 2019 19:42

Celkme souhlas, až na to, že to nejlepší na Supře je z Evropy (dodalo právě BMW), to méně povedené Japonci (design) a vyrábí se to v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:00

A víš, že BMW vyrábí také v USA a dováží se to de EU? To jen abys nebyl náhodou překvapený, až to zjistíš.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 03. 2019 20:01

Rakúska Magna vyrába špeciálne edície pre viacej automobiliek ,hlavne 4x4, majú svoje kapacity.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  03. 03. 2019 20:27

Toyota má tradici leda tak v bouchání těch nejmasovějších krabiček jako je Yaris nebo Corolla. Jako sportovní značka je to bezvýznamná nula, která se se sportovní image Porsche nemůže vůbec měřit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  03. 03. 2019 20:41

Přesně tak, Toyota bouchá masově obyčejná i lehce nadčasová auta a to tak, že jich dokáže prodat mraky protože se prostě neserou a dělají co se po nich chce "jezdí", pak ještě bouchá hromady aut do terénu a to tak že jsou v tom na špici, pak ještě bouchá ještě hromady luxusních aut a tím pádem si může dovolit vyrábět i limitku a usmívat se, jak jim je zájemci rvou z rukou. Porsche jistě dělá špičkové sportovní vozy, ale aby je mohli dělat museli začít prodávat i Gaziky, které jim to z velké části financují. A jestli bude v podobné cenové hladině lepší Porsche a nebo Toyota, to vyřeší až jízda a ne blafy na netu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 03. 2019 20:50

Ještě je třeba dodat, že na tomhle autě nestojí životaschopnost automobilky, proto si můžou dovolit limitovanou výrobu, aby to nestálo na každém rohu ulice a držet cenu z důvodu velkého zájmu dost vysoko, ale Porsche musí svá auta vyrábět v co největších sériích, je to jejich hlavní výroba.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  03. 03. 2019 21:00

A Toyota snad nedělá gazíky? A nefinancuje snad takovéto zanedbatelné série sporťáků právě těmi svými gazíky nebo ostatními masovými produkty? A nedělá náhodu to Porsche v poměru ke gazíkům daleko víc sporťáků než celá Toyota?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 03. 2019 05:24

To se jako znova ptáš na to o čem jsem se nahoře rozepsal

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  04. 03. 2019 11:32

"Toyota dělá lehce nad­ča­so­vá au­ta.... ".... Tak to je výplod dne. Jestli ten odporný design nazýváte nadčasovým, tak potěž....

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 03. 2019 12:00

Spíš jsem myslel techniku, vzhled je mi krapet jedno i když zastaralej hnus co předvádí třeba koncern bych nedal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 03. 2019 22:08

Bezvyznamna... tak urcite, soudruhu Ovcacku
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_in_motorsport...

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 08:46

Ano, v motorsportu bezvýznamná, v F1 ostuda jak barák (bez kloudného výsledku odešli se staženým ocasem), ve 24hLM ostuda jak barák (x let si proti Audi a Porsche ani nečuchli, až když ostatní automobilky odešly, tak získali jedno vítězství v "souboji" sami se sebou), ve WRC ostuda jak barák (podvádění a odchod s doživotní hambou).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 09:14

Mas pravdu, ze pravidelne dojizdeli za Audi/Porsche (a pred zbytkem) na bedne, takze necuchli.

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 09:36

A kdo byl ten zbytek mimo Audi/Porsche? Netovární týmy, takže "úspěch" asi jako když kulometem rozstřílíš tisíc indiánů s luky a šípy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 19:54

Parkrat porazili i tovarni Audi, parkrat zustali po 24h o kolo/dve zpet. Ja vim, ze Audi/Porsche jsou jinde, ale tyhle silacke kecy... ceska klasika, jako ta Jihlavanka

Odpovědět  |   | 
Pichler  |  04. 03. 2019 21:59

Jo párkrát byli na párkách a nikdy nevyhráli. Až vloni, když jezdili sami. Úžasný výkon.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  04. 03. 2019 07:01

Koncernový maniak. Samozřejmě napsal totální nesmysl. Takový už kolorit. Německá auta nejsou o nic lepší než jakákoli jiná. Propagandu mají Němci a jejich věrní pisálci zmáknutou. Z historie víme, jak vše dopadlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 03. 2019 08:50

Japonci byli největnější spojenci těch Němců a jejich demagogie byla ještě silnější než ta německá. Takže se není co divit, že i dnes jejich demagogická propaganda v autoprůmyslu na některé jedince zabírá.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 03. 2019 19:57

Japonci nebyli zadni spojenci, jen meli spolecneho nepritele. Valecne akce nijak zvlast nekoordinovali. Nemci i Japonci po druhe valce vstali z popela, prestoze mely obe zeme horsi startovni pozici nez tehdy moderni Ceskoslovensko. Jak to vypada dnes, vime, ty proletarska/koblihova propagando

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  04. 03. 2019 21:45

Meleš houna, byli to spojenci nejvěrnější. Samozřejmě, že vstali z popela a jsou dál, možná sis toho nevšiml, ale tady byli komančové a ti zazdí vždycky a všechno a sto let po nich tráva neroste.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2019 17:53

Komancove uz tady nejaky patek nejsou a nevsiml jsem si, ze bychom se sinuli k svetlym zitrkum

Odpovědět  |   | 
a  |  04. 03. 2019 00:40

Zůstal bych v klidu. Určitě nebude problém si ji koupit u dealera v Německu, který bude první majitel. Samozřejmě asi s nějakým příplatkem. Třeba u Yarise 1.8 GRMN to tak bylo. Oficiálně limitka a hned vyprodaná a potom ještě několik měsíců bylo u německých dealerů k mání cca 15 aut. Tam to teda bylo za původní cenu.

Odpovědět  |   | 
Janda  |  04. 03. 2019 09:47

Myslím, že i v Česku se najde takový dealer.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 03. 2019 20:33

Ale to není limitovaná edice, jako Yarise 1.8 GRMN, tady bych spíše uvedl limitovaná roční výroba kapacitou výrobce, ale kolik to je zatím nikdo, snad vyjma Toyoty a výrobce, neví.

Odpovědět  |   | 
druh8472  |  10. 03. 2019 10:18

No jelikož ještě není spuštěná sériová výroba tak 900 kusů je velký úspěch. A 900 proto, že výrobní kapacity víc nedovolí. Pro Supru se totiž u nás vyrábí dost důležitá součást tohoto auta a teprve se čeká na spuštění sériové výroby.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A