Toyota Supra jde na dračku! Pro letošní rok už v Evropě hlásí vyprodáno

No a co, že jde o sourozence BMW Z4. Pořád má 340 koní a na stovku zrychlí za 4,3 sekundy. A lidé to moc dobře vědí i na našem kontinentu.

Nová generace legendárního sportovního vozu, který se světu představil na detroitském autosalonu, hlásí v Evropě vyprodáno, a to ještě před evropskou premiérou v Ženevě. I když se zarytí fanoušci původního sedmnáct let starého modelu nedokážou přenést přes spojenectví s BMW Z4, těší se novinka mimořádné oblibě.

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

Po premiéře se spustily první objednávky a zájemců se sešlo doslova tisíce. Pořadníky na rok 2019 jsou již zcela plné a ostatní netrpělivě čekají na spuštění čekací listiny pro rok 2020, u které se dá očekávat podobný, ne-li stejný výsledek.

Prvních 900 kusů pro příští rok tak již svého majitele má, stejně tak i uvítací speciální edice Toyota GR Supra A90 Edition s matně černým lakem a červeným interiérem, čítající 90 kusů. Uvedení nové Supry tak byla pro Toyotu opravdu trefa do černého.

Nová Toyota Supra má českou cenu! Je dražší než šestiválcové BMW Z4

Nová Toyota Supra má českou cenu! Je dražší než šestiválcové BMW Z4

Své nadšení vyjádřil i hlavní konstruktér vozu Tatsuja Tada: „Rád bych poděkoval prvním 900 zákazníkům za jejich rezervace, kterými si zajistili prioritní přístup k nové Toyotě GR Supra ještě před oficiální evropskou premiérou na ženevském autosalonu 2019. Jako hlavní konstruktér se již nemohu dočkat, až usednou za volant, a současně věřím, že v co největším počtu lidí znovu zažehneme touhu a umožníme jim se za volantem opět bavit.“

Český ceník Toyoty Supra vstoupil v platnost v polovině února. Prozatím je v nabídce pouze šestiválcová verze s výkonem 250 kW (340 koní) za 1.800.000 korun, což je více, než kolik dáte za technicky v podstatě stejný roadster BMW Z4. Výbava je ale natolik bohatá, že si můžete připlatit vlastně pouze za lak karoserie.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků