Toyota Supra jde na dračku! Pro letošní rok už v Evropě hlásí vyprodáno

No a co, že jde o sourozence BMW Z4. Pořád má 340 koní a na stovku zrychlí za 4,3 sekundy. A lidé to moc dobře vědí i na našem kontinentu.

Nová generace legendárního sportovního vozu, který se světu představil na detroitském autosalonu, hlásí v Evropě vyprodáno, a to ještě před evropskou premiérou v Ženevě. I když se zarytí fanoušci původního sedmnáct let starého modelu nedokážou přenést přes spojenectví s BMW Z4, těší se novinka mimořádné oblibě.

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

Nová Toyota Supra oficiálně: Už žádná tajemství! Jen u šestiválce nezůstane

Po premiéře se spustily první objednávky a zájemců se sešlo doslova tisíce. Pořadníky na rok 2019 jsou již zcela plné a ostatní netrpělivě čekají na spuštění čekací listiny pro rok 2020, u které se dá očekávat podobný, ne-li stejný výsledek.

Prvních 900 kusů pro příští rok tak již svého majitele má, stejně tak i uvítací speciální edice Toyota GR Supra A90 Edition s matně černým lakem a červeným interiérem, čítající 90 kusů. Uvedení nové Supry tak byla pro Toyotu opravdu trefa do černého.

Nová Toyota Supra má českou cenu! Je dražší než šestiválcové BMW Z4

Nová Toyota Supra má českou cenu! Je dražší než šestiválcové BMW Z4

Své nadšení vyjádřil i hlavní konstruktér vozu Tatsuja Tada: „Rád bych poděkoval prvním 900 zákazníkům za jejich rezervace, kterými si zajistili prioritní přístup k nové Toyotě GR Supra ještě před oficiální evropskou premiérou na ženevském autosalonu 2019. Jako hlavní konstruktér se již nemohu dočkat, až usednou za volant, a současně věřím, že v co největším počtu lidí znovu zažehneme touhu a umožníme jim se za volantem opět bavit.“

Český ceník Toyoty Supra vstoupil v platnost v polovině února. Prozatím je v nabídce pouze šestiválcová verze s výkonem 250 kW (340 koní) za 1.800.000 korun, což je více, než kolik dáte za technicky v podstatě stejný roadster BMW Z4. Výbava je ale natolik bohatá, že si můžete připlatit vlastně pouze za lak karoserie.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků