Toto je nový Peugeot 208! Fotky unikly ještě před oficiální premiérou

Josephko  |  22. 02. 2019 13:48

Not bad. Mohlo to dopadnúť aj horšie...

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 02. 2019 13:59

Za mě dobrý, resp. nejlíp vypadající malý Peugeot od dob 205.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:37

On taky na 205 navazuje třeba tvarem bočních oken.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 13:55

Že poslední dobou všem unikají fóra před premiérou.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 13:59

Ten volant, ktery je zploštĕlý že dvou stran, by mě pěkně štval, už spodní zploštĕlá strana je ozdravná.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  22. 02. 2019 18:32

Svatá pravda, ten hranatý pidivolant je peklo. Navíc ho má člověk na kolenou protože sedák nejde dát dostatečně nízko. Jak se mi třeba 508 líbí, tak tímhle to doćista zabili.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  22. 02. 2019 18:35

Na loňský roadshow sem vystřidal tři modely a taky sem se necítil. U 308 GTI mi to dočista zkazilo zážitek s jízdy

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:35

Možná to skončí u formulovėho nebo letadlovėho tvaru. Pak bude místa dost.

Odpovědět  |   | 
 |  22. 02. 2019 15:12

Modelem 3008,5008,508,206 se vrací Peugeot zpět na špičku kde vždy byl. Po letech nepochopitelných hnusů a nevzhledných hovadin je tohle ta pravý recept. Kvalita interiéru ttaké o 200%změna.
Jen ty ceny. Chtít za 508čku milion a víc to se někdo u Peugeotu posral ne😂😂😂 To bych šel pro Superba sory

Odpovědět  |   | 
 |  22. 02. 2019 15:13

Oprava 208 sorááč

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 02. 2019 15:52

Skrátka zmena o 360 stupňov...

Odpovědět  |   | 
kari  |  25. 02. 2019 08:24

Co je na 3008,5008 a vlastně i 508 špičkového, respektive co je posouvá na špičku? Já mám na Peugeotech najeto hodně, Od 205, 306,406, 607... ale právě zrovna aktuální Peugeot kromě vzhledu, který se m líbí nemá co nabídnout. "Krabice" hrající si na SUV bez pohonu všech kol a krásné 508 končí na 1,6. Ano parametrově to není špatné, ale pořád to je 1,6 pro jejich "luxusní" model. Bohužel krásné pozlátko, ale uvnitř už to není taková sláva.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 02. 2019 16:21

Celkom pekné.Ale nie su na fotke č.4 z boku tie zadné dvere voči tým predným volaké malé? Takže vzadu bude miesto asi len pre deti.Ale čo sa týka materialov vo vnutri už dnešná 308 ich ma dosť dobré takže Peugeot urobil určite posun vpred.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  22. 02. 2019 20:39

Keď si pozrieš C3 je to to isté len s iným kabátom, takže aj priestorovo to bude ako C3,však sa spolu vyrábajú v Trnave na 1 linke. Netreba sa dať oklamať tvarom zadných dverí lebo ich časť má aj C3 falošnú- otvor je menší.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 02. 2019 21:19

Asi to tak bude.Ale kolega si kupil C3 Play a sedel som v tom a vzadu bol relativne dosť miesta na tuto triedu aj ked si myslim že take Ibiza,Polo alebo i20 budu hlavne vzadu priestranejšie.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:41

Ta boční okna vypadají na dnešní dobu dost vysoká. Že by zase někdo kladl důraz na dobrý výhled?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  22. 02. 2019 17:44

keby peugeot spravi poriadny 2,0 benzin a torsen 4kolku .. nie ako dnesne akoze stvorkolky haldex od vw ... tak by to bolo paradne .. kde su casy ako 405 t16 :)

Odpovědět  |   | 
Q7  |  22. 02. 2019 19:55

Torsen čtyřkolku už dělá jenom Audi a to ještě jenom ve vyšších třídách, chtít jí v mainstreamu u malého auta je dost velká utopie.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 02. 2019 08:38

ako mne sa 208cka paci , v nej by stacilo aj s viaclamelovou spojkou awd .. a torsen by som bral v 508 .. ako ja viem, ze to nie je velmi realne ale vzdy snivam, ze auta sa zase polepsia

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 02. 2019 20:41

Audi už Torsen taky pomalu opouští. Nová A6 má Torsen jenom s u verzí s měničovým automatem (Tiptronic). U verzí s robotizovanou převodovkou (S-tronic/DSG) je připojování zadního náhonu pomocí spojek.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 02. 2019 11:09

no ved toto , preto sa hnevam aj na audi .. a pise tam quattro .. pozeral som aj testy a oproti starej dobrej technike toto nove nic moc .. ako ja mam rad pokrok ale toto nie je krok v pred podlamna ... mne to pripada tak, ze kupujuci je ajtak debil do aut je mu jedno co mu dame vsak sa v tom nevyzna .. a potom pravy vodic ked pojde do mensieho terenu hned uvidi, ze aha zaco som tal tolko penazi ked to nie je prave quattro

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 17:58

Bez toho aby som cital co kto nizsie napisal... Sakra, vyrabajte ho!!! Ten dizajn je brutalny

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  22. 02. 2019 18:17

Auto sa zvonka velmi podarilo. I ked nejake skusenosti s Peugeot mam a nijako ma nenadchli. Mal som 206ku ako sluzobak. Francuza by som si po mojich skusenostiach uz nikdy nekupil. Najazdil som na Citroene 90 000km a stacilo. Vyhodene peniaze. Konkretne Citroen C4 a som myslel ze zly kus a vzdialeny sused si ho tiez kupil, lebo sa mu pacilo moje auto. Uz tiez place...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  22. 02. 2019 19:18

Design za me velice povedene. Jen ten i cockpit. To mi jednoduse absolutne nesedi. Aspon v 308 je to pekelna ergonomie.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 02. 2019 20:01

pozri sa, že tebe ten i-cocpit, nevyhovuje, hlavna vec, že sa páči zákazníkom, a sú s ním spokojní. Zákazníci, čo sa pre i-cocpit, rozhodli, už sa rátajú na milióny.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  22. 02. 2019 20:11

Ani mne sa nepaci, kvoli tomu som nekupil 308ku.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 02. 2019 21:24

mne sa zasa páči, tak som kúpil 308ku

Odpovědět  |   | 
jaro  |  22. 02. 2019 22:05

i-cockpit v malom aute je hovadina, vodič sa musí odsunúť trochu dozadu a v malom aute na to nie je miesto, potom za vodičom nezostane miesto na nohy.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 02. 2019 11:43

treba si konečne uvedomiť, že malé autá (fábia, p308......), proste nie su rodinné autá. Slúžia ako presúvadlo max pre dvoch, poprípade neaké decká. Keď niekto potrebuje viac miesta vzadu, tak nech si kúpi Scalu, tá je ako malé auto s natiahnutým rozvorom a dostatkom miesta aj vzadu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 02. 2019 18:20

To je pravda ale Scala nebude za 12-13 000 Eur/čo je na slovenske platy aj tak dosť/ ale za 15-17 000 eur s trojvalcovim 1.0 tsi.Ak tam budeš chcieť 1.5tsi rataj okolo 18-19 000 a to už je dosť velky peniaz za "rodinne auto".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 07:45

Co je to za blbost? Jezdil jsem dost v 208 a nemusel jsem se odsouvat nikam dozadu.

Odpovědět  |   | 
Lerry  |  22. 02. 2019 23:23

Opravdu pěkné, peugeot dělá jako jeden z mála opět osobité vozy. Bravo.

Odpovědět  |   | 
My  |  23. 02. 2019 08:22

Všechno na jedno brdo, šavlozubý tygr.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 02. 2019 09:58

Málokdo si v roce 2004 uvědomil, že Walter da Silva představil s novou A8 design přední části tzv.pavézu, který postupně zcela ovládne během cca 15 let design většiny aut u všech výrobců. Designér skupiny PSA to před pěti lety řekl zcela bezskrupulózně, otevřeně přiznal, že pro ně je v designu vzorem audi. A je to tady. Samozřejmě maska audi naplno ....

Odpovědět  |   | 
Q  |  24. 02. 2019 12:54

Já žádné kopírování nevidím. Peugeot ukázal "tlamu" v konceptu Peugeot 407 Elixir v roce 2003. Audi ukázalo "single frame" v konceptu Nuvolari také v roce 2003. Tlamy Peugeotu se pak možná začaly přibližovat designu Audi, ale třeba nový Peugeot 508 má klasickou dvoudílnou masku.
Waltera da Silvu bych nepřeceňoval. U Alfy nebo Audi předvedl povedené designérské kousky, ale třeba u Seatu to byla katastrofa, kterou značka málem nepřežila.

Odpovědět  |   | 
hnbgn  |  24. 02. 2019 19:13

ale aspon nekopiruju druhych, vid citron drl a uz ich ukradli korejci so skodou..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 42 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A