Toto je nový Peugeot 208! Fotky unikly ještě před oficiální premiérou

Josephko  |  22. 02. 2019 13:48

Not bad. Mohlo to dopadnúť aj horšie...

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 02. 2019 13:59

Za mě dobrý, resp. nejlíp vypadající malý Peugeot od dob 205.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:37

On taky na 205 navazuje třeba tvarem bočních oken.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 13:55

Že poslední dobou všem unikají fóra před premiérou.

Odpovědět  |   | 
...  |  22. 02. 2019 13:59

Ten volant, ktery je zploštĕlý že dvou stran, by mě pěkně štval, už spodní zploštĕlá strana je ozdravná.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  22. 02. 2019 18:32

Svatá pravda, ten hranatý pidivolant je peklo. Navíc ho má člověk na kolenou protože sedák nejde dát dostatečně nízko. Jak se mi třeba 508 líbí, tak tímhle to doćista zabili.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  22. 02. 2019 18:35

Na loňský roadshow sem vystřidal tři modely a taky sem se necítil. U 308 GTI mi to dočista zkazilo zážitek s jízdy

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:35

Možná to skončí u formulovėho nebo letadlovėho tvaru. Pak bude místa dost.

Odpovědět  |   | 
 |  22. 02. 2019 15:12

Modelem 3008,5008,508,206 se vrací Peugeot zpět na špičku kde vždy byl. Po letech nepochopitelných hnusů a nevzhledných hovadin je tohle ta pravý recept. Kvalita interiéru ttaké o 200%změna.
Jen ty ceny. Chtít za 508čku milion a víc to se někdo u Peugeotu posral ne😂😂😂 To bych šel pro Superba sory

Odpovědět  |   | 
 |  22. 02. 2019 15:13

Oprava 208 sorááč

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 02. 2019 15:52

Skrátka zmena o 360 stupňov...

Odpovědět  |   | 
kari  |  25. 02. 2019 08:24

Co je na 3008,5008 a vlastně i 508 špičkového, respektive co je posouvá na špičku? Já mám na Peugeotech najeto hodně, Od 205, 306,406, 607... ale právě zrovna aktuální Peugeot kromě vzhledu, který se m líbí nemá co nabídnout. "Krabice" hrající si na SUV bez pohonu všech kol a krásné 508 končí na 1,6. Ano parametrově to není špatné, ale pořád to je 1,6 pro jejich "luxusní" model. Bohužel krásné pozlátko, ale uvnitř už to není taková sláva.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 02. 2019 16:21

Celkom pekné.Ale nie su na fotke č.4 z boku tie zadné dvere voči tým predným volaké malé? Takže vzadu bude miesto asi len pre deti.Ale čo sa týka materialov vo vnutri už dnešná 308 ich ma dosť dobré takže Peugeot urobil určite posun vpred.

Odpovědět  |   | 
jaro  |  22. 02. 2019 20:39

Keď si pozrieš C3 je to to isté len s iným kabátom, takže aj priestorovo to bude ako C3,však sa spolu vyrábajú v Trnave na 1 linke. Netreba sa dať oklamať tvarom zadných dverí lebo ich časť má aj C3 falošnú- otvor je menší.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  22. 02. 2019 21:19

Asi to tak bude.Ale kolega si kupil C3 Play a sedel som v tom a vzadu bol relativne dosť miesta na tuto triedu aj ked si myslim že take Ibiza,Polo alebo i20 budu hlavne vzadu priestranejšie.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  22. 02. 2019 22:41

Ta boční okna vypadají na dnešní dobu dost vysoká. Že by zase někdo kladl důraz na dobrý výhled?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  22. 02. 2019 17:44

keby peugeot spravi poriadny 2,0 benzin a torsen 4kolku .. nie ako dnesne akoze stvorkolky haldex od vw ... tak by to bolo paradne .. kde su casy ako 405 t16 :)

Odpovědět  |   | 
Q7  |  22. 02. 2019 19:55

Torsen čtyřkolku už dělá jenom Audi a to ještě jenom ve vyšších třídách, chtít jí v mainstreamu u malého auta je dost velká utopie.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 02. 2019 08:38

ako mne sa 208cka paci , v nej by stacilo aj s viaclamelovou spojkou awd .. a torsen by som bral v 508 .. ako ja viem, ze to nie je velmi realne ale vzdy snivam, ze auta sa zase polepsia

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 02. 2019 20:41

Audi už Torsen taky pomalu opouští. Nová A6 má Torsen jenom s u verzí s měničovým automatem (Tiptronic). U verzí s robotizovanou převodovkou (S-tronic/DSG) je připojování zadního náhonu pomocí spojek.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  24. 02. 2019 11:09

no ved toto , preto sa hnevam aj na audi .. a pise tam quattro .. pozeral som aj testy a oproti starej dobrej technike toto nove nic moc .. ako ja mam rad pokrok ale toto nie je krok v pred podlamna ... mne to pripada tak, ze kupujuci je ajtak debil do aut je mu jedno co mu dame vsak sa v tom nevyzna .. a potom pravy vodic ked pojde do mensieho terenu hned uvidi, ze aha zaco som tal tolko penazi ked to nie je prave quattro

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  22. 02. 2019 17:58

Bez toho aby som cital co kto nizsie napisal... Sakra, vyrabajte ho!!! Ten dizajn je brutalny

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  22. 02. 2019 18:17

Auto sa zvonka velmi podarilo. I ked nejake skusenosti s Peugeot mam a nijako ma nenadchli. Mal som 206ku ako sluzobak. Francuza by som si po mojich skusenostiach uz nikdy nekupil. Najazdil som na Citroene 90 000km a stacilo. Vyhodene peniaze. Konkretne Citroen C4 a som myslel ze zly kus a vzdialeny sused si ho tiez kupil, lebo sa mu pacilo moje auto. Uz tiez place...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  22. 02. 2019 19:18

Design za me velice povedene. Jen ten i cockpit. To mi jednoduse absolutne nesedi. Aspon v 308 je to pekelna ergonomie.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 02. 2019 20:01

pozri sa, že tebe ten i-cocpit, nevyhovuje, hlavna vec, že sa páči zákazníkom, a sú s ním spokojní. Zákazníci, čo sa pre i-cocpit, rozhodli, už sa rátajú na milióny.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  22. 02. 2019 20:11

Ani mne sa nepaci, kvoli tomu som nekupil 308ku.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 02. 2019 21:24

mne sa zasa páči, tak som kúpil 308ku

Odpovědět  |   | 
jaro  |  22. 02. 2019 22:05

i-cockpit v malom aute je hovadina, vodič sa musí odsunúť trochu dozadu a v malom aute na to nie je miesto, potom za vodičom nezostane miesto na nohy.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 02. 2019 11:43

treba si konečne uvedomiť, že malé autá (fábia, p308......), proste nie su rodinné autá. Slúžia ako presúvadlo max pre dvoch, poprípade neaké decká. Keď niekto potrebuje viac miesta vzadu, tak nech si kúpi Scalu, tá je ako malé auto s natiahnutým rozvorom a dostatkom miesta aj vzadu.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 02. 2019 18:20

To je pravda ale Scala nebude za 12-13 000 Eur/čo je na slovenske platy aj tak dosť/ ale za 15-17 000 eur s trojvalcovim 1.0 tsi.Ak tam budeš chcieť 1.5tsi rataj okolo 18-19 000 a to už je dosť velky peniaz za "rodinne auto".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2019 07:45

Co je to za blbost? Jezdil jsem dost v 208 a nemusel jsem se odsouvat nikam dozadu.

Odpovědět  |   | 
Lerry  |  22. 02. 2019 23:23

Opravdu pěkné, peugeot dělá jako jeden z mála opět osobité vozy. Bravo.

Odpovědět  |   | 
My  |  23. 02. 2019 08:22

Všechno na jedno brdo, šavlozubý tygr.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 02. 2019 09:58

Málokdo si v roce 2004 uvědomil, že Walter da Silva představil s novou A8 design přední části tzv.pavézu, který postupně zcela ovládne během cca 15 let design většiny aut u všech výrobců. Designér skupiny PSA to před pěti lety řekl zcela bezskrupulózně, otevřeně přiznal, že pro ně je v designu vzorem audi. A je to tady. Samozřejmě maska audi naplno ....

Odpovědět  |   | 
Q  |  24. 02. 2019 12:54

Já žádné kopírování nevidím. Peugeot ukázal "tlamu" v konceptu Peugeot 407 Elixir v roce 2003. Audi ukázalo "single frame" v konceptu Nuvolari také v roce 2003. Tlamy Peugeotu se pak možná začaly přibližovat designu Audi, ale třeba nový Peugeot 508 má klasickou dvoudílnou masku.
Waltera da Silvu bych nepřeceňoval. U Alfy nebo Audi předvedl povedené designérské kousky, ale třeba u Seatu to byla katastrofa, kterou značka málem nepřežila.

Odpovědět  |   | 
hnbgn  |  24. 02. 2019 19:13

ale aspon nekopiruju druhych, vid citron drl a uz ich ukradli korejci so skodou..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

včera | Petr Schnagl | 100 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A