Automobilka nám ukazuje představu, jak by mohl vypadat interiér první škodovky na bázi modulární elektrické platformy MEB od koncernu VW. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Automobilka nám ukazuje představu, jak by mohl vypadat interiér první škodovky na bázi modulární elektrické platformy MEB od koncernu VW. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Novinka se obejde bez klasického středového tunelu a mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor. Nad ním se přitom nachází menší panel, na který je možné umístit dva mobilní telefony. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Novinka se obejde bez klasického středového tunelu a mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor. Nad ním se přitom nachází menší panel, na který je možné umístit dva mobilní telefony. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Ty se mimochodem bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Indukční nabíjení je dnes už samozřejmostí. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Ty se mimochodem bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Indukční nabíjení je dnes už samozřejmostí. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Přístrojový panel je pak rozdělený do dvou úrovní a jeho tvary i ozdobné obšití má kopírovat linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej se nad přístrojovou deskou jakoby vznáší a před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Přístrojový panel je pak rozdělený do dvou úrovní a jeho tvary i ozdobné obšití má kopírovat linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej se nad přístrojovou deskou jakoby vznáší a před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Nově je koncipován také volant, vystačí si se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese pouze nápis Škoda. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda

Nově je koncipován také volant, vystačí si se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese pouze nápis Škoda. | Koncept Škoda Vision iV | Zdroj: Škoda

Novinka se obejde bez klasického středového tunelu a mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor. Nad ním se přitom nachází menší panel, na který je možné umístit dva mobilní telefony. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda
Ty se mimochodem bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Indukční nabíjení je dnes už samozřejmostí. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda
Přístrojový panel je pak rozdělený do dvou úrovní a jeho tvary i ozdobné obšití má kopírovat linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej se nad přístrojovou deskou jakoby vznáší a před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda
Nově je koncipován také volant, vystačí si se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese pouze nápis Škoda. | Koncept Škoda Vision iV Zdroj: Škoda
5
Fotogalerie

Škoda Vision iV ukazuje svůj interiér. Obejde se bez středového panelu

Jak už víme, Škoda do Ženevy přiveze i nový koncept elektrického crossoveru. Ilustrace exteriéru jsme už mohli vidět. Teď nám automobilka dopřává i pohled do interiéru.

Premiéra konceptu Vision iV, který předpoví sériovou verzi elektrického crossoveru značky Škoda, je na spadnutí. Po zveřejnění prvních ilustrací se teď můžeme podívat i na interiér, který bude vůči produkčním Škodovkám vskutku inovativní a po stránce architektury vykročí zase novým směrem.

Automobilka tak ukazuje představu, jak by mohl vypadat interiér první Škodovky na bázi modulární elektrické platformy MEB od koncernu VW. Novinka se obejde bez klasického středového tunelu a mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor. Nad ním se přitom nachází menší panel, na který je možné umístit dva mobilní telefony. Ty se mimochodem bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Indukční nabíjení je dnes už samozřejmostí.

Přístrojový panel je pak rozdělený do dvou úrovní a jeho tvary i ozdobné obšití má kopírovat linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej se nad přístrojovou deskou jakoby vznáší a před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. Nově je koncipován také volant, vystačí si se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese pouze nápis Škoda.

Design exteriéru konceptu Vision iV jsme si už rozebrali dříve. Produkční „čtyřdveřový crossover s karoserií kupé“ bude každopádně dalším krokem Škody k elektromobilitě. V příštích čtyřech letech bude česká automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů i do služeb, souvisejících s mobilitou a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů. Vůbec prvním sériově vyráběným elektromobilem Škody má být nicméně chystané eCitigo.

Světová premiéra studie Vision iV proběhne na autosalonu v Ženevě 5. března 2019, kdy bude výstaviště otevřeno pro novináře.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud