Škoda Vision iV ukazuje svůj interiér. Obejde se bez středového panelu

Jak už víme, Škoda do Ženevy přiveze i nový koncept elektrického crossoveru. Ilustrace exteriéru jsme už mohli vidět. Teď nám automobilka dopřává i pohled do interiéru.

Premiéra konceptu Vision iV, který předpoví sériovou verzi elektrického crossoveru značky Škoda, je na spadnutí. Po zveřejnění prvních ilustrací se teď můžeme podívat i na interiér, který bude vůči produkčním Škodovkám vskutku inovativní a po stránce architektury vykročí zase novým směrem.

Škoda Vision iV: Máme první ilustrace elektrického crossoveru Škoda!

Škoda Vision iV: Máme první ilustrace elektrického crossoveru Škoda!

Automobilka tak ukazuje představu, jak by mohl vypadat interiér první Škodovky na bázi modulární elektrické platformy MEB od koncernu VW. Novinka se obejde bez klasického středového tunelu a mezi sedadly řidiče a spolujezdce nabízí Vision iV na nejnižší úrovni velký odkládací prostor. Nad ním se přitom nachází menší panel, na který je možné umístit dva mobilní telefony. Ty se mimochodem bezdrátově připojí do systému obsluhy a infotainmentu. Indukční nabíjení je dnes už samozřejmostí.

Přístrojový panel je pak rozdělený do dvou úrovní a jeho tvary i ozdobné obšití má kopírovat linie přídě vozu. Velký, volně stojící displej se nad přístrojovou deskou jakoby vznáší a před ním najdeme i opěrku pro ruku, která dotykovou obrazovku obsluhuje. Nově je koncipován také volant, vystačí si se dvěma rameny a namísto obvyklého loga značky nese pouze nápis Škoda.

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Design exteriéru konceptu Vision iV jsme si už rozebrali dříve. Produkční „čtyřdveřový crossover s karoserií kupé“ bude každopádně dalším krokem Škody k elektromobilitě. V příštích čtyřech letech bude česká automobilka investovat zhruba dvě miliardy eur do alternativních pohonů i do služeb, souvisejících s mobilitou a do konce roku 2022 uvede na trh deset elektrifikovaných modelů. Vůbec prvním sériově vyráběným elektromobilem Škody má být nicméně chystané eCitigo.

Světová premiéra studie Vision iV proběhne na autosalonu v Ženevě 5. března 2019, kdy bude výstaviště otevřeno pro novináře.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 32 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků