Tady je zas nablito :DDDDKdyby tam byl znak Hondy, tak to bude uplně největší převrat v automobilismu za posledních 50let.Člověk se tu vždy velice pobaví nad tím, jak je tento národ hloupý.
Tentokrát na znaku opravdu nezáleží, je to suverénně to nejodpornější, co se v Ženevě představilo. Dokonce i autorevue.cz to radši uklidilo z highlitů.Jinak pro hloupého každý hloupý ;-)
Jen pro srovnání, kam se Škoda za ty dva roky posunula:https://www.autorevue.cz/skoda-odhaluje-sve-budouc... ... Nechci vidět, co ten kýčař Olivier Stefani napáchá ve Škodovce za škody. Toto je teprve začátek a slabý odvar. Tak jak Kabaň dokázal Škodovce výrazně zvednout prodeje jenom skrze design, tak tady to může být právě naopak.Nakonec tu čtyřokou Octavii budeme ještě velebit (mimochodem ta není ani kýčovitá, ani nevkusná, ale jen poněkud ošklivá).
Super jen tak dale B-] ;-) ...svetelny pruh pres masku bych ale nedelal:-|
Ale ano, ideálně tři pruhy a fejkovou masku zvětšit alespoň jako ledvinky nejmenované značky. Fejkové průduchy v nárazníku taky ještě zvětšit a řádně zvýraznit (ideálně pomocí ledpásků). Zatím je to takové nevýrazné a nudné :-D
Interiér se snaží vobšlehnout Teslu 3 i s tím větracím slotem přes celou palubku. Akorát se báli odstranit budíky za volantem tam tam aspoň vrzli nízkej displej.
Jsou na dobrý cestě, v hnusnosti čumáku už překonali i tu držku Predátora co dává na svoje pekáče Tojota :))) Takhle to dopadá, když splácáte všechny bezradný nápady ci máte dohromady. Prosil bych dozadu ještě chromovanej vejfuk ať je iluze spalováku dokonalá :)))
Hm, "Tojota" :-D
"Předzvěst budoucnosti"Pripomina mi to Dänikena a jeho Spomienky na buducnost. Dobre sa to cita, ale to je tak vsetko.Nicmenej nadalej plati, ze buduce koncepty VAG su vzdy lepsie ako aktualne modely konkurencie.
Vpodstatě faceliftovaná Škůdka 120 L...jiný rozdíl nevidím.
Doporučuji stavit se na očním, snad s tím půjde ještě něco dělat.
Není to tak dlouho, co se psalo, že Škoda nebude dělat elektromobily. A teď najednou najede 500km. Na to skočí leda tak pisálkův jezevčík. Zase lež.
A než s tím vyrazej do ulic, tak ostatní budou dál, asi tak daleko, jak tam jak v dálce něco jede.... A pak soudruzi pohlédnou v dál... Ano, tam do těch míst, tam, kde jim ujel vlak. A to je prosím pár let, co Tesla přišla s autem co najede víc jak 100km! Nechci vidět ten trh s EV, až se uráčej v Boleslavi začít něco takovýho vyrábět. S křížkem po funuse budou lovit ve vodách vyprodaných LiOn článků.....
Neujede, zase lžete.
Já jsem možná trochu hloupý. Středový tunel tam je (akorát dutý na odkládání), nad ním je ještě jakýsi přídavný velmi zvýšená část tunelu s ovládáním atd. Sedačky jsou otočné. Kam se teda při otáčení sedaček mají dávat nohy? To je nějaký invalidní model Škodovky? Tak na co ty pedály a zkosený volant? :-D
500 km při pokojové teplotě z kopce vypnuté klimě, rádiu... pindy.
A pak šupky přes hodinku na rychlodobíječku, která brzo odrovná celou baterií.
Jo to nás fakt zajímá tvoje zkušenosti s dobíjením tvýho čínskýho robertka. To si radši nech na příští sezení anonymních alkoholiků :-DB-]
Ano, docela vtipné. Proč nemáš elektromobil, když je to tak úžasné?
Aby si se měl na co ptát.
tohle už se řešilo snad stokrát - většina lidí bude dobíjet doma v k bateriím šetrném režimu. Rychlonabíječka přijde na řadu jen párkrát do roka. Kdo nemůže nabíjet doma, tak má holt smůlu :-D
Velkolepe reseni po cele Jizni Mesto a podobne aglomerace. A ze tam tech lidi zije poskrovnu ...
Na jižňáku snad mají metro, ne? :-D
ten předek je podle mě naprosto strašný - kýč jak bič. Toto snad nemohou myslet vážně...:-O
koukám na to ještě jednou a musím doplnit, že nic odpornějšího a debilnějšího jsem v životě neviděl a to včetně veškeré produce Ssangyongu a spol. I takový Pontiac Aztek je proti tomuto "čumáku" etalon vytříbenosti a funkčního designu! :-O:-O:-O
docela by mě zajímalo, jestli toto ještě dělal Kabaň a nebo už ten nový matlal...
V momentě, když začali dělat ten čumák tak jim došel koks a tak přešli na perník a hero :-D;-)B-]
A nad stolem jim zřejmě visel plakát Lamborghini Urus... :-D
Ak škodovka dodrží svoje dobré zvyky z posledných rokov, tak už teraz vidíme podobu sériového elektroauta. Zaujímavá je výška 160 cm. Čo ma ale najviac prekvapilo, a to príjemne, že na rozdiel od konceptov VW a Seat-u má štandardné predné dvere a Ačkový stĺpik - teda bez bočného okna a la Zafira - pred prednými dverami.Obdobie masívneho teslovania sa nezadržateľne blíži... :-D
Při rychlosti 120km/h má audi e tron spotřebu přes 30kwh/100km. Šáde ee bude spíš horší než lepší čili otázka zní jakou rychlostí musí jet šáde ee, aby z kapacity 83kwh vyždímala 500km tj. 16,6kwh/100km. A je to ... 90km/h. Takže na dálnici šupky do pruhu mezi kamióny, které vás budou v ee předjíždět, protože oni to mají většinou poštelované na cca 100km/h. Už, aby si všichni koupili ty elektrokárky a uvolnil se tak levý pruh pro rychlou jízdu.:-D
30kWh za 100 km při 120ti km/h musí znamenat opravdu hodně špatnou aerodynamiku - tzn. že na rychlost 120 km/h potřebuje výkon 36 kW. Takové krabice jezdily tak před 70ti lety! :-D
Šlápl jsi trochu vedle. Trochu dost vedle. Už nějakou dobu se živím jako řidič. Tachograf je nastaven max na 90 km/h. Povětšinou 89. 100 se jezdí v UK a Irsku.
Jak to ti kamionáci dělají, že jezdí stovkou (tacho v osobáku).
Prostě ti to proměřuje ;-)
Na druhej strane najnižšiu spotrebu majú elektromobily v meste. Na rozdiel od spaľovákov, ktoré majú v meste spotrebu najnižšiu. Väčšina ľudí používa auto na cestu do a z práce. A zvyčajne jazdí po meste, okreskách a občas aj na diaľniciach...Ak niekto bude jazdiť elektromobilom hlavne po diaľniciach, tak si logicky kúpi auto s väčšou batériou. Ľuďom, čo budú auto používať ako približovadlo do práce, bude stačiť aj menšia batéria. Pritom s ňou najazdia podobné kilometre ako tí, čo budú jazdiť po diaľniciach s autami s väčšou batériou. Je to také easy... :-)Kto chce hľadá spôsoby. Kto nechce, hľadá dôvody.
A co jsi chtěl těma dvěma prvními větami říci? Nemáš tam nějakou závažnou chybku?
chytat někoho za překlep/přeřeknutí je poněkud nízké...
Proč na ježdění po městě takového mastodonta ?????
Automobilky klamali o spotrebe aut so spalovacim motorom, ale co si teraz vymyslaju o dojazde elektrickych aut je sila!!!:-/
ale ono to až 500 km opravdu ujede, ne že ne. Nechápu, co všichni nechápou na do slovíčku "až". To je stejné jako "cena již od". Taky se tak rozčilujete, když vidíte na výloze showroomu "cena již od 399 900 Kč" a pak vaše konfigurace vyjde na 680 000 Kč? ;-):-D
Já bych měl pro elektromobily takový návrh na zlepšení. Dojezd přece není problém ani nejsou brutálně dražší, než spalovací auta.Tak ať se u nich uvádí "cena až" a "dojezd od". A uvidíme.
Ne, stačí ať uvedou dojezd při 130km/h, aby si zákazník uvědomil, že na dálnici při běžné rychlosti 130km/h musí počítat s dobíjením každých 200km.
Nějak ti to nevyhází - dobíjení každých 200 km by muselo znamenat spotřebu cca 40kWh/100km, takže by to muselo znamenat, že na 130 km/h auto potřebuje 52 kW. To je trochu mimo ne??? ;-)
Takže při 130km/h bude mít spotřebu cca 35kwh/100km tj. 70kwh na 200km.... to už bude na shánění nabíječky nejvyšší čas, ale možná už pozdě. Shodíš nohu z plynu, rychlost spadne na 80km/h, vypneš veškerý zbytečný odběr a s mokrýma slipama možná k nějaké nabíječce dojedeš. Paráda....
Pokud bude mít ten elektromobil Cx = 0,2 a méně + rozumnou čelní plochu (ne 2 metry široká a 1,65 metru vysoká stodola), pak na rychlost 130 km/h musí stačit mnohem méně kW.... ;-)
To bude událost století, kam se hrabe na Škodu takový Hyundai a Kia.
Kde je Vóša? Konečně dostal ten kokot padáka :-D:-D:-D
Tak kdyz jsme uz u tech novinek: https://www.youtube.com/watch...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.