Škoda Vision iV oficiálně: Předzvěst elektrické budoucnosti ujede až 500 km

...  |  04. 03. 2019 19:03

To bude událost století, kam se hrabe na Škodu takový Hyundai a Kia.

Odpovědět  |   | 
skolniq komiq  |  05. 03. 2019 16:00

Tak kdyz jsme uz u tech novinek: https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  05. 03. 2019 19:33

Kde je Vóša? Konečně dostal ten kokot padáka

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  04. 03. 2019 20:02

Automobilky klamali o spotrebe aut so spalovacim motorom, ale co si teraz vymyslaju o dojazde elektrickych aut je sila!!!

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 10:01

ale ono to až 500 km opravdu ujede, ne že ne. Nechápu, co všichni nechápou na do slovíčku "až". To je stejné jako "cena již od". Taky se tak rozčilujete, když vidíte na výloze showroomu "cena již od 399 900 Kč" a pak vaše konfigurace vyjde na 680 000 Kč?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 03. 2019 13:14

Já bych měl pro elektromobily takový návrh na zlepšení. Dojezd přece není problém ani nejsou brutálně dražší, než spalovací auta.
Tak ať se u nich uvádí "cena až" a "dojezd od". A uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 03. 2019 07:40

Ne, stačí ať uvedou dojezd při 130km/h, aby si zákazník uvědomil, že na dálnici při běžné rychlosti 130km/h musí počítat s dobíjením každých 200km.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 12:03

Nějak ti to nevyhází - dobíjení každých 200 km by muselo znamenat spotřebu cca 40kWh/100km, takže by to muselo znamenat, že na 130 km/h auto potřebuje 52 kW. To je trochu mimo ne???

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 03. 2019 17:26

Takže při 130km/h bude mít spotřebu cca 35kwh/100km tj. 70kwh na 200km.... to už bude na shánění nabíječky nejvyšší čas, ale možná už pozdě. Shodíš nohu z plynu, rychlost spadne na 80km/h, vypneš veškerý zbytečný odběr a s mokrýma slipama možná k nějaké nabíječce dojedeš. Paráda....

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 17:57

Pokud bude mít ten elektromobil Cx = 0,2 a méně + rozumnou čelní plochu (ne 2 metry široká a 1,65 metru vysoká stodola), pak na rychlost 130 km/h musí stačit mnohem méně kW....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2019 20:16

Při rychlosti 120km/h má audi e tron spotřebu přes 30kwh/100km. Šáde ee bude spíš horší než lepší čili otázka zní jakou rychlostí musí jet šáde ee, aby z kapacity 83kwh vyždímala 500km tj. 16,6kwh/100km. A je to ... 90km/h. Takže na dálnici šupky do pruhu mezi kamióny, které vás budou v ee předjíždět, protože oni to mají většinou poštelované na cca 100km/h. Už, aby si všichni koupili ty elektrokárky a uvolnil se tak levý pruh pro rychlou jízdu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 03. 2019 20:41

Na druhej strane najnižšiu spotrebu majú elektromobily v meste. Na rozdiel od spaľovákov, ktoré majú v meste spotrebu najnižšiu.
Väčšina ľudí používa auto na cestu do a z práce. A zvyčajne jazdí po meste, okreskách a občas aj na diaľniciach...
Ak niekto bude jazdiť elektromobilom hlavne po diaľniciach, tak si logicky kúpi auto s väčšou batériou. Ľuďom, čo budú auto používať ako približovadlo do práce, bude stačiť aj menšia batéria. Pritom s ňou najazdia podobné kilometre ako tí, čo budú jazdiť po diaľniciach s autami s väčšou batériou. Je to také easy...
Kto chce hľadá spôsoby. Kto nechce, hľadá dôvody.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2019 22:08

Proč na ježdění po městě takového mastodonta ?????

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 03. 2019 06:01

A co jsi chtěl těma dvěma prvními větami říci? Nemáš tam nějakou závažnou chybku?

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 09:46

chytat někoho za překlep/přeřeknutí je poněkud nízké...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  05. 03. 2019 17:12

Šlápl jsi trochu vedle. Trochu dost vedle. Už nějakou dobu se živím jako řidič. Tachograf je nastaven max na 90 km/h. Povětšinou 89. 100 se jezdí v UK a Irsku.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 03. 2019 07:35

Jak to ti kamionáci dělají, že jezdí stovkou (tacho v osobáku).

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 10:39

Prostě ti to proměřuje

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 09:54

30kWh za 100 km při 120ti km/h musí znamenat opravdu hodně špatnou aerodynamiku - tzn. že na rychlost 120 km/h potřebuje výkon 36 kW. Takové krabice jezdily tak před 70ti lety!

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 03. 2019 20:36

Ak škodovka dodrží svoje dobré zvyky z posledných rokov, tak už teraz vidíme podobu sériového elektroauta. Zaujímavá je výška 160 cm. Čo ma ale najviac prekvapilo, a to príjemne, že na rozdiel od konceptov VW a Seat-u má štandardné predné dvere a Ačkový stĺpik - teda bez bočného okna a la Zafira - pred prednými dverami.
Obdobie masívneho teslovania sa nezadržateľne blíži...

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 03. 2019 20:37

ten předek je podle mě naprosto strašný - kýč jak bič. Toto snad nemohou myslet vážně...

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 03. 2019 22:34

koukám na to ještě jednou a musím doplnit, že nic odpornějšího a debilnějšího jsem v životě neviděl a to včetně veškeré produce Ssangyongu a spol. I takový Pontiac Aztek je proti tomuto "čumáku" etalon vytříbenosti a funkčního designu!

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 03. 2019 22:36

docela by mě zajímalo, jestli toto ještě dělal Kabaň a nebo už ten nový matlal...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2019 10:06

V momentě, když začali dělat ten čumák tak jim došel koks a tak přešli na perník a hero

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 10:09

A nad stolem jim zřejmě visel plakát Lamborghini Urus...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  04. 03. 2019 20:39

500 km při pokojové teplotě z kopce vypnuté klimě, rádiu... pindy.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  04. 03. 2019 20:53

A pak šupky přes hodinku na rychlodobíječku, která brzo odrovná celou baterií.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 03. 2019 21:00

tohle už se řešilo snad stokrát - většina lidí bude dobíjet doma v k bateriím šetrném režimu. Rychlonabíječka přijde na řadu jen párkrát do roka. Kdo nemůže nabíjet doma, tak má holt smůlu

Odpovědět  |   | 
feseli komiq  |  05. 03. 2019 14:25

Velkolepe reseni po cele Jizni Mesto a podobne aglomerace. A ze tam tech lidi zije poskrovnu ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 17:29

Na jižňáku snad mají metro, ne?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2019 10:10

Jo to nás fakt zajímá tvoje zkušenosti s dobíjením tvýho čínskýho robertka. To si radši nech na příští sezení anonymních alkoholiků

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 03. 2019 17:58

Ano, docela vtipné. Proč nemáš elektromobil, když je to tak úžasné?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 03. 2019 04:06

Aby si se měl na co ptát.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  04. 03. 2019 21:02

Já jsem možná trochu hloupý. Středový tunel tam je (akorát dutý na odkládání), nad ním je ještě jakýsi přídavný velmi zvýšená část tunelu s ovládáním atd. Sedačky jsou otočné. Kam se teda při otáčení sedaček mají dávat nohy? To je nějaký invalidní model Škodovky? Tak na co ty pedály a zkosený volant?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 03. 2019 21:29

Neujede, zase lžete.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  04. 03. 2019 21:46

Není to tak dlouho, co se psalo, že Škoda nebude dělat elektromobily.
A teď najednou najede 500km. Na to skočí leda tak pisálkův jezevčík.
Zase lež.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  04. 03. 2019 21:55

A než s tím vyrazej do ulic, tak ostatní budou dál, asi tak daleko, jak tam jak v dálce něco jede.... A pak soudruzi pohlédnou v dál... Ano, tam do těch míst, tam, kde jim ujel vlak.
A to je prosím pár let, co Tesla přišla s autem co najede víc jak 100km! Nechci vidět ten trh s EV, až se uráčej v Boleslavi začít něco takovýho vyrábět. S křížkem po funuse budou lovit ve vodách vyprodaných LiOn článků.....

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  05. 03. 2019 08:05

Vpodstatě faceliftovaná Škůdka 120 L...jiný rozdíl nevidím.

Odpovědět  |   | 
..  |  05. 03. 2019 10:06

Doporučuji stavit se na očním, snad s tím půjde ještě něco dělat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 03. 2019 08:26

"Předzvěst budoucnosti"

Pripomina mi to Dänikena a jeho Spomienky na buducnost. Dobre sa to cita, ale to je tak vsetko.

Nicmenej nadalej plati, ze buduce koncepty VAG su vzdy lepsie ako aktualne modely konkurencie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2019 09:59

Jsou na dobrý cestě, v hnusnosti čumáku už překonali i tu držku Predátora co dává na svoje pekáče Tojota :))) Takhle to dopadá, když splácáte všechny bezradný nápady ci máte dohromady. Prosil bych dozadu ještě chromovanej vejfuk ať je iluze spalováku dokonalá :)))

Odpovědět  |   | 
..-  |  05. 03. 2019 16:27

Hm, "Tojota"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 03. 2019 10:14

Interiér se snaží vobšlehnout Teslu 3 i s tím větracím slotem přes celou palubku. Akorát se báli odstranit budíky za volantem tam tam aspoň vrzli nízkej displej.

Odpovědět  |   | 
Valvoline  |  05. 03. 2019 17:17

Super jen tak dale ...svetelny pruh pres masku bych ale nedelal

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 17:54

Ale ano, ideálně tři pruhy a fejkovou masku zvětšit alespoň jako ledvinky nejmenované značky. Fejkové průduchy v nárazníku taky ještě zvětšit a řádně zvýraznit (ideálně pomocí ledpásků). Zatím je to takové nevýrazné a nudné

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 03. 2019 18:09

Jen pro srovnání, kam se Škoda za ty dva roky posunula:
https://www.autorevue.cz/skoda-odhaluje-sve-budouc... ...
Nechci vidět, co ten kýčař Olivier Stefani napáchá ve Škodovce za škody. Toto je teprve začátek a slabý odvar. Tak jak Kabaň dokázal Škodovce výrazně zvednout prodeje jenom skrze design, tak tady to může být právě naopak.Nakonec tu čtyřokou Octavii budeme ještě velebit (mimochodem ta není ani kýčovitá, ani nevkusná, ale jen poněkud ošklivá).

Odpovědět  |   | 
Marek  |  06. 03. 2019 10:30

Tady je zas nablito :DDDD
Kdyby tam byl znak Hondy, tak to bude uplně největší převrat v automobilismu za posledních 50let.
Člověk se tu vždy velice pobaví nad tím, jak je tento národ hloupý.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2019 11:58

Tentokrát na znaku opravdu nezáleží, je to suverénně to nejodpornější, co se v Ženevě představilo. Dokonce i autorevue.cz to radši uklidilo z highlitů.

Jinak pro hloupého každý hloupý

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A