Polestar 2 oficiálně: Vysoký výkon jsme čekali, takovou cenu však nikoli

85 komentářů

puk123
1. března • 8:39

Proč se elektromobily honí za nadupanými koráby se spalovákem jak výkony, tak vzhledem? Nechápu.

E15
1. března • 18:44

protože, baterie jsou drahé tak jako tak a s pořádných výkonem je to za danou cenu prodejnější

Rembaz
2. března • 7:42

Presne tak, preco si myslil ze Tesla nieco predava? Vdaka tym vsetkym videam s extremnym zrychlenim atd.Predtym bola moda Priusov atd ale predaje boli zalozene cisto na "ekologii" a to masy neoslovuje tak ako zrychlenie a falcon wings, santa mode, summon mode a podobne srandy.

OnlyTruth
28. února • 8:35

aby nam mohli vyprodukovat uholne elektrarne na viac elektro aut je to nizsia cena .. ale stale vyssia cena v ramci vyuzitelnosti auta .. a kto chce " sportove auto " elektrcke 2tonove taketo haraburdie

JohnST
28. února • 0:29

Passat B8 TDI 150koni cesta do Talianska nalozeny dvaja dospeli jeden stredoskolak,hore dva bicykle a truhla. Realne 370kg na palube.
Priemer na 680km 125km/h!!! Dojazd 850km. O com ako?????B-]

OnlyTruth
28. února • 8:38

Mercedes w205 1,6 benzin ... chorvatsko viac ako 800km , nalozeny 5ti (5x80 kg cca) s plnym kufrom , cez celu dialnicu cca 130-150km/h ... sme presli na jednu nadrz + este 1/5 zostala

šofér
1. března • 7:51

To jako vypovída o čem??? ...že bych napsal SCANIA 42 tun, plná nadrž, cesta do Španělska a zpět 5000 km na jednu nádrž a ještě pětina zbude ??? :-O:-O:-O to je podobná blbost jako to, co jste napsal.

OnlyTruth
1. března • 14:46

tak si kup elektricke auto :-D :-D:-D :-D:-D

Rembaz
28. února • 9:15

No a? Chodíš tam každý mesiac, že nemôžeš urobiť 1-2 prestávky na nabitie?

OnlyTruth
28. února • 10:45

nechodim , ale nechcem auto , pri ktorom musim zastavit stale ako pri malom decku ... a druha vec, kazdy je velky ekolog a pritom vacsinu elektriny pochadza z jadrovych elektrarni .. monzo potom uholne .. takze maximalne v centrach nebude taky smrad ale inak to planete nijak nepomoze a to ze niekto hovori, ze si budeme brat len zo slniecka a vetrika elektrinu je daleka utopia .. aby to bolo samostacne budeme este potrebovat takych 50-100rokov

..-
28. února • 6:27

"Priemer na 680km 125km/h" :-D

Rembaz
28. února • 6:41

Aj by mu to človek veril. Ale pobavilo to.

R
27. února • 19:01

a co třeba tak: město a příměstské ježdění, v pohodě....na delší cestu mám pendolino nebo letadlo (jinde třeba TGV což je zase jiný level...-)) takže takto by to nemuselo být úplně špatné
jen si říkám...co ta svoboda, volnost, nezávislost...teď se rozhodnu a jedu třeba někam úplně pryč....asi to jde i tím vlakem nebo letadlem...ale ta nezávislost je k nezaplacení B-]

Rembaz
27. února • 20:55

Nezavislost? Akoze nemusis teraz vobec tankovat?
Ten kto ma moznost dobijat doma celkovo dokonca cas usetri, lebo na vacsinu ciest nemusi tankovat mimo domu.A tych par ciest do roka na ktore ti dojazd nestaci je vyriesene nabijackami. Zastavis sa najest atd a popritom nabijas. Zase take hrozne to nie je. Celkovo za rok podla mna casovo v strate nebude.

R
28. února • 14:06

tankovat musim, ale kdy chci a kde chci a navic za 5 minut. Takze az bude dostatecna infrastruktura, kratka doba nabijeni a bude tect elektrina z ekologickych zdroju a ne z uhli tak budiz... a i tak bych chtel mit na vyber B-]

Rembaz
28. února • 16:27

Tankovať môžeš len tam kde sa tankovať dá. Nabiť auto si práve môžeš z každej zástrčky. Samozrejme odlišnou rýchlosťou.

Joe Doe
27. února • 18:49

Z niektorych prispevkov mam pocit, ze si ich pisatelia myslia, ze Norsko, basta predaja elektromobilov v Europe, je v Karibiku.

Mirek
27. února • 19:27

Není potřeba znát důvody, proč tomu tak je? To, co jsi napsal je, bez těch důvodů, silně zavádějící. Nebo ze sebe děláš úmyslně hlupáka?
A jak se k tomu staví Norsko v současnosti?

Michal
27. února • 16:43

Dyť to je skoro zadarmo.Vybavené suv 4*4 za 1,5mega.Dojezd záleží na řidiči.

Sir_CHerokee
27. února • 18:37

To i u benzínu, buď natankuje za 2 minutky u pumpy nebo ne...

Jaky
27. února • 16:38

Cena lidova. Na to ma snad kazda lopata z Bruselu ne? Coze ?

E15
27. února • 16:45

tak výkon to ale má, to zase ne že ne...

E15
27. února • 16:31

Mimochodem, jak to, že Tesla S je i s bateriemi v podlaze vysoká 1435 mm a všech ostatním z toho (s bateriemi v podlaze) leze minimálně crossover s výškou přes 1,5 m?
To je interiér Tesly S tak strašně nízký a nebo na to mají nějaký jiný fígl?

E15
27. února • 16:32

...všem

E15
27. února • 15:47

78 kWh je prostě málo. Pro vyloženě městská auta je cca 50 kWh už celkem OK, ale pro auto střední třídy vidím jako minimum 90 kWh.

Fic
27. února • 23:05

Mám 32kWh, a po městě jsem je za den ještě nevybil. Jezdím s tím tak 180km.
Ale samosebou, "jistoty" dnešních odborníků na všechno, mohou tady na diskusích znamenat víc, než praxe.
Golf3 Citystromer, r.v. 1996.

nobody
27. února • 17:37

90 kWh v aute strednej triedy je dojazd diaľničných 500 km, je to zbytočná váha, prípadne aj cena. Z hľadiska životnosti je to už niečo iné.Načo potrebuje mať mestské auto dojazd 300 km?

R2
27. února • 19:15

18 kWh/100 km dalnicnim tempem? Mozna tak kamionovym dalnicnim tempem. Pri 130 km/h a vyssich rychlostech muzete na podoblou spotrebu zapomenout, budete rad, kdyz se vejdete nekam mezi 25-30. tedy dojezd mezi 300-360, k tomu je treba pocitat s tim, ze podobny dojezd mate pouze v prvnim useku planovane cesty, dale budete typicky dobijet jen zhruba do 80 % kapacity baterie, takze se dojezd v dalsich usecich trasy snizuje nekam k 250 km. Pokud vas zastihne neprizen pocasi, protivitr nebo podobne komplikace, tak samozrejme teoreticky dojezd dale klesa, kdyz vezmeme do uvahy, ze malokdy dojezd vyjde presne k nabijecce a ze nechcete na dalnici jezdit s temer vybitou baterii v rezimu omezeneho vykonu a rychlosti, tak se 200km popojeti po dalnici s elektromobilem stava duvodem k mensi oslave.

nobody
27. února • 20:09

Model 3 je zástupca strednej triedy, pri spomínanej 130ke má spotrebu cca 18 kWh. Bavíme sa samozrejme o rovinatom teréne a letnej prevádzke. Ak to niekomu nestáčí má predsa nabíjacie stanice.

Michal
28. února • 7:30

Dieselagregat v privesu?

Rembaz
27. února • 19:25

18 to bude tak pri 120 tacho.

E15
27. února • 18:32

Přece je potřeba mít alespoň nějakou elementární rezervu pro nahodilé situace.... Pokud má někdo život/práci propočítané a kilometr a sekundu přesně, pak OK, ale já bych to nedokázal.... Plus je samozřejmě potřeba vzít v úvahu často (a i v této diskuzi) uváděný dojezd v zimě...

nobody
27. února • 18:45

Aké sú to náhodilé situácie pri mestkom vozidle? Problém vidím v zmene návykov, ktoré prináša elektromobil, ak človek chce fungovať štýlom plná nádrž za 10 - 15 min a nechce meniť svoje návyky, tak sa neprispôsobí.
Je to podobné ako s mobilmi, tlačítkové mobily vydržali na jedno nabitie týždeň, potom prišli smartfóny s výdržou 1 deň a ľudia nadávali. Nuž a dnes sa už málokto vráti k tlačítkovému telefónu.

Lord Owl
27. února • 21:30

Klidně změním návyky v automobilismu (ale smart-šmíra-mobil si nekoupím). Když mi někdo dá na test Polestar 2, tak budu dobíjet každých 300km. Samotného mě zajímá, jak dlouho prostojím u nabíječek a jak je budu hledat.

Sir_CHerokee
27. února • 16:16

Elektrická auta snad s výjimkou měst nedávají smysl. A vzhledem k ceně ani v těch městech moc ne.

runner42
27. února • 14:34

Na dojezd 500 km by to muselo brát jen 15kWh/100km. To určitě!
Reálná spotřeba elektromobilů střední třídy je 24kWh, takže tenhle vehikl dojede těch klasických 300km. Za 1.6 mega. Fakt super :-D

E15
27. února • 16:42

tak možná i jo. Jen těch 500 km bude při 85 km/h trvat trochu déle :-).Mimochodem, doteď jsem nepochopil, proč jsou mezi jednotlivým elektromobily tak obrovské rozdíly ve spotřebě (a proč z toho srovnání vychází Korejci tak dobře)

Moik
27. února • 16:04

Tesla S 75D po dálnici 135km/h nedá v zimě ani 200km.

Art Vandelay
27. února • 16:07

No jasne, nie nahodou 100km, uz ked prehaname tak poriadne, nie?

Rembaz
27. února • 18:15

Zdá sa ti? Akú ma spotrebu Tesla v zime na dialnici? S tým, že určite nepôjdeš presne do nuly sa mi tých 200km viac ako reálnych.

nobody
27. února • 18:41

200 km bude dojazd pri -25 C. Pri našich miernejšich zimách to bude 300 km, v lete cez 400 km. Bavíme sa o plnej kapacite akumulátora.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
27. února • 18:59

75 je kapacita, do nuly nepôjdeš, čiže max 70 reálne využiteľné a to musíš mat nabité doplna.
Spotreba pri tej rýchlosti je koľko? 25-30? Čiže max 250km ak vôbec.

nobody
28. února • 19:43

V priloženom videu je spotreba Modelu 3 pri rýchlosti 120 km/h v zimných podmienkach, teplota vzduchu 0 C, mokrá vozovka, mierny bočný vietor, trasa Lipsko - Berlín.
Pre nedočkavých odporúčam preskočiť na 5:17, výsledná spotreba 20 kWh na 100 km, dojazd 335 km. V letných podmienkách pri rovnakej rýchlosti dojazd 450 km.https://www.youtube.com/watch...

Zelí
27. února • 22:11

Pokud nejsi sebevrah, tak budeš reálně využívat tak 50kwh. Pak budeš oroseně přemýšlet, kde dobiješ. A pokud to na dálnici osolíš a pojedeš místní standard na dálnici tj. 150km/h tak budeš rád, když ujedeš 100km. To je realita elektromobility nebo spíš elektrodebility.

bzzz
27. února • 22:19

Proc bys jel 150, protoze standard?... a kdyz se podivam na rychlostni limity v zemich, kde se elektromobilum dari...

Zelí
27. února • 22:57

Pokud jsi jel někdy v životě po dálnici v čr, tak reálná rychlost většiny osobáků je kolem 150km/h. Limitované jsou elektrokáry svým dojezdem, takže jezdí většinou ukryté mezi kamiony v pravém pruhu kolem 100km/h. Jinak test reálné spotřeby elektromobilů jako jest např. audi q8 ukazuje při rychlosti 120km/h spotřebu cca 27kwh/100km, což při rychlosti 150km/h vychází na 42kwh/100km. Takže to je realita nikoli vlhké sny romantiků.

Marek71
28. února • 12:26

Po dálnici jezdím docela dost a to, co píšete o "reálné rychlosti vetšiny osobáků" je, samozřejmě, nesmysl. Jedu obvykle tak na tempomatových 130 a většina osobáků jede stejně cca. rychle nebo pomaleji. Občas se najde někdo, kdo předjíží, ale rozhodně jich je menšina a to ještě jsou tam i ti, co jedou do těch 150. Takže jste plácl pěknou blbost :-D

Zelí
1. března • 8:53

Asi jezdíme po jiných dálnicích. Klobouci co jezdí 130 na tempomat tj. cca 125km/h se tam samozřejmě vyskytují, ale jsou v menšině. Já jezdím tempomat 145-150 a stále mě někdo předjíždí a občas i problikává. Pochopitelně, že klobouci v levém pruhu jsou taky ..... co už s nimi naděláš. Protože jedou relativně pomalu, tak až na nějaký kamion nikoho klobouci nepředjíždí a tak se jim zdá, že se tak po dálnici pohybuje většina..... omyl. Jinak cajti se auty na dálnici, které jedou v rozmezí 140-150km/h vůbec nezabývají ti se zaměřují na rychlejší stroje.

Marek71
1. března • 9:10

Najedu měsíčně kolem 3500 km a z toho je drtivá většina dálnice, zhruba 50/50 v ČR a v DE. A jak v ČR, tak i v DE je menšina řidičů osobáků, co jedou 150, za tím si stojím, zrak mi ještě slouží a dokážu to posoudit. To, že tě někdo předjede a probliká, neznamená, že tak jezdí většina. Opravdu nejezdí.Myslím, že jízda 130 tempomat (125) není žádný "klobouk", v levém pruhu se nemotám a když potřebuji, tak dokážu zrychlit a nepřekážet. Jo, občas se mi stane, že předjíždím 130 kolonu kamionů (protože mezi ně se nejde zařadit) a nějaký blbeček mě problikne. Pak ale na to šlápnu a blbeček se nestačí divit, protože v drtivé většině ta jeho kára nestačí. Pak se zařadím, jedu si svoje tempo a za minutu mě blbeček upachtěně dojede a vítězoslávně předjede :-)

Zelí
4. března • 20:30

Zrovna dnes jsem jel do Ostravy a zaměřil jsem se na to kolik těch klobouků, co jedou 130 tempomat je a skutečně je to drtivá menšina. Dokonce i silnější dodávky s montérama co spěchají to krosí 140-150km/h. Takže báchorky o většině, co jezdí klobouk si nechej na doma a neztrapňuje se s tím..

Marek71
4. března • 23:31

Napsal si toto:"Pokud jsi jel někdy v životě po dálnici v čr, tak reálná rychlost většiny osobáků je kolem 150km/h."Z toho jsem pochopil, že tvrdíš, že většina osobáků na dálnici v ČR jede reálně kolem 150, to znamená tacho kolem min. 155. Z mých zkušeností to je ale blbost a za tím si stojím. Ztrapňuješ se akorát tak ty :-D

bzzz
28. února • 12:05

Vetsina jezdi 150 a navrch po D1... mozna tak dodavky, u tech bych tomu i veril.

Rembaz
28. února • 6:40

Audi Q8 ukazuje spotrebu v kwH? Ďalej som to už ani nečítal. A že všetci chodia 150 tacho ma pabavilo ešte viac.

Zelí
28. února • 7:53

Omlouvám se, když jsem se znovu podíval ne ten test, tak to audi nemá při 120km/h spotřebu 27kwh/100km, ale cca 30kwh/100km. Takže je to ještě horší. Při 150km/h je pak spotřeba cca 47kwh/100km.

Rembaz
28. února • 8:37

A hlavne tu motas SUV so sedanmi ako Polestar a Model 3.

Rembaz
28. února • 8:16

Ja tam stále Audi Q8 nevidim.

Jano
27. února • 18:48

Jazdím skoro denne do Popradu, 3horské prechody zima aj -24 ,záveje 56km. Mám pochybnosti že to vobec dôjde.

nobody
27. února • 20:05

A čo vám bráni po ceste dobiť elektromobil, je tam dostatočný počet nabíjacích staníc.

martin
4. března • 14:54

Je usmevne, ako niektori ludia maju tendenciu organizovat cas inym:-) Som presvedceny, ze hladat nabijacky a cakat na nabitie elektromobilu nechce nikto, ani jeho sucasni majitelia. Len ti, chudaci, musia.

feseli komiq
27. února • 17:15

Ale i to by na jezdeni do prase, nebo po Prase, mohlo i stacit.

martin
4. března • 14:50

Urcite ano, lenze na jazdenie po meste nema vyznam kupovat drahe auto. Benefity drahsieho auta sa ukazu hlavne pri tych dlhsich cestach, pri ktorych naopak baterkovy elektromobil nema vyhodu ani jedinu.

Art Vandelay
27. února • 15:52

78kwh!!! 450km to urobi uplne v pohode, nechce sa mi verit ze tuto baterku bude mat aj verzia za 40k, jedine ze by to bolo 40k bez dph

Marek71
28. února • 9:10

Cenou zhruba odpovídá Tesle 3, resp. nevíme, za kolik bude ta levná Tesla, zatím jsou na trhu jenom ty drahé. Ostatně, u toho Polestar zatím taky. Ale pokud to bude tak, jak oba slibují, tak pokud bych uvažoval o Tesle, počkám si radši na tento Polestar. Věřím tomu, že úroveň zrpacování interiéru i exteriéru bude min. o úroveň výš a snad i servisní síť a zákaznická podpora bude možná u některého z Volvo dealerov.Uvidíme, každoipádně konkurence je vítaná, jak řekl i sám Elon :-)

R2
28. února • 21:08

Take je otazka, zda chcete sedan nebo crossover.
Dalsi vec je dojezd, rozmery aut neznam, stejne tak nevim, jak jsou porovnatelna aerodynamicky, ale osobne bych tipoval, ze v ohledu spotreby/dojezdu pri srovnatelne baterii bude mit navrch Tesla 3.
Co se tyce zpracovani, tak tam bych si take spise vsadil na Cinany, ono prekonat Teslu neni az tak slozite.

Omasta
1. března • 9:38

V budoucnu budou 2 typy elektromobilů. 1) Čistě na baterie s dojezdem 150 km, které budou mít normalizovaný kastlík na vkládání půjčovaných baterií z benzínových pump. Ty budou na dojezd 150 až 300 km. Za jízdy přečerpá energii z půjčené baterie do vnitřní baterie a na jiné pumpě baterii vrátí. Do normalizovaného kastlíku půjde strčit i elektrocentrála na benzín, takže bude možné jezdit na dlouhé štreky. To bude vhodné pro sporťáky a pro majitele RD nebo přípojky u domu. 2) Elektromobily s palivovým článkem a ty budou doplňovat energii ve formě metanu, propanu, metanolu a podobně. A jelikož generátor vodíku pro palivové články je poměrně těžký (několik 100 kg), bude to spíš pro náklaďáky, dodávky a větší osobáky. Na co myslíte, že budou jezdit sdílená auta z půjčovny?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
martin
1. března • 10:25

V buducnosti budu 2 typy elektromobilov:
1/ elektromobily, ktore si dokazu energiu vyrabat na palube bud z dlhodobeho/permanentneho zdroja (generator na nukleranom principe, napriklad), alebo zo zdroja, ktory sa lahko a rychlo doplna
2/ vsetky ostatne baterkove nezmysly a slepe ulicky, ktore bude mozne vidiet v technickom muzeu a sem-tam u stareho otca, ktory bol tak blby, ze kedysi za absurdne peniaze kupil teslu alebo iny jej ekvivalent na nabijacie baterkyOstatne auta budu jazdit normalne na benzin alebo naftu.

R2
27. února • 19:04

i bez DPH by to byla silene nizka cena.

Jano
27. února • 18:42

A ešte k tomu 250 km/h.

E15
27. února • 16:46

Taky mi ta cena připadá poněkud optimistická

Petr
27. února • 15:29

Znáš něco lepšího v dané třídě, slinto?

kari
27. února • 15:55

Cokoli s motorem. Tedy s motorem s velkým M, spalovací motorem. M3, RS4/5, C AMG.... A vlastně asi i 340i, S4/5....

komik
27. února • 17:17

A když se bavíme o nejméně efektivním režimu pro auto = elektromobil na dálnici, resp. ta Vaše M3 ve městě... tak M3 dá na jednu nádrž víc než 300 km? Stojí o pár settisíc víc a provoz bude 3x dražší než elektroauto... Jediná výhoda je tankování, ale kolik lidí a jak často jezdí v kuse víc než 300km... Jinak když si nakonfigujuete superb v automatu s nejsilnějším motorem, tak stojí taky přes mega...

Omasta
1. března • 9:20

Kdo jezdí pravidelně po dálnici a ne po městě, do kopců nebo nemusí často předjíždět naplno, tak zdánlivě elektromobil nepotřebuje.
Uvědomte si že hybrid kombinuje slabší motor a právě pro ty situace používá baterii a elektromotor. Ani po dálnici nejede auto na plný výkon, nevyužívá zásobu energie. A auto s menším motorem má menší spotřebu.

Omasta
28. února • 2:02

Ono se to tají, ale za rok, budou auta dobíjená za jízdy. Z důvodu, aby se uspokojila nabídka po bateriích, budou mít auta poloviční velikost baterií, tedy nižší cenu, nižší hmotnost a nižší spotřebu. Když člověk bude chtít jet dál než z práce a do práce, půjčí si na pumpě baterky a zasune je do normalizovaného kastlíku. Za jízdy z nich přečerpá energii do vnitřních akumulátorů a na příští pumpě je vrátí.
To má jednu podstatnou výhodu: Baterie se budou dobíjet přes noc levným proudem, nikoliv ve špičce. Je nemyslitelné, že by někdo zafinancoval vysokovýkonné nabíječky, které by se používaly hlavně ve špičce (drahý proud) a zbytek dne byly nevyužité.
Bude opačný systém - nenabíjet auto u pumpy a čekat až se uvolní stojan, ale nabíjet přenosné baterky přes noc a dávat si je o auta tehdy, kdy potřebujeme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
1. března • 9:11

A kdo to tají a proč? Člověče, ty máš dost :-D

Omasta
1. března • 9:50

Jestli ty zas nemáš něčeho nedostatek?
Tají to přece proto, že kdyby lidi věděli, že ta změna přijde, už by si nekupovali současný elektromobil, ale počkali by na elektromobil s normalizovaným kastlíkem, který dovede přečerpávat energii z půjčených baterií.
Proč?
Jednak je to výhodnější (energie z nočního proudu), méně omezující. Nebude potřeba hledat volné stojany a čekat.
A celý elektromobil bude kvůli menším bateriím podstatně levnější, lehčí a tudíž svižnější.

Omasta
1. března • 10:00

Tím, že vám to říkám, tak vlastně způsobuju výrobcům elektromobilů ztrátu. Prodají méně starých elektromobilů. Oni, kdyby ten plán veřejnosti sdělili, tak tím nic nezískají. I když jsou třeba konkurenti, tak žádný není tak blbý, aby to ostatním i sobě zkazil. Prostě vám to řeknou, až to bude vyrobené, připravené k prodeji.

Omasta
28. února • 2:19

To bude dělat zasilkovna.cz, že bude rozvážet baterky podobně jako v hypermarketech chlap vytahuje vozíky z parkoviště a tlačí je ke vchodu, aby tam měli lidi, když přijdou dost vozíků. Na pumpách totiž nebudou mít dostatečně silný přívod elektřiny, a proto se to bude vozit ke zdrojům a odtamtud k pumpám, kde budou lidi odebírat nejvíc proudu. Ale svou odměnu dostanou i pumpy sbírající vybité baterky.

Zelí
1. března • 8:56

Dobrý humorista, takhle jsem se už dlouho nezasmál.

šofér
1. března • 7:38

Já četl že to bude dělat Čupr s Rohlíkem . Každé ráno čerstvé pečivo a čerstvá baterie :-D

E15
28. února • 11:38

bude to ještě jinak, aby se ušetřily PHM, budou ty baterie rozváže cyklisti na rikšách (ale to jako fakt vážně): http://www.auto.cz/skodovka-testuje-v-praze-... ... :-D

Lord Owl
1. března • 7:48

No abyste se nedivili, brzo budou muset policajti objasňovat narůstající počet přepadení těchto "power-rikšů", kdy jim neznámý pachatel odsaje energii do své powerbanky za účelem obohacení o energii vlastního nenažraného mobilu.....;-)

Adamantium
27. února • 17:23

No jo, ale Superb nejde porovnávat s touto hnusnou elektrosekačkou..

Sir_CHerokee
27. února • 16:15

A spousta dalších aut. A taky pohlednějších. Co to vlastně je? SUV? Sedan? Je to ošklivé a ještě elektrické (což znamená vlastně totéž).

Doporučujeme

Články odjinud