Polestar 2 oficiálně: Vysoký výkon jsme čekali, takovou cenu však nikoli

runner42  |  27. 02. 2019 14:34

Na dojezd 500 km by to muselo brát jen 15kWh/100km. To určitě!
Reálná spotřeba elektromobilů střední třídy je 24kWh, takže tenhle vehikl dojede těch klasických 300km. Za 1.6 mega. Fakt super

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 02. 2019 15:29

Znáš něco lepšího v dané třídě, slinto?

Odpovědět  |   | 
kari  |  27. 02. 2019 15:55

Cokoli s motorem. Tedy s motorem s velkým M, spalovací motorem. M3, RS4/5, C AMG.... A vlastně asi i 340i, S4/5....

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 02. 2019 16:15

A spousta dalších aut. A taky pohlednějších. Co to vlastně je? SUV? Sedan? Je to ošklivé a ještě elektrické (což znamená vlastně totéž).

Odpovědět  |   | 
komik  |  27. 02. 2019 17:17

A když se bavíme o nejméně efektivním režimu pro auto = elektromobil na dálnici, resp. ta Vaše M3 ve městě... tak M3 dá na jednu nádrž víc než 300 km? Stojí o pár settisíc víc a provoz bude 3x dražší než elektroauto... Jediná výhoda je tankování, ale kolik lidí a jak často jezdí v kuse víc než 300km... Jinak když si nakonfigujuete superb v automatu s nejsilnějším motorem, tak stojí taky přes mega...

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  27. 02. 2019 17:23

No jo, ale Superb nejde porovnávat s touto hnusnou elektrosekačkou..

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  28. 02. 2019 02:02

Ono se to tají, ale za rok, budou auta dobíjená za jízdy. Z důvodu, aby se uspokojila nabídka po bateriích, budou mít auta poloviční velikost baterií, tedy nižší cenu, nižší hmotnost a nižší spotřebu. Když člověk bude chtít jet dál než z práce a do práce, půjčí si na pumpě baterky a zasune je do normalizovaného kastlíku. Za jízdy z nich přečerpá energii do vnitřních akumulátorů a na příští pumpě je vrátí.
To má jednu podstatnou výhodu: Baterie se budou dobíjet přes noc levným proudem, nikoliv ve špičce. Je nemyslitelné, že by někdo zafinancoval vysokovýkonné nabíječky, které by se používaly hlavně ve špičce (drahý proud) a zbytek dne byly nevyužité.
Bude opačný systém - nenabíjet auto u pumpy a čekat až se uvolní stojan, ale nabíjet přenosné baterky přes noc a dávat si je o auta tehdy, kdy potřebujeme.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  28. 02. 2019 02:19

To bude dělat zasilkovna.cz, že bude rozvážet baterky podobně jako v hypermarketech chlap vytahuje vozíky z parkoviště a tlačí je ke vchodu, aby tam měli lidi, když přijdou dost vozíků. Na pumpách totiž nebudou mít dostatečně silný přívod elektřiny, a proto se to bude vozit ke zdrojům a odtamtud k pumpám, kde budou lidi odebírat nejvíc proudu. Ale svou odměnu dostanou i pumpy sbírající vybité baterky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 02. 2019 11:38

bude to ještě jinak, aby se ušetřily PHM, budou ty baterie rozváže cyklisti na rikšách (ale to jako fakt vážně): http://www.auto.cz/skodovka-testuje-v-praze-... ...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  01. 03. 2019 07:48

No abyste se nedivili, brzo budou muset policajti objasňovat narůstající počet přepadení těchto "power-rikšů", kdy jim neznámý pachatel odsaje energii do své powerbanky za účelem obohacení o energii vlastního nenažraného mobilu.....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 03. 2019 07:38

Já četl že to bude dělat Čupr s Rohlíkem . Každé ráno čerstvé pečivo a čerstvá baterie

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 03. 2019 08:56

Dobrý humorista, takhle jsem se už dlouho nezasmál.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 03. 2019 09:11

A kdo to tají a proč? Člověče, ty máš dost

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  01. 03. 2019 09:50

Jestli ty zas nemáš něčeho nedostatek?
Tají to přece proto, že kdyby lidi věděli, že ta změna přijde, už by si nekupovali současný elektromobil, ale počkali by na elektromobil s normalizovaným kastlíkem, který dovede přečerpávat energii z půjčených baterií.
Proč?
Jednak je to výhodnější (energie z nočního proudu), méně omezující. Nebude potřeba hledat volné stojany a čekat.
A celý elektromobil bude kvůli menším bateriím podstatně levnější, lehčí a tudíž svižnější.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  01. 03. 2019 10:00

Tím, že vám to říkám, tak vlastně způsobuju výrobcům elektromobilů ztrátu. Prodají méně starých elektromobilů. Oni, kdyby ten plán veřejnosti sdělili, tak tím nic nezískají. I když jsou třeba konkurenti, tak žádný není tak blbý, aby to ostatním i sobě zkazil. Prostě vám to řeknou, až to bude vyrobené, připravené k prodeji.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  01. 03. 2019 09:20

Kdo jezdí pravidelně po dálnici a ne po městě, do kopců nebo nemusí často předjíždět naplno, tak zdánlivě elektromobil nepotřebuje.
Uvědomte si že hybrid kombinuje slabší motor a právě pro ty situace používá baterii a elektromotor. Ani po dálnici nejede auto na plný výkon, nevyužívá zásobu energie. A auto s menším motorem má menší spotřebu.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 02. 2019 15:52

78kwh!!! 450km to urobi uplne v pohode, nechce sa mi verit ze tuto baterku bude mat aj verzia za 40k, jedine ze by to bolo 40k bez dph

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:46

Taky mi ta cena připadá poněkud optimistická

Odpovědět  |   | 
Jano  |  27. 02. 2019 18:42

A ešte k tomu 250 km/h.

Odpovědět  |   | 
R2  |  27. 02. 2019 19:04

i bez DPH by to byla silene nizka cena.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 02. 2019 09:10

Cenou zhruba odpovídá Tesle 3, resp. nevíme, za kolik bude ta levná Tesla, zatím jsou na trhu jenom ty drahé. Ostatně, u toho Polestar zatím taky. Ale pokud to bude tak, jak oba slibují, tak pokud bych uvažoval o Tesle, počkám si radši na tento Polestar. Věřím tomu, že úroveň zrpacování interiéru i exteriéru bude min. o úroveň výš a snad i servisní síť a zákaznická podpora bude možná u některého z Volvo dealerov.

Uvidíme, každoipádně konkurence je vítaná, jak řekl i sám Elon

Odpovědět  |   | 
R2  |  28. 02. 2019 21:08

Take je otazka, zda chcete sedan nebo crossover.
Dalsi vec je dojezd, rozmery aut neznam, stejne tak nevim, jak jsou porovnatelna aerodynamicky, ale osobne bych tipoval, ze v ohledu spotreby/dojezdu pri srovnatelne baterii bude mit navrch Tesla 3.
Co se tyce zpracovani, tak tam bych si take spise vsadil na Cinany, ono prekonat Teslu neni az tak slozite.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  01. 03. 2019 09:38

V budoucnu budou 2 typy elektromobilů.

1) Čistě na baterie s dojezdem 150 km, které budou mít normalizovaný kastlík na vkládání půjčovaných baterií z benzínových pump. Ty budou na dojezd 150 až 300 km. Za jízdy přečerpá energii z půjčené baterie do vnitřní baterie a na jiné pumpě baterii vrátí. Do normalizovaného kastlíku půjde strčit i elektrocentrála na benzín, takže bude možné jezdit na dlouhé štreky. To bude vhodné pro sporťáky a pro majitele RD nebo přípojky u domu.

2) Elektromobily s palivovým článkem a ty budou doplňovat energii ve formě metanu, propanu, metanolu a podobně. A jelikož generátor vodíku pro palivové články je poměrně těžký (několik 100 kg), bude to spíš pro náklaďáky, dodávky a větší osobáky.

Na co myslíte, že budou jezdit sdílená auta z půjčovny?

Odpovědět  |   | 
martin  |  01. 03. 2019 10:25

V buducnosti budu 2 typy elektromobilov:
1/ elektromobily, ktore si dokazu energiu vyrabat na palube bud z dlhodobeho/permanentneho zdroja (generator na nukleranom principe, napriklad), alebo zo zdroja, ktory sa lahko a rychlo doplna
2/ vsetky ostatne baterkove nezmysly a slepe ulicky, ktore bude mozne vidiet v technickom muzeu a sem-tam u stareho otca, ktory bol tak blby, ze kedysi za absurdne peniaze kupil teslu alebo iny jej ekvivalent na nabijacie baterky

Ostatne auta budu jazdit normalne na benzin alebo naftu.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  27. 02. 2019 16:04

Tesla S 75D po dálnici 135km/h nedá v zimě ani 200km.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  27. 02. 2019 16:07

No jasne, nie nahodou 100km, uz ked prehaname tak poriadne, nie?

Odpovědět  |   | 
feseli komiq  |  27. 02. 2019 17:15

Ale i to by na jezdeni do prase, nebo po Prase, mohlo i stacit.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 03. 2019 14:50

Urcite ano, lenze na jazdenie po meste nema vyznam kupovat drahe auto. Benefity drahsieho auta sa ukazu hlavne pri tych dlhsich cestach, pri ktorych naopak baterkovy elektromobil nema vyhodu ani jedinu.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 02. 2019 18:15

Zdá sa ti? Akú ma spotrebu Tesla v zime na dialnici? S tým, že určite nepôjdeš presne do nuly sa mi tých 200km viac ako reálnych.

Odpovědět  |   | 
nobody  |  27. 02. 2019 18:41

200 km bude dojazd pri -25 C. Pri našich miernejšich zimách to bude 300 km, v lete cez 400 km. Bavíme sa o plnej kapacite akumulátora.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  27. 02. 2019 18:48

Jazdím skoro denne do Popradu, 3horské prechody zima aj -24 ,záveje 56km. Mám pochybnosti že to vobec dôjde.

Odpovědět  |   | 
nobody  |  27. 02. 2019 20:05

A čo vám bráni po ceste dobiť elektromobil, je tam dostatočný počet nabíjacích staníc.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 03. 2019 14:54

Je usmevne, ako niektori ludia maju tendenciu organizovat cas inym Som presvedceny, ze hladat nabijacky a cakat na nabitie elektromobilu nechce nikto, ani jeho sucasni majitelia. Len ti, chudaci, musia.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 02. 2019 18:59

75 je kapacita, do nuly nepôjdeš, čiže max 70 reálne využiteľné a to musíš mat nabité doplna.
Spotreba pri tej rýchlosti je koľko? 25-30?

Čiže max 250km ak vôbec.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 02. 2019 22:11

Pokud nejsi sebevrah, tak budeš reálně využívat tak 50kwh. Pak budeš oroseně přemýšlet, kde dobiješ. A pokud to na dálnici osolíš a pojedeš místní standard na dálnici tj. 150km/h tak budeš rád, když ujedeš 100km. To je realita elektromobility nebo spíš elektrodebility.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 02. 2019 22:19

Proc bys jel 150, protoze standard?... a kdyz se podivam na rychlostni limity v zemich, kde se elektromobilum dari...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 02. 2019 22:57

Pokud jsi jel někdy v životě po dálnici v čr, tak reálná rychlost většiny osobáků je kolem 150km/h. Limitované jsou elektrokáry svým dojezdem, takže jezdí většinou ukryté mezi kamiony v pravém pruhu kolem 100km/h. Jinak test reálné spotřeby elektromobilů jako jest např. audi q8 ukazuje při rychlosti 120km/h spotřebu cca 27kwh/100km, což při rychlosti 150km/h vychází na 42kwh/100km. Takže to je realita nikoli vlhké sny romantiků.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 06:40

Audi Q8 ukazuje spotrebu v kwH? Ďalej som to už ani nečítal. A že všetci chodia 150 tacho ma pabavilo ešte viac.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 08:16

Ja tam stále Audi Q8 nevidim.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  28. 02. 2019 07:53

Omlouvám se, když jsem se znovu podíval ne ten test, tak to audi nemá při 120km/h spotřebu 27kwh/100km, ale cca 30kwh/100km. Takže je to ještě horší. Při 150km/h je pak spotřeba cca 47kwh/100km.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 08:37

A hlavne tu motas SUV so sedanmi ako Polestar a Model 3.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 02. 2019 12:05

Vetsina jezdi 150 a navrch po D1... mozna tak dodavky, u tech bych tomu i veril.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 02. 2019 12:26

Po dálnici jezdím docela dost a to, co píšete o "reálné rychlosti vetšiny osobáků" je, samozřejmě, nesmysl. Jedu obvykle tak na tempomatových 130 a většina osobáků jede stejně cca. rychle nebo pomaleji. Občas se najde někdo, kdo předjíží, ale rozhodně jich je menšina a to ještě jsou tam i ti, co jedou do těch 150. Takže jste plácl pěknou blbost

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 03. 2019 08:53

Asi jezdíme po jiných dálnicích. Klobouci co jezdí 130 na tempomat tj. cca 125km/h se tam samozřejmě vyskytují, ale jsou v menšině. Já jezdím tempomat 145-150 a stále mě někdo předjíždí a občas i problikává. Pochopitelně, že klobouci v levém pruhu jsou taky ..... co už s nimi naděláš. Protože jedou relativně pomalu, tak až na nějaký kamion nikoho klobouci nepředjíždí a tak se jim zdá, že se tak po dálnici pohybuje většina..... omyl. Jinak cajti se auty na dálnici, které jedou v rozmezí 140-150km/h vůbec nezabývají ti se zaměřují na rychlejší stroje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  01. 03. 2019 09:10

Najedu měsíčně kolem 3500 km a z toho je drtivá většina dálnice, zhruba 50/50 v ČR a v DE. A jak v ČR, tak i v DE je menšina řidičů osobáků, co jedou 150, za tím si stojím, zrak mi ještě slouží a dokážu to posoudit. To, že tě někdo předjede a probliká, neznamená, že tak jezdí většina. Opravdu nejezdí.

Myslím, že jízda 130 tempomat (125) není žádný "klobouk", v levém pruhu se nemotám a když potřebuji, tak dokážu zrychlit a nepřekážet. Jo, občas se mi stane, že předjíždím 130 kolonu kamionů (protože mezi ně se nejde zařadit) a nějaký blbeček mě problikne. Pak ale na to šlápnu a blbeček se nestačí divit, protože v drtivé většině ta jeho kára nestačí. Pak se zařadím, jedu si svoje tempo a za minutu mě blbeček upachtěně dojede a vítězoslávně předjede

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2019 20:30

Zrovna dnes jsem jel do Ostravy a zaměřil jsem se na to kolik těch klobouků, co jedou 130 tempomat je a skutečně je to drtivá menšina. Dokonce i silnější dodávky s montérama co spěchají to krosí 140-150km/h. Takže báchorky o většině, co jezdí klobouk si nechej na doma a neztrapňuje se s tím..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  04. 03. 2019 23:31

Napsal si toto:

"Pokud jsi jel někdy v životě po dálnici v čr, tak reálná rychlost většiny osobáků je kolem 150km/h."

Z toho jsem pochopil, že tvrdíš, že většina osobáků na dálnici v ČR jede reálně kolem 150, to znamená tacho kolem min. 155. Z mých zkušeností to je ale blbost a za tím si stojím.

Ztrapňuješ se akorát tak ty

Odpovědět  |   | 
nobody  |  28. 02. 2019 19:43

V priloženom videu je spotreba Modelu 3 pri rýchlosti 120 km/h v zimných podmienkach, teplota vzduchu 0 C, mokrá vozovka, mierny bočný vietor, trasa Lipsko - Berlín.
Pre nedočkavých odporúčam preskočiť na 5:17, výsledná spotreba 20 kWh na 100 km, dojazd 335 km. V letných podmienkách pri rovnakej rýchlosti dojazd 450 km.

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:42

tak možná i jo. Jen těch 500 km bude při 85 km/h trvat trochu déle .

Mimochodem, doteď jsem nepochopil, proč jsou mezi jednotlivým elektromobily tak obrovské rozdíly ve spotřebě (a proč z toho srovnání vychází Korejci tak dobře)

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 15:47

78 kWh je prostě málo. Pro vyloženě městská auta je cca 50 kWh už celkem OK, ale pro auto střední třídy vidím jako minimum 90 kWh.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 02. 2019 16:16

Elektrická auta snad s výjimkou měst nedávají smysl. A vzhledem k ceně ani v těch městech moc ne.

Odpovědět  |   | 
nobody  |  27. 02. 2019 17:37

90 kWh v aute strednej triedy je dojazd diaľničných 500 km, je to zbytočná váha, prípadne aj cena. Z hľadiska životnosti je to už niečo iné.

Načo potrebuje mať mestské auto dojazd 300 km?

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 18:32

Přece je potřeba mít alespoň nějakou elementární rezervu pro nahodilé situace.... Pokud má někdo život/práci propočítané a kilometr a sekundu přesně, pak OK, ale já bych to nedokázal.... Plus je samozřejmě potřeba vzít v úvahu často (a i v této diskuzi) uváděný dojezd v zimě...

Odpovědět  |   | 
nobody  |  27. 02. 2019 18:45

Aké sú to náhodilé situácie pri mestkom vozidle? Problém vidím v zmene návykov, ktoré prináša elektromobil, ak človek chce fungovať štýlom plná nádrž za 10 - 15 min a nechce meniť svoje návyky, tak sa neprispôsobí.
Je to podobné ako s mobilmi, tlačítkové mobily vydržali na jedno nabitie týždeň, potom prišli smartfóny s výdržou 1 deň a ľudia nadávali. Nuž a dnes sa už málokto vráti k tlačítkovému telefónu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 02. 2019 21:30

Klidně změním návyky v automobilismu (ale smart-šmíra-mobil si nekoupím). Když mi někdo dá na test Polestar 2, tak budu dobíjet každých 300km. Samotného mě zajímá, jak dlouho prostojím u nabíječek a jak je budu hledat.

Odpovědět  |   | 
R2  |  27. 02. 2019 19:15

18 kWh/100 km dalnicnim tempem? Mozna tak kamionovym dalnicnim tempem. Pri 130 km/h a vyssich rychlostech muzete na podoblou spotrebu zapomenout, budete rad, kdyz se vejdete nekam mezi 25-30. tedy dojezd mezi 300-360, k tomu je treba pocitat s tim, ze podobny dojezd mate pouze v prvnim useku planovane cesty, dale budete typicky dobijet jen zhruba do 80 % kapacity baterie, takze se dojezd v dalsich usecich trasy snizuje nekam k 250 km. Pokud vas zastihne neprizen pocasi, protivitr nebo podobne komplikace, tak samozrejme teoreticky dojezd dale klesa, kdyz vezmeme do uvahy, ze malokdy dojezd vyjde presne k nabijecce a ze nechcete na dalnici jezdit s temer vybitou baterii v rezimu omezeneho vykonu a rychlosti, tak se 200km popojeti po dalnici s elektromobilem stava duvodem k mensi oslave.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 02. 2019 19:25

18 to bude tak pri 120 tacho.

Odpovědět  |   | 
nobody  |  27. 02. 2019 20:09

Model 3 je zástupca strednej triedy, pri spomínanej 130ke má spotrebu cca 18 kWh. Bavíme sa samozrejme o rovinatom teréne a letnej prevádzke. Ak to niekomu nestáčí má predsa nabíjacie stanice.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 02. 2019 07:30

Dieselagregat v privesu?

Odpovědět  |   | 
Fic  |  27. 02. 2019 23:05

Mám 32kWh, a po městě jsem je za den ještě nevybil. Jezdím s tím tak 180km.
Ale samosebou, "jistoty" dnešních odborníků na všechno, mohou tady na diskusích znamenat víc, než praxe.
Golf3 Citystromer, r.v. 1996.

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:31

Mimochodem, jak to, že Tesla S je i s bateriemi v podlaze vysoká 1435 mm a všech ostatním z toho (s bateriemi v podlaze) leze minimálně crossover s výškou přes 1,5 m?
To je interiér Tesly S tak strašně nízký a nebo na to mají nějaký jiný fígl?

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:32

...všem

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  27. 02. 2019 16:38

Cena lidova. Na to ma snad kazda lopata z Bruselu ne? Coze ?

Odpovědět  |   | 
E15  |  27. 02. 2019 16:45

tak výkon to ale má, to zase ne že ne...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 02. 2019 16:43

Dyť to je skoro zadarmo.Vybavené suv 4*4 za 1,5mega.Dojezd záleží na řidiči.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  27. 02. 2019 18:37

To i u benzínu, buď natankuje za 2 minutky u pumpy nebo ne...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 02. 2019 18:49

Z niektorych prispevkov mam pocit, ze si ich pisatelia myslia, ze Norsko, basta predaja elektromobilov v Europe, je v Karibiku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2019 19:27

Není potřeba znát důvody, proč tomu tak je? To, co jsi napsal je, bez těch důvodů, silně zavádějící. Nebo ze sebe děláš úmyslně hlupáka?
A jak se k tomu staví Norsko v současnosti?

Odpovědět  |   | 
R  |  27. 02. 2019 19:01

a co třeba tak: město a příměstské ježdění, v pohodě....na delší cestu mám pendolino nebo letadlo (jinde třeba TGV což je zase jiný level...-)) takže takto by to nemuselo být úplně špatné
jen si říkám...co ta svoboda, volnost, nezávislost...teď se rozhodnu a jedu třeba někam úplně pryč....asi to jde i tím vlakem nebo letadlem...ale ta nezávislost je k nezaplacení

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  27. 02. 2019 20:55

Nezavislost? Akoze nemusis teraz vobec tankovat?
Ten kto ma moznost dobijat doma celkovo dokonca cas usetri, lebo na vacsinu ciest nemusi tankovat mimo domu.

A tych par ciest do roka na ktore ti dojazd nestaci je vyriesene nabijackami. Zastavis sa najest atd a popritom nabijas. Zase take hrozne to nie je.

Celkovo za rok podla mna casovo v strate nebude.

Odpovědět  |   | 
R  |  28. 02. 2019 14:06

tankovat musim, ale kdy chci a kde chci a navic za 5 minut. Takze az bude dostatecna infrastruktura, kratka doba nabijeni a bude tect elektrina z ekologickych zdroju a ne z uhli tak budiz... a i tak bych chtel mit na vyber

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 16:27

Tankovať môžeš len tam kde sa tankovať dá. Nabiť auto si práve môžeš z každej zástrčky. Samozrejme odlišnou rýchlosťou.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  28. 02. 2019 00:29

Passat B8 TDI 150koni cesta do Talianska nalozeny dvaja dospeli jeden stredoskolak,hore dva bicykle a truhla. Realne 370kg na palube.
Priemer na 680km 125km/h!!! Dojazd 850km. O com ako?????

Odpovědět  |   | 
..-  |  28. 02. 2019 06:27

"Priemer na 680km 125km/h"

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 06:41

Aj by mu to človek veril. Ale pobavilo to.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 08:38

Mercedes w205 1,6 benzin ... chorvatsko viac ako 800km , nalozeny 5ti (5x80 kg cca) s plnym kufrom , cez celu dialnicu cca 130-150km/h ... sme presli na jednu nadrz + este 1/5 zostala

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 02. 2019 09:15

No a? Chodíš tam každý mesiac, že nemôžeš urobiť 1-2 prestávky na nabitie?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 10:45

nechodim , ale nechcem auto , pri ktorom musim zastavit stale ako pri malom decku ... a druha vec, kazdy je velky ekolog a pritom vacsinu elektriny pochadza z jadrovych elektrarni .. monzo potom uholne .. takze maximalne v centrach nebude taky smrad ale inak to planete nijak nepomoze a to ze niekto hovori, ze si budeme brat len zo slniecka a vetrika elektrinu je daleka utopia .. aby to bolo samostacne budeme este potrebovat takych 50-100rokov

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 03. 2019 07:51

To jako vypovída o čem??? ...že bych napsal SCANIA 42 tun, plná nadrž, cesta do Španělska a zpět 5000 km na jednu nádrž a ještě pětina zbude ??? to je podobná blbost jako to, co jste napsal.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 03. 2019 14:46

tak si kup elektricke auto

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 02. 2019 08:35

aby nam mohli vyprodukovat uholne elektrarne na viac elektro aut je to nizsia cena .. ale stale vyssia cena v ramci vyuzitelnosti auta .. a kto chce " sportove auto " elektrcke 2tonove taketo haraburdie

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 03. 2019 08:39

Proč se elektromobily honí za nadupanými koráby se spalovákem jak výkony, tak vzhledem? Nechápu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 03. 2019 18:44

protože, baterie jsou drahé tak jako tak a s pořádných výkonem je to za danou cenu prodejnější

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 03. 2019 07:42

Presne tak, preco si myslil ze Tesla nieco predava? Vdaka tym vsetkym videam s extremnym zrychlenim atd.

Predtym bola moda Priusov atd ale predaje boli zalozene cisto na "ekologii" a to masy neoslovuje tak ako zrychlenie a falcon wings, santa mode, summon mode a podobne srandy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A