Peugeot ukázal budoucnost sportovních manažerských aut. 508 má výkon 400 koní

...  |  21. 02. 2019 10:38

To je super, ALE ..... už vidím tu hmotnost. Motor, převodovka, baterie, 2x nemalý elektromotor.

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 02. 2019 14:06

copak hmotnost, ale ta cena... (holt je to určené pro země, kde jsou určitá auta hyperzdaněná a jiná hyperdotovaná, což ČR naštěstí není)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 02. 2019 11:28

Už před pár měsíci byl test s tímto pohonným systémem pro novináře na okruhu na 308. Všichni do jednoho se shodli, že to jede jako sviňa. Takže úvahy o motoru do sekačky jsou liché. Už to tak je.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  21. 02. 2019 15:39

Jo hezky, ze to jezdi na okruhu, ale vetsinou si to lidi na okruhy neberou ne? U managerskyho auta je sekacka motor trochu problem ... u cestach po nemecku v rychlostech 150-180kmh nemam ambici slyset motor celou cestu. Zbytecne to unavuje. Sekacka motor uz na takove ceste bude v otackach a bude slyset. Dat v tom za jeden zatah vetsi pocet kilometru nebude zadna lace.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  21. 02. 2019 18:30

jazdil som na 1,6 115kw na dialnici 150-170 a okolo 2,5-3,5k otackach a vobec ziadny problem takze asi si nikdy nesiel na aute, ktore bolo aj dobre odhlucnene .. a na druhu stranu ajtak sa to nebude vyrabat tak isto ako pred par rokmi ked nam ukazovali 308R s 500konami .. to iste

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 02. 2019 05:46

Tak na okruhu to testovali proto ze tom byl prototyp. Ne proto ze si lide berou podobnou karu na okruh. O to vubec neslo. Pochopeno? Zkus si na dalnici podobne auto s podobnou technikou. Budes slyset pouze aerodinamicky hluk. V dobe oturbenych motoru a vicestupnovych prevodovek o hluk motoru absolutne nejde. Nesmysl.

Odpovědět  |   | 
losos  |  26. 02. 2019 09:30

Jako krásné parametry, ale pořád jsou pro mě více sexy podobné parametry nebo i horší z benzínového šestiválce nebo osmiválce, bez všech hybridních sraček...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro