Jako krásné parametry, ale pořád jsou pro mě více sexy podobné parametry nebo i horší z benzínového šestiválce nebo osmiválce, bez všech hybridních sraček...
Už před pár měsíci byl test s tímto pohonným systémem pro novináře na okruhu na 308. Všichni do jednoho se shodli, že to jede jako sviňa. Takže úvahy o motoru do sekačky jsou liché. Už to tak je.
Jo hezky, ze to jezdi na okruhu, ale vetsinou si to lidi na okruhy neberou ne? U managerskyho auta je sekacka motor trochu problem ... u cestach po nemecku v rychlostech 150-180kmh nemam ambici slyset motor celou cestu. Zbytecne to unavuje. Sekacka motor uz na takove ceste bude v otackach a bude slyset. Dat v tom za jeden zatah vetsi pocet kilometru nebude zadna lace.
Tak na okruhu to testovali proto ze tom byl prototyp. Ne proto ze si lide berou podobnou karu na okruh. O to vubec neslo. Pochopeno? Zkus si na dalnici podobne auto s podobnou technikou. Budes slyset pouze aerodinamicky hluk. V dobe oturbenych motoru a vicestupnovych prevodovek o hluk motoru absolutne nejde. Nesmysl.
jazdil som na 1,6 115kw na dialnici 150-170 a okolo 2,5-3,5k otackach a vobec ziadny problem takze asi si nikdy nesiel na aute, ktore bolo aj dobre odhlucnene .. a na druhu stranu ajtak sa to nebude vyrabat tak isto ako pred par rokmi ked nam ukazovali 308R s 500konami .. to iste
To je super, ALE ..... už vidím tu hmotnost. Motor, převodovka, baterie, 2x nemalý elektromotor.
copak hmotnost, ale ta cena... (holt je to určené pro země, kde jsou určitá auta hyperzdaněná a jiná hyperdotovaná, což ČR naštěstí není)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.