Peugeot ukázal budoucnost sportovních manažerských aut. 508 má výkon 400 koní

...  |  21. 02. 2019 10:38

To je super, ALE ..... už vidím tu hmotnost. Motor, převodovka, baterie, 2x nemalý elektromotor.

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 02. 2019 14:06

copak hmotnost, ale ta cena... (holt je to určené pro země, kde jsou určitá auta hyperzdaněná a jiná hyperdotovaná, což ČR naštěstí není)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 02. 2019 11:28

Už před pár měsíci byl test s tímto pohonným systémem pro novináře na okruhu na 308. Všichni do jednoho se shodli, že to jede jako sviňa. Takže úvahy o motoru do sekačky jsou liché. Už to tak je.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  21. 02. 2019 15:39

Jo hezky, ze to jezdi na okruhu, ale vetsinou si to lidi na okruhy neberou ne? U managerskyho auta je sekacka motor trochu problem ... u cestach po nemecku v rychlostech 150-180kmh nemam ambici slyset motor celou cestu. Zbytecne to unavuje. Sekacka motor uz na takove ceste bude v otackach a bude slyset. Dat v tom za jeden zatah vetsi pocet kilometru nebude zadna lace.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  21. 02. 2019 18:30

jazdil som na 1,6 115kw na dialnici 150-170 a okolo 2,5-3,5k otackach a vobec ziadny problem takze asi si nikdy nesiel na aute, ktore bolo aj dobre odhlucnene .. a na druhu stranu ajtak sa to nebude vyrabat tak isto ako pred par rokmi ked nam ukazovali 308R s 500konami .. to iste

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 02. 2019 05:46

Tak na okruhu to testovali proto ze tom byl prototyp. Ne proto ze si lide berou podobnou karu na okruh. O to vubec neslo. Pochopeno? Zkus si na dalnici podobne auto s podobnou technikou. Budes slyset pouze aerodinamicky hluk. V dobe oturbenych motoru a vicestupnovych prevodovek o hluk motoru absolutne nejde. Nesmysl.

Odpovědět  |   | 
losos  |  26. 02. 2019 09:30

Jako krásné parametry, ale pořád jsou pro mě více sexy podobné parametry nebo i horší z benzínového šestiválce nebo osmiválce, bez všech hybridních sraček...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

včera | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 151 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A