Peugeot ukázal budoucnost sportovních manažerských aut. 508 má výkon 400 koní

...  |  21. 02. 2019 10:38

To je super, ALE ..... už vidím tu hmotnost. Motor, převodovka, baterie, 2x nemalý elektromotor.

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 02. 2019 14:06

copak hmotnost, ale ta cena... (holt je to určené pro země, kde jsou určitá auta hyperzdaněná a jiná hyperdotovaná, což ČR naštěstí není)

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  21. 02. 2019 11:28

Už před pár měsíci byl test s tímto pohonným systémem pro novináře na okruhu na 308. Všichni do jednoho se shodli, že to jede jako sviňa. Takže úvahy o motoru do sekačky jsou liché. Už to tak je.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  21. 02. 2019 15:39

Jo hezky, ze to jezdi na okruhu, ale vetsinou si to lidi na okruhy neberou ne? U managerskyho auta je sekacka motor trochu problem ... u cestach po nemecku v rychlostech 150-180kmh nemam ambici slyset motor celou cestu. Zbytecne to unavuje. Sekacka motor uz na takove ceste bude v otackach a bude slyset. Dat v tom za jeden zatah vetsi pocet kilometru nebude zadna lace.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  21. 02. 2019 18:30

jazdil som na 1,6 115kw na dialnici 150-170 a okolo 2,5-3,5k otackach a vobec ziadny problem takze asi si nikdy nesiel na aute, ktore bolo aj dobre odhlucnene .. a na druhu stranu ajtak sa to nebude vyrabat tak isto ako pred par rokmi ked nam ukazovali 308R s 500konami .. to iste

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  24. 02. 2019 05:46

Tak na okruhu to testovali proto ze tom byl prototyp. Ne proto ze si lide berou podobnou karu na okruh. O to vubec neslo. Pochopeno? Zkus si na dalnici podobne auto s podobnou technikou. Budes slyset pouze aerodinamicky hluk. V dobe oturbenych motoru a vicestupnovych prevodovek o hluk motoru absolutne nejde. Nesmysl.

Odpovědět  |   | 
losos  |  26. 02. 2019 09:30

Jako krásné parametry, ale pořád jsou pro mě více sexy podobné parametry nebo i horší z benzínového šestiválce nebo osmiválce, bez všech hybridních sraček...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 67 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A