Peugeot přiveze do Ženevy svou představu budoucích, sportovně střižených elektrifikovaných modelů.
Také Peugeot se chce pustit do celkové elektrifikace svého portfolia a na autosalonu v Ženevě tak představí kromě současných hybridů také pohled na sportovněji laděné verze, které budete moci dobít ze zásuvky. Tento směr má ukázat nový koncept 508 Sport Engineered, který svým hybridním ústrojím nabízí opravdu slušnou dávku výkonu.
V podstatě se tedy díváte na rozsáhleji vyšperkovaný liftback 508 Hybrid s nově specifikovanou technikou pod kapotou. Máme zde totiž přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu 200 koní (147 kW), doplněný o elektromotor o síle 110 koní (81 kW) a na zadní nápravě další elektromotor, tentokrát s výkonem 200 koní (147 kW).
Systémový výkon hybridního ústrojí je dle Peugeotu rovných 400 koní (294 kW) a na všechna kola putuje celkem 500 N.m točivého momentu. I díky tomu má 508 Sport Engineered zvládnout zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,3 vteřiny. Maximální rychlost je poté limitována na 250 km/h. Baterie o kapacitě 11,8 kWh zajistí dojezd okolo 50 km čistě na elektřinu.
Mimo to Peugeot vybavil sportovní hybrid sníženým podvozkem, širším rozchodem kol vpředu o 24 mm a vzadu o 12 mm, vyladěno bylo řízení a na kolech se nachází lepivější pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S.
Na konceptu si pak všimnete upraveného předního nárazníku, který používá nové vedení vzduchu ke chladičům, a zadního nárazníku s výrazným difuzorem. Peugeot dodává, že některé díly karoserie byly vytvořeny pomocí 3D tisku a hybridu mají snižovat aerodynamický odpor. Vnitřek 508 je bohatě oděn do Alcantary, karbonového obložení a nechybí i nové sportovní sedačky.
Peugeot zatím neoznamuje možnou produkci na základě konceptu 508 Sport Engineered (napadá nás sériová 508 R). Každopádně chce ale nakousnout téma podobně střižených sportovních hybridů ve své nabídce. Ostatně do roku 2023 chce francouzská značka nabízet elektrifikovanou verzi u všech svých modelů.