Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Vuřtohryz  |  01. 02. 2019 08:57

Koncernoví mega-análníci.....

Odpovědět  |   | 
space  |  01. 02. 2019 09:20

Na co se může běžný řidič těšit:- že už si pár let v nižší střední nekoupí víc jak 4válec- že díky euronormám mají motory reakce na plyn, jakoby byly ovládány gumou od tepláků- že na něj asistenční a šmírovací systémy mohou zavolat policiiA ztrácet čas slintáním nad Mc larenem a dalšíma na které nemám peníze nehodlám...Boháčům a pupínkáčům se omlouvám za spam.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 02. 2019 11:44

K cemu v bezne nizsi stredni vice jak 4 valce? Reakce nejsou jen a pouze o EU normach nybrz i o naladeni/zprevodovani + za vsechno se plati.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  03. 02. 2019 10:49

Protoze zatah, vykon, kultivovanost chodu, prubeh krouticiho momentu, spolehlivost....pro petrolheady zvuk....

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  01. 02. 2019 16:39

Bohužel v nižší střední některé značky už nenabízí ani ten čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
😜  |  01. 02. 2019 19:35

Solidní značky ještě čtyřválce nabízí. Stačí hledat.

Odpovědět  |   | 
Štépa  |  02. 02. 2019 21:26

Při každý připomínce připojte značku auta a rok výroby auta co vlastníte, aby všichni co to čtou měli možnost si odfrknout, že na tom tase tak špatn nejsou.

Odpovědět  |   | 
Horák  |  08. 02. 2019 05:58

Pěkná a dobrá auta vyvíjeli pro celý svět specialisté, automobiloví odborníci. To období skončilo kolem roku 2010. Větší auta od střední třídy nahoru, mívala minimálně 5 válců, výborný výkon a nezpláclou karoserii, ve které byl prostor a pohodlí a krásný vzhled. Dnešní auta pro Evropu, určují a mrzačí zelení a evropští politici. Vývoj i výroba podle toho také vypadá. Mají řadu zbytečných a otravných funkcí, nešťastné technické vlastnosti a ošklivé, připláclé tvary.Nyní odpovídám na Vaší otázku. Dobrá technicky vyspělá auta, vyráběly značky, které po roce 2010 kvůli tomu buď zanikly, nebo musely zastavit výrobu takových aut. Dnes se dobrá nová auta již v Evropě koupit nedají. Kdyby se, jak navrhujete, připojovala k připomínce značka a rok výroby, stála by tam často číslice 2010 a a jmého bývalého vlastníka, zaniklé značky.

Odpovědět  |   | 
Venca Charvát  |  04. 02. 2019 14:33

By mě zajímalo, co tam chce předvést škodovka? Oproti konkurenci jsou na tom dost bídně, tak už by to chtělo nějakou "bombu". Bohužel si myslím, že se jí nedočkáme, co vy?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 02. 2019 12:17

Určitě nedočkáme, než se škodovka pustí pořádně do elektrofikaci, tak auta od ostatních automobilek už budou létat :D. Jsou dost pozadu a nedovedu si představit jakým modelem by to chtěli zvrátit!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry