Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Vuřtohryz  |  01. 02. 2019 08:57

Koncernoví mega-análníci.....

Odpovědět  |   | 
space  |  01. 02. 2019 09:20

Na co se může běžný řidič těšit:- že už si pár let v nižší střední nekoupí víc jak 4válec- že díky euronormám mají motory reakce na plyn, jakoby byly ovládány gumou od tepláků- že na něj asistenční a šmírovací systémy mohou zavolat policiiA ztrácet čas slintáním nad Mc larenem a dalšíma na které nemám peníze nehodlám...Boháčům a pupínkáčům se omlouvám za spam.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 02. 2019 11:44

K cemu v bezne nizsi stredni vice jak 4 valce? Reakce nejsou jen a pouze o EU normach nybrz i o naladeni/zprevodovani + za vsechno se plati.

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  03. 02. 2019 10:49

Protoze zatah, vykon, kultivovanost chodu, prubeh krouticiho momentu, spolehlivost....pro petrolheady zvuk....

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  01. 02. 2019 16:39

Bohužel v nižší střední některé značky už nenabízí ani ten čtyřválec.

Odpovědět  |   | 
😜  |  01. 02. 2019 19:35

Solidní značky ještě čtyřválce nabízí. Stačí hledat.

Odpovědět  |   | 
Štépa  |  02. 02. 2019 21:26

Při každý připomínce připojte značku auta a rok výroby auta co vlastníte, aby všichni co to čtou měli možnost si odfrknout, že na tom tase tak špatn nejsou.

Odpovědět  |   | 
Horák  |  08. 02. 2019 05:58

Pěkná a dobrá auta vyvíjeli pro celý svět specialisté, automobiloví odborníci. To období skončilo kolem roku 2010. Větší auta od střední třídy nahoru, mívala minimálně 5 válců, výborný výkon a nezpláclou karoserii, ve které byl prostor a pohodlí a krásný vzhled. Dnešní auta pro Evropu, určují a mrzačí zelení a evropští politici. Vývoj i výroba podle toho také vypadá. Mají řadu zbytečných a otravných funkcí, nešťastné technické vlastnosti a ošklivé, připláclé tvary.Nyní odpovídám na Vaší otázku. Dobrá technicky vyspělá auta, vyráběly značky, které po roce 2010 kvůli tomu buď zanikly, nebo musely zastavit výrobu takových aut. Dnes se dobrá nová auta již v Evropě koupit nedají. Kdyby se, jak navrhujete, připojovala k připomínce značka a rok výroby, stála by tam často číslice 2010 a a jmého bývalého vlastníka, zaniklé značky.

Odpovědět  |   | 
Venca Charvát  |  04. 02. 2019 14:33

By mě zajímalo, co tam chce předvést škodovka? Oproti konkurenci jsou na tom dost bídně, tak už by to chtělo nějakou "bombu". Bohužel si myslím, že se jí nedočkáme, co vy?

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 02. 2019 12:17

Určitě nedočkáme, než se škodovka pustí pořádně do elektrofikaci, tak auta od ostatních automobilek už budou létat :D. Jsou dost pozadu a nedovedu si představit jakým modelem by to chtěli zvrátit!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A